וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "כשיזרקו אותנו לים, תזכרו שהתעסקתם באסלה שבורה"

25.11.2014 / 11:27

שחקני בית"ר ירושלים זועמים: "תמיד מדברים על התקשורת הזרה שמוציאה את היהודים רע. עכשיו התקשורת שלנו עושה את זה". שחקן: "אלפי אוהדי סכנין שרו נגד ישראל במדינת היהודים"

one

שחקנים בבית"ר ירושלים זועמים על תקשורת הספורט הישראלית, שלטענתם לא הציגה את המאורעות בסכנין כפי שהם היו באמת. גם יותר מיממה אחרי המשחק נראה שהרוחות בקרב השחקנים עדיין סוערות.

אבוקות ביציע של אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
הפחידו את שחקני בית"ר ירושלים. אוהדי סכנין/קובי אליהו

שחקן בכיר בקבוצה אמר הבוקר (שלישי): "עברו יומיים מאז המשחק ואני לא מפסיק להזדעזע. מסיבה לא מובנת, התקשורת מנסה לתאר תמונה הזויה ולא נכונה בעליל של אוהדי סכנין שוחרי שלום ואוהדי בית"ר גזענים. אז בתור אחד שחווה הכול במגרש הגיע הזמן לומר את האמת בזמן שכולם מנסים לייפות אותה. באצטדיון דוחא, במדינה שלנו - מדינת היהודים - עמדו אלפי אוהדי סכנין עם שנאה בעיניים, שרו שירים נגד מדינת ישראל ובעד מדינת פלסטין וגרמו לי ולחבריי להרגיש פחד ולא רצויים בתוך המדינה שלנו".

אותו שחקן הוסיף: "בזמן שמשטרת ישראל עומדת ומפחדת להיכנס ליציע של סכנין לעצור את זורקי האבוקות ומניפי דגלי פלסטין, אוהדי בית"ר נסעו שעות, קיבלו יחס של כלבים שכולל עיכובים ומכות משוטרים שאנחנו ראינו בעיניים בסוף המשחק. שחקני סכנין בראשותם של חלאיילה וגדיר המסיתים, התנהגו בדיוק כמו האוהדים, עם שנאה בעיניים וקללות לשחקנים שלנו ולצוות המקצועי. אוהדי ושחקני סכנין מצליחים לעבוד על כולם ואתם בתקשורת משתפים עם זה פעולה. זאת מלחמה קיומית הרבה מעבר לכדורגל, בכל מדינה אחרת היו מחנכים את כל האוהדים שונאי ישראל שמניפים דגלי אש"ף ופלסטין ורק אצלנו נותנים להם יחס מועדף".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

שחקן נוסף הסביר את התחושות שלא עוזבות את השחקנים: "כולנו מרגישים אותו דבר, ללא יוצא מן הכלל. אתמול כשהגענו לאימון, שחקנים בחדר ההלבשה אמרו 'אנחנו לא מאמינים שהפסדנו את המשחק הזה. זה היה כמו מלחמה על המדינה ומעבר לספורט, היינו חייבים לנצח'. האכזבה שלנו מההפסד התעצמה הרבה יותר אחרי שראינו את התמונה ההזויה והשקרית שהתקשורת מציירת יום אחרי. תמיד מדברים על התקשורת הזרה שמוציאה את ישראל והיהודים כרעים לעומת הצד השני, הפעם זה יותר גרוע, התקשורת שלנו עושה את זה. לפני שדורשים מאחרים לתקן את עצמם עדיף שנתקן קודם את עצמנו".

seperator

שחקן נוסף אמר: "הטריף אותי לראות את התקשורת בלילה ובבוקר שאחרי המשחק. שכחתם שאתם תקשורת במדינת ישראל? אנחנו לא מצדיקים את הוונדליזם ולא מתחנפים לאוהדים שלנו, אבל מה שעברנו שם צריך היה להיות בכותרות ולא שירותים ואוטובוסים. 5,000 איש שרים עם טירוף ושנאה 'בדם נפדה את אל אקצא' וזה עובר ליד התקשורת? זה בסדר, מתקבל על הדעת. כל המשחק הם חוזרים על 'פלסטין עולה עולה', הם צועקים לנו שהם שונאים את ישראל ותמיד יהיו מפלסטין וישנאו יהודים, אבל כולכם בסדר עם זה, יפה מאוד. אם הם היו יכולים לרדת למגרש ולהרוג אותנו הם היו עושים את זה. כשיזרקו את כולנו לים, התקשורת תיזכר שהיא התעלמה מזה והתעסקה באסלה שבורה".

עימות שחקני בית"ר ירושלים מול שחקני בני סכנין. קובי אליהו
"שחקני סכנין בראשותם של חלאיילה וגדיר המסיתים, התנהגו בדיוק כמו האוהדים, עם שנאה בעיניים וקללות לשחקנים שלנו ולצוות המקצועי"/קובי אליהו

באסיפת הקבוצה התייחס גם המאמן מנחם קורצקי לאווירה בסכנין ואמר: "זה היה משחק לא רגיל ולא פשוט. אני יודע כמה אמוציות היו מעורבות אצלכם ואצל הקהל, וכמה זה כואב. ולמרות כל זה אני לא רוצה שנתרץ. אני חושב שהיינו צריכים להתעלות מעל זה. במיוחד לא היינו צריכים את העבירות האלו בסוף כי הן בזבזו את הזמן ושיחקו לטובת סכנין".

קורצקי התייחס גם לחלק המקצועי ואמר נקודות בכל מחיר: "אני מאוד מאוכזב בדיוק כמוכם. אני מאוד מאמין בקבוצה ובטוח שנצא מזה, אני יודע שקוראץ' לא שכח לתת גולים וגם סוויסה לא שכח וגם איציק כהן עוד ייתן הרבה גולים. אני לא בורח מאחריות ולמרות שאנחנו נראים טוב, אנחנו חייבים להיות יותר קילרים ובמשחק הבא להביא את שלוש הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully