וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל: שחר פאר התקשתה בדרך לחצי הגמר, דודי סלע טייל

17.12.2014 / 12:47

פאר ניצחה בקושי 5:7 את המערכה הראשונה נגד שיר הורונג, אבל המשיכה עם 0:6, סלע מחץ 1:6, 0:6 את אורן רזניק תוך 48 דקות ויפגוש בשלב הבא את גלעד ברמן

יומה השלישי של אליפות ישראל מיקדה את מרבית תשומת הלב לשני הטניסאים הבכירים של ישראל, דודי סלע ושחר פאר. סלע העפיל הבוקר (רביעי) לחצי הגמר אחרי ניצחון קל על אורן רזניק 1:6, 0:6 במשחק שנמשך 48 דקות. המדורג 99 בעולם השיג חמש שבירות והיכה שישה אייסים בדרך לניצחון הקליל.

כזכור, אמיר ויינטרוב מחוץ לתחרות בגלל פציעה, מה שיקל עוד יותר את המלאכה של סלע לזכות בתואר שנה שנייה ברציפות. בכל מקרה, בשלב הבא ימתין לסלע גלעד ברמן שגבר 4:6, 5:7 על בן פתאל.

שחר פאר. ברני ארדוב
התעשתה במערכה השנייה. שחר פאר/ברני ארדוב

היום נכנסה לעניינים שחר פאר, שתקווה להשיב לעצמה את התואר השנה. הישראלית הבכירה הסתבכה במערכה הראשונה שלה נגד שיר הורונג וניצחה 5:7 אחרי 44 דקות במערכה שבה היא השיגה ארבע שבירות לעומת יריבתה שרשמה שלוש שבירות. במערכה השנייה הסיפור כבר היה קל יותר מבחינתה של פאר שניצחה 0:6 תוך 21 דקות.

בשלב הבא תפגוש פאר את עופרי לנקרי, פיינליסטית השנה שעברה שהשיגה ניצחון נוסף אחרי שגברה אתמול על העולה החדשה אולגה פרידמן, והפעם היא ניצחה את אסתר מסורי 1:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully