וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "צסק"א מביסה את כולם. זו לא הליגה שלנו כרגע"

27.11.2014 / 22:52

מאמן מכבי תל אביב נשמע תבוסתני בסיום: "האיכות שלהם ניצחה, לא היה לנו את זה היום". היחיד שהראה שהוא שייך לרמות האלה הוא דווין סמית'". חיזוק? "כשבריאן רנדל יחזור, זה יהיה שדרוג מצוין". אוחיון: "צריכים לשנות הרבה דברים בצד המנטלי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) עוד השפלה ביתית צורבת, כשהובסה 84:61 בידי צסק"א מוסקבה והשלימה חודש ללא ניצחון ביד אליהו. בעקבות ההפסד, אלופת אירופה איבדה כל סיכוי תיאורטי לתפוס את המקום הראשון בבית ב' ביורוליג והסתבכה גם במאבק על המקום השני מול מלאגה.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא היה כוחות. גיא גודס/ברני ארדוב

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב, הודה בסיום: "זה ההבדל בינינו לצסק"א. זו האיכות של קבוצה שמכוונת מאוד גבוה, שמתקיפה, שומרת והורידה אותנו ל-30 אחוז מהשתיים. צריך לתת קרדיט להגנה שלה, לא הצלחנו להגיע לזריקות טובות בהתקפה. לא היה לנו את זה היום. ברגע שהיו כמה עצירות וכמה איבודי כדור וכמה טעויות, איבדנו את זה. קיבלנו שלשות, כדורים שהיו לנו בידיים ברחו והפכו לסלים קלים. צסק"א מביסה את כולם, לא רק אותנו. ידענו את זה, אבל האיכות שלהם ניצחה". פציעתו של אלכס מאריץ' הוחמרה במהלך המשחק, והוא עזב את יד אליהו כשהוא נעזר בקביים. ללא קשר לפציעה בירך, מאריץ' צפוי לעזוב את מכבי תל אביב ב-22 בדצמבר.

על חולשתו של ג'רמי פארגו: "זה לא רק הוא. היחיד שהראה היום שהוא שייך לרמות האלה היה דווין סמית'. רק הוא עשה דברים. לגארדים היה קשה מאוד בכל פרמטר, אבל זו לא הליגה שלנו עכשיו. המטרה שלנו כרגע היא לעלות לטופ 16, להבטיח את זה".

על ההמשך ואופציות החיזוק אמר: "אנחנו צריכים לקבל בחזרה את בריאן רנדל שהוא עוגן הגנתי וכבר שבועיים פצוע. ברגע שנקבל אותו, זה יהיה שדרוג מצוין. לא נביא סתם שחקנים, רק כאלה שיוכלו לעזור לנו".

על אלכס טיוס אמר גודס: "אני לא יודע אם הוא משחק בחוסר חשק, אולי הוא מתוסכל כי הוא מקבל כדור באופן שונה. אבל אין ספק שטיוס צריך למצוא את הדרך".

על סופו אמר גודס: "מבחינת פיזית סופו התקדם, הוא בכושר משחק, אבל מול צסק"א בעונות הקודמות היה לו קשה. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לתת לו את הכדור . גיא פניני, שהפעיל אותו, לא על המגרש".

שלט המשחק בין מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
23 הפרש וההרגשה היא של הרבה יותר/ברני ארדוב

יוגב אוחיון: "לא הצלחנו להביא את עצמנו למשחק. כל דבר שניסינו יצא הפוך. צריך לתת קרדיט לצסק"א ששיחקה יוצא מהכלל. לא היינו שם בהגנה ובהתקפה. ניסינו להפתיע אותם עם טקטיקה אחרת, אבל הם שיחקו מצוין. כרגע צסק"א טובה מאוד, ואם אנחנו רוצים להתחרות ברמות האלה אנחנו צריכים להתאים את עצמנו. אנחנו צריכים לשנות הרבה דברים בצד המנטלי, אנחנו צריכים לשחק עד הסוף. ההרגשה הייתה שהפסקנו לשחק באמצע המשחק. אנחנו לומדים והאופי של הקבוצה הוא לתקן, הרכבת נוסעת ואנחנו עליה, כשנעלה לטופ 16 נסתכל קדימה. לא הצלחנו להוציא שום דבר לפועל. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים, לחזור לבסיס ודברים ייראו טוב".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הושפלה בביתה על ידי צסק"א מוסקבה 84:61

לכתבה המלאה
עוד כישלון ופיני גרשון כבר משחרר את העניבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully