וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "אלו היו הימים הכי קשים שלי בקריירה המקצוענית"

26.11.2014 / 19:01

בלם מכבי תל אביב שלא הורחק היה נסער בסיום הדיון שבו הוחלט כי ירצה עבודות עבור הקהילה: "שמי הוכתם מבלי שיכולתי להסביר את עצמי. למזלי הילדים שלי לא מבינים עברית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

קרלוס גרסיה ספג הערב (רביעי) עונש קל יחסית מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל אחרי שהושג הסדר טיעון בין אנשי מכבי תל אביב לבין תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף. בעצתו של הדיין עמנואל סלע, נשלחו הצדדים להתייעצות שבסיומה הוחלט לתקן את כתב האישום והושת עליו עונש של עבודות לקהילה בהיקף של 20 שעות בבתי חולים במהלך חג החנוכה. המשמעות היא כי גרסיה יוכל לשחק במשחקיה הבאים של מכבי תל אביב ולמעשה לא הורחק.

קרלוס גרסיה, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוף סוף שומעים אותו. קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

כזכור, השחקן תועד על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא מניף את הידיים במהלך הדרבי התל אביבי, מהלך שהעלה תהיות האם הוא התסיס את הקהל של מכבי תל אביב וגרם לירידתו לכר הדשא. מלבד העונש הזה, הושת על השחקן עונש הרחקה על תנאי ממשחק אחד.

עוד באותו נושא

בית הדין: קרלוס ירצה עונש חינוכי, רדיוס לבית”ר וסכנין

לכתבה המלאה
דיין בית הדין ההתאחדות לכדורגל עמנואל סלע. ברני ארדוב
עודד את הצדדים להגיע לפשרה. עמנואל סלע/ברני ארדוב
"באשר לתנועות הידיים, לא התכוונתי לקרוא לאוהדים לרדת למגרש ובוודאי שלא התכוונתי שהתנהגותי תפורש כך"

בסיום הדיון נשמע קרלוס גרסיה מעט נסער לאחר שהגיב לראשונה לאירועי הדרבי, ואמר: "אלו היו הימים הקשים ביותר בקריירה המקצוענית שלי בכדורגל. שמי הוכתם מבלי שניתנה לי הזדמנות להסביר את עצמי ולהוכיח את חפותי. הדבר פגע במשפחתי ובחבריי. למזלי הילדים שלי לא מבינים עברית כך שאף אחד בבית הספר לא יכול לספר להם במה מאשימים אותי.

"אני מאושר בישראל ואף הגנתי על המדינה בפני כלי תקשורת זרים בכל הנוגע למתרחש באיזור", המשיך הבלם. "לצערי את מה שקורה בחודש האחרון לא אשכח. מעבר להיותי שחקן כדורגל, אני גם בן אדם. אני רוצה להוות דוגמה כלפי משפחתי וילדיי. באשר לתנועות הידיים, לא התכוונתי לקרוא לאוהדים לרדת למגרש ובוודאי שלא התכוונתי שהתנהגותי תפורש כך. מעולם לא קיבלתי כרטיס אדום הקשור לעבירת משמעת כמו העלבת שופט או פגיעה בשחקן יריב. אני רואה בעזרה לילדים בבתי חולים כזכות ואף עשיתי זאת בעבר גם עם מכבי תל אביב וגם בספרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully