וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בטניס: דודי סלע ברבע הגמר, גלושקו בחצי

16.12.2014 / 12:05

סלע מחץ את שחקן העבר אורן מוטובסל 2:6, 1:6, גלושקו הסתבכה מול חברתה קרן שלמה אך ניצחה 3:6, 6:7. סלע מסכם שנה: "הייתה יציבה עד הדייויס". גלושקו: "מאוכזבת מהשנה שלי"

דודי סלע טניסאי ישראל. AP
לא צפוי להתקשות. סלע/AP

דודי סלע העפיל הבוקר (שלישי) לרבע גמר אליפות ישראל ביומה השני של התחרות שנערכת ברעננה. הטניסאי הבכיר של ישראל, שמדורג במקום ה-99 בעולם, לא היה צריך לעבוד קשה מדי נגד שחקן העבר אורן מוטובסל וגבר עליו 2:6, 1:6 תוך כשעה. סלע השיג חמש שבירות שסייעו לו לגמור את העבודה בצורה חלקה.

סלע, שזכה בשנה שעברה באליפות ישראל, יפגוש בשלב הבא את אורן רזניק שגבר 6:3, 2:6, 6:7 על דניאל אינטריוב. בהיעדרותו של אמיר ויינטרוב הפצוע, סלע לא צפוי להתקשות להשיג זכייה נוספת בתחרות. תוצאות נוספות בגברים: בר בוצר ניצח 4:6, 6:7 את איגור סמילנסקי. דניאל צוקרמן ניצח 0:6, 2:6 את ינאי ברקאי.

יוליה גלושקו, גם היא אלופת ישראל, נקלעה לקשיים ברבע הגמר דווקא מול חברתה הטובה, קרן שלמה, בסיבוב השני של התחרות. היא אמנם ניצחה 3:6 במערכה הראשונה, אבל נקלעה לפיגור בשנייה ונגררה עד לשובר השוויון. גם כאן גלושקו סיבכה את עצמה, ואחרי שהובילה כבר 2:5 ו-3:6, שלמה חזרה וצימקה ל-6:5. למרות זאת גלושקו סגרה את הסיפור עם 5:7 ששלח אותה לשלב הבא בו היא תפגוש את דניז חזניוק שניצחה 0:6, 6:3, 2:6 את שריי שטרנבך. עופרי לנקרי, פינליסטית השנה שעברה, גברה על אולגה פרידמן, עולה חדשה מאוקראינה בת 16, 6:3, 0:6, 3:6.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. AP
כבר חושבת על אוסטרליה. גלושקו/AP

במהלך שעות הצהריים התקיימה מסיבת עיתונאים לקראת אירוע הגמר. דודי סלע ציין: "אני חושב שהשנה הייתה הכי יציבה שלי בכל השנים עד הדייויס נגד ארגנטינה. שיחקתי טניס ממש טוב, כמעט בכל טורניר עברתי סיבוב או שניים, ואחרי הדייויס השתנו מעט התוכניות שלי. סיימתי את השנה בצורה טובה במאה הראשונים ואני מקווה שהשנה הבאה תהיה טובה יותר. התאמנתי טוב בשבועיים האחרונים עם אייל רן ועמוס מנסדורף".

סלע התייחס למאבק על תואר אלוף ישראל, והוסיף: "יש כמה שחקני נוער ממש טובים. זה תמיד כיף לשחק פה בארץ באליפות ישראל, אני רוצה לזכות בתואר. אני מקווה שאמיר יחלים וישחק בדייויס נגד רומניה, ושיהיה רק טוב".

יוליה גלושקו: "אני פחות חושבת על התואר, אני עוברת משחק למשחק. התעוררתי הבוקר עם הרבה לחץ אחרי שלא שיחקתי בתחרות כבר חודשיים. זו הכנה טובה לאוסטרליה להיכנס בחזרה לעניינים. זו פתיחת שנה כיפית בסך הכול. אני מאוכזבת מהשנה הזו, אבל אני מלאת מוטיבציה כי התאמנתי הרבה מאוד בשבועות האחרונים. כבר הייתי בטופ 100, אני יודעת שאני יכולה להיות שם".

אמיר ויינטרוב הפצוע סיפר: "אני נמצא שלושה חודשים אחרי הניתוח השני, אני מתחיל לחזור לאט לאט. אף פעם לא ידעתי מה זה שמונה חודשים בחוץ, זה קשה מאוד. אני חושב לאט לאט על החזרה. הלוואי ואני אוכל לחזור נגד רומניה בדייויס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully