וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולינס עובר לדודג'רס, מאט קמפ לסן דייגו

11.12.2014 / 17:09

השורטסטופ הוותיק יעזוב את פילדלפיה לאחר 15 עונות ללוס אנג'לס, ששולחים את מאט קמפ דרומה. בוסטון צירפה את המגיש וייד מיילי ועשתה טרייד על סספדס

ג'ימי רולינס שחקן פילדלפיה פיליז. Matt Slocum, AP
עוזב את פילי אחרי 15 עונות. רולינס/AP, Matt Slocum

שיקגו קאבס הייתה מאוד פעילה בימים האחרונים בשוק ההעברות ב-MLB, וכעת הגיע תורה של לוס אנג'לס דודג'רס, שסגרה על דילים של מעבר אליה וממנה.

שלוש גולות כותרת יש לעסקאות. אחת היא המעבר של השורטסטופ הוותיק ג'ימי רולינס מפילדלפיה. רולינס האולסטאר בן ה-36, שזכה עם הפיליז בוורלד סירייס ב-2008, היה MVP של ה-NL שנה לפני כן ושיחק בכל 15 עונותיו בליגה בפילדלפיה. לוס אנג'לס הייתה צריכה שורטסטופ במקום הנלי רמירז, שעבר לבוסטון.

מאט קמפ עושה דווקא את הדרך החוצה מלוס אנג'לס. עד לא מזמן הבטחה גדולה, קמפ אכזב בשנים האחרונות ונשלח יחד עם התופס טים פדרוביץ לסן דייגו, תמורת התופס יסמאני גרנדל, המגיש ג'ו ויילנד ומגיש אחר, זאק אלפין.

מי שעוד עוזבים את הדודג'רס הם דני הארן ושחקן הבסיס השני די גורדון, שרשם עונת פריצה ב-20014, כחלק מטרייד בין שלוש קבוצות. השניים יעברו עם עוד שני שחקנים למיאמי מארלינס, שתעביר להם בתמורה ארבעה שחקנים משלה, בהם המגיש הפרוספקט אנדרו היני. ומדוע כל זאת? משום שהיני מיועד לעבור ללוס אנג'לס איינג'לס, כשהאווי קנדריק יגיע לדודג'רס. אז קצת סדר: הדודג'רס מקבלים את קנדריק, מיאמי את הארן וגורדון והאיינג'לס את היני. גם ברנדון מקארתי, שהגיש בשנה האחרונה באריזונה וביאנקיז, קרוב לדודג'רס. הוא צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים.

בוסטון צירפה את המגיש של אריזונה וייד מיילי. רובי דה לה רוסה, אלן וובסטר ושחקן מהמיינורס יעשו את הדרך ההפוכה. מאוחר יותר עשו הרד סוקס טרייד עם דטרויט, שבמסגרתו שלחו לטייגרס את יואניס סספדס, שהגיע מאוקלנד במהלך העונה שעברה, וקיבלו את המגיש ריק פורסלו.

מאט קמפ לוס אנג'לס דודג'רס. Mark J. Terrill, AP
התחלה חדשה בדרום קליפורניה. מאט קמפ/AP, Mark J. Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully