וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן הפועל תל אביב עוביידה חטאב נעצר בחשד לדריסת אדם למוות

על פי החשד, השחקן בן ה-22 פגע בגבר בשנות ה-30 לחייו, וחשוד בגרימת מוות ברשלנות והפקרה. הוא הסגיר עצמו ומעצרו הוארך ביומיים. המועדון יסייע לשחקן במימון עורכי דין, במשפחתו סיפרו: הרגיש שפגע במשהו בכביש, ונבהל

one

בוידאו: המשחק של הפועל תל אביב מול הפועל עכו, בו שותף עוביידה חטאב

כדורגלן בקבוצת הפועל תל אביב עוביידה חטאב נעצר בחשד שהיה מעורב בתאונת "פגע וברח" ודרס אדם למוות. מעצרו של השחקן הוארך ביומיים עד לתאריך ה-11 בדצמבר. חטאב חשוד בגרימת מוות ברשלנות, הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש מהלכי חקירה ועבירות נוספות.

לפי החשד, חטאב פגע אמש (שני) בשעה 16:40 בהולך רגל בשנות ה-30 לחייו במהלך נסיעה בכביש 79, בין צומת הזכוכית לבין צומת עילוט שבגליל המערבי. מצבו של הפצוע הוגדר תחילה קשה עד אנוש. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי העמק בעפולה, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. נהג כלי הרכב הפוגע נמלט מהמקום, ובתום כמה שעות הוא הגיע לתחנת המשטרה בעירו והסגיר את עצמו לשוטרים. בוחני אגף התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

עביידה חטאב (מספר 77), הפועל תל אביב, לצד סארי פלאח (מימין). ניב אהרונסון
בהפועל עוקבים בדאגה. חטאב/ניב אהרונסון

כשלוש שעות לאחר מכן הגיע חטאב לתחנת המשטרה כדי להסגיר את עצמו כשלוש שעות לאחר מכן. השחקן מסר את גרסתו לאירועים ונעצר. לפי בא כוח המשטרה, עדיין לא נמצאה מצלמה שתיעדה את האירוע.

השופטת דלית שרון-גרין ציינה בהחלטתה: "שוכנעתי כי קיים יסוד סביר לחשש ששחרור החשוד או אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי החקירה או המשפט, להתחמקות מחקירה ומהלכי השפיטה, או יביא להעלמת ראיות, ולהשפעה על עדים. שוכנעתי כי קיים יסוד סביר לחשש שהחשוד יסכן את בטחון הציבור".

הכדורגלן לא הגיע לאימון הבוקר של הפועל תל אביב לאחר שנעצר. במועדון לא ידעו על סיבת היעדרותו של השחקן, ורק אחרי בירור הבינו שהיה מעורב בתאונת פגע וברח. הפועל תל אביב מסרה בתגובה: "המועדון עוקב בדאגה אחר ההתפתחויות ומקווה לטוב. אנחנו נמצאים בקשר עם משפחת השחקן וממתינים לקבלת כל פרטי החקירה ותוצאותיה".

הפועל תל אביב תסייע במימון עורכי דין מומחים בתחום התעבורה לבלם הקבוצה. בקבוצה מבררים את פרטי המקרה וטוענים במועדון שככל שהם מדברים עם המשפחה יש טענה אחת שחוזרת כי עוביידה נסע בכביש חשוך ופגע באדם שהלך על הכביש בלבוש שחור ולא במעבר חצייה. עוד סיפרו במשפחה, כי השחקן הרגיש שפגע במשהו בכביש, נבהל מאוד, אבל עשה פרסה וראה אדם שהוא פגע בו מטופל. בהפועל סיפרו היום: "הוא פחד מההמולה, נסע לביתו כדי לבשר למשפחתו מה קרה והלך להסגיר עצמו".

בהפועל בסך הכל מעידים על עוביידה שהוא אדם שקט, רגיש ועדין והוא לא עבריין או מהווה איזושהי סכנה לביטחון הציבור. "זו טרגדיה נוראית ואנו משתתפים בצער המשפחה של האדם שנהרג", הוסיפו אנשים במועדון. "אנו סומכים על המשטרה ומערכת המשפט שיעשו עבודתם נאמנה".

עוביידה חטאב, הפועל תל אביב, ליד שניר משען, הפועל עכו. ניב אהרונסון
מימין, עוביידה חטאב/ניב אהרונסון

* בנוסף לפרשת חטאב, לא שקט בהפועל תל אביב. מלבד העובדה שאנשי המועדון בהלם מסיפור המעצר ונזהרים לא להתבטא בנושא עד שיתבררו פרטי האירוע, מתברר שהמנהל המקצועי איל ברקוביץ' השעה היום את החלוץ אריאל לזמי עד הודעה חדשה. לזמי ככל הנראה בילה עד מאוחר בלילה והדברים הגיעו לאוזני הצוות המקצועי שלא עבר על זה לסדר היום. לזמי ממעט לשחק במדים האדומים, אך דווקא השבוע שותף למשחק ההפסד באשדוד (3:1) ואף בישל את השער המצמק.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully