וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "עוד לא היה שחקן ערבי שרצה לשחק בבית"ר"

18.12.2014 / 13:27

הבעלים של בית"ר יצא להגנת האוהדים: "מאז שרכשתי את הקבוצה הקהל מתנהג למופת", נתן גיבוי לקורצקי: "מי שצועק לו להתפטר לא רואה את העבודה שלו באימונים", והתייחס לקריסה של הפועל תל אביב: "אין לי שמחה לאיד על המצב שלהם"

one

אלי טביב לא מתכוון לפרוש למכבי נתניה את החוב על אריאל הרוש, והוא ידרוש מהקבוצה להעביר אליו את כל 450 אלף הדולרים, כשאם הכסף לא יגיע בעלי בית"ר ירושלים ישלח דרישה משפטית לשוער עצמו להעביר אליו מיידית את הכסף. "יש להם עוד שבוע לשלם את הכסף, ואם הם לא ישלמו אז הוא יצטרך לשלם לי את הכסף", אמר טביב לתוכנית 'עושים ספורט' בגלי צה"ל."אם הוא לא ישחק בשום מקום זו בעיה שלו לא שלי. אני לא נותן לו עונש, הוא אמור לשלם את הכסף או נתניה, אז זה לא קשור אליי בכלל".

טביב התייחס גם למצבה של הקבוצה ולקריאות של הקהל לעבר המאמן מנחם קורצקי: "בסך הכל אני מרוצה מהקבוצה. אנחנו משחקים כדורגל טוב, אבל סובלים קצת מחוסר מזל. בחצי השני של העונה נהיה הרבה יותר טובים. קןרצקי מאמן טוב שעושה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה ממנו. אני לא מסכים עם הדרך של אלו שצועקים לקורצקי להתפטר, כי הם לא רואים את העבודה שלו באימונים".

אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"נשתדל לחזק את הקבוצה בהתקפה". אלי טביב/קובי אליהו

על כך שנכנס לחדר הלבשה במשחק מול הפועל רעננה אמר טביב: "נכנסתי במחצית לחדר ההלבשה, אבל אפילו לא דיברתי עם השחקנים. התקשורת מסלפת את הדברים. התקשורת גם יצרה לקהל דימוי גזעני, מאז שרכשתי את הקבוצה הקהל הזה מתנהל למופת. אני לא בעד קריאות גזעניות, שיחקו אצלי בקבוצות שהייתי שחקנים ערבים, אבל אני מצפה ששחקנים ערבים יגנו את מה שעשו הבעלים של סכנין שהידרו את הטקס למישהו שנחשד בריגול נגד ישראל. לא שמעתי אף שחקן ערבי שגינה את זה. למה על זה לא מדברים?". על השאלה אם יהיה בבית"ר שחקן ערבי אמר הבעלים: "עוד לא היה שחקן ערבי שרצה לשחק בבית"ר ירושלים".

על ההשקעה האישית שלו במועדון אמר טביב: "השקעתי עד היום מעל עשרה מיליון שקל בבית"ר, ואחזק את הקבוצה עוד בינואר. אני לא חושב שההתקפה שלנו הכי גרועה בליגה, אבל נשתדל לחזק את הקבוצה בהתקפה". כשנשאל לגבי החוב שלו מהפועל תל אביב ומצבה של קבוצתו הקודמת אמר: "לא קיבלתי מחיים רמון את כל הכסף, הם חייבים לי 11 מיליון שקל, ואני עדיין ממתין. אין לי שמחה לאיד על המצב שלהם, יש שם אנשים טובים והרבה אוהדים מעריכים מה שעשיתי שם, אבל יש גרעין קטן שהורס להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully