וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: הפנדל נגד הפועל באר שבע היה שגוי

26.11.2014 / 15:30

בוועדה המקצועית קבעו כי חכמון שגה בשריקת העונשין לזכות הפועל תל אביב, ויחדדו להימנע משריקות כאלו בעתיד. פאיוביץ' וארבייטמן חזרו להתאמן ונמצאים בתמונת ההרכב. במועדון שוקלים לחזור לאופציית אלירן עטר

one

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים דנה היום (רביעי) בנושא הפסיקה המעוררת מחלוקת והמכריעה במשחק בשבת בין הפועל תל אביב להפועל באר שבע להעניק פנדל לזכות האדומים בתוספת הזמן, וקבעה כי ההחלטה של השופט אלי חכמון הייתה שגויה.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שב. ברני ארדוב
נגזלו. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

כזכור, לאחר המשחק הופצה תמונה שמאשרת כי הכדור שנגע בידו של מאור בוזגלו לא היה בתוך הרחבה, בפסיקה שגרמה לגילי ורמוט לבעוט פנדל בדקה קריטית פנימה ולנצח 2:3. "בהתחשב במרחק הקצר בין השחקנים ובעובדה כי היד הייתה במצב טבעי ולא תפסה נפח, יונחו השופטים להימנע משריקה לעונשין במצבים מעין אלו".

לאחר המשחק תקפו בבאר שבע את השופט כאשר קיבלו לידיהם את התמונה, ואמרו: "חכמון טען שהוא בטוח בעצמו, מעניין מה יש לו לומר להגנתו עכשיו. השריקה שלו הייתה פזיזה מדי, ומוזר שגם הקוון ראה את אותו הדבר. לא שורקים על דבר כזה פנדל. הפסדנו נקודה בגלל טעות שיפוט". באר שבע סירבה להגיב להחלטת הוועדה המקצועית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ארבייטמן/יוסי ציפקיס

חלוץ הפועל באר שבע שלומי ארבייטמן והבלם טומיסלב פאיוביץ' ערכו היום (רביעי) אימון מלא וההערכה היא כי שניהם יפתחו בהרכב הקבוצה במשחק הבית מול מכבי נתניה (שבת, 17:00). ארבייטמן סבל ממתיחה באזור המפשעה וכעת הוא כשיר לגמרי. פאיוביץ', שנפגע בשריר התאומים, צפוי להחליף את אובידו הובאן שיחזור לעמדה הטבעית שלו בקישור. השחקן היחיד שיחזר הוא החלוץ דובב גבאי.

בבאר שבע עדיין לא נערכים למועד ההעברות בחודש ינואר ופגישה ראשונה בעניין הרכש תיערך רק בסוף חודש דצמבר. אלישע לוי ירצה להתחזק בבלם שיחליף את דניאל אסקלינג, שכזכור הוחלט לשחררו לפני מספר שבועות. לגבי עמדת החלוץ, במועדון יחליטו רק סמוך לפתיחת החלון אם להתחזק בעמדה הזאת. השם היחיד שעלה לקראת החלון הוא שמו של אלירן עטר, אבל זה יקרה רק אם יגיע לישראל בסכומים ריאליים משום שהוא סובל מכושר משחק לקוי.

במועדון הגיע לסיכום עם הנהלת מכבי נתניה על מחירי כרטיסים אחידים לאוהדי הקבוצה האורחת במשחקים בין הקבוצות – 50 שקל. אוהדי נתניה יישבו בשערים 3 ו-7. ההסכם הזה יאפשר לאוהדי באר שבע לרכוש כרטיס במחיר אחיד במשחק בנתניה. בשאר היציעים יהיו המחירים 80 שקל לבוגר ו-40 שקל לשאר הסקטורים.

עדכון ראשון: 15:30

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלכה הרעמה. התספורת החדשה של אליניב ברדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully