וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה נוטה לממש את האופצייה על רוג'רס קולה

26.11.2014 / 8:57

בקבוצה מרוצים מהחלוץ אך יחכו עוד כמה חודשים עד ההחלטה הסופית. סכום המכירה עומד על 250 אלף יורו כפי שנקבע בהסכם ההשאלה. שחקן בקבוצה: "נצטרך להוכיח שאנחנו יודעים להתמודד עם לחץ"

one

בעירוני קרית שמונה נוטים לממש את האופציה על רוג'רס קולה, אך בקבוצה יחכו עוד כמה חודשים עד שיודיעו לקבוצתו הבלגית גנט אם הם ממשים את האופציה על החלוץ. כידוע בתחילת השנה החליטו בקרית שמונה להשאיל את החלוץ הזמבי לעונה נוספת עם אופציה לקנייתו כשבקרית שמונה צריכים להודיע עד תחילת חודש מאי האם הם מממשים את האופצייה על החלוץ. לוואלה! ספורט נודע שבהסכם ההשאלה העונה נקבע מראש סכום המכירה והוא עומד על 250 אלף יורו. בקבוצה מעריכים שסכום זה לא ישולם במלואו אם אכן הקבוצה תחליט לממש את האופציה. למרות שביעות הרצון הגדולה מהחלוץ בקבוצה מנצלים את הזמן שנותר להם כדי לראות שבהמשך העונה השחקן ימשיך בכושרו הטוב, וכן בשל העובדה שבמועדון רוצים לראות שהשחקן חלילה לא ייפצע.

בינתיים בקבוצה החלו כבר בהכנות להפועל רעננה ומודעים לכך שאחרי הנצחון על מכבי תל אביב רמת הציפיות מהם עלתה משמעותית. "עכשיו נצטרך להוכיח שאנחנו יודעים להתמודד עם לחץ", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו קבוצה טובה אבל אחרי שאתה במקום הראשון וניצחת את מכבי אז קבוצות כבר יגיעו כדי לצופף מולנו ולנסות להרוס לנו. אנחנו נצטרך להתמודד עם זה".

שחקן עירוני קרית שמונה רוג'רס קולה חוגג. קובי אליהו
במועדון רוצים לראות אותו ממשיך ביכולת הטובה. קולה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully