וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המשבר: האצטדיון בחיפה יהיה מלא מול הפועל תל אביב

25.11.2014 / 11:08

טירוף בקופות מכבי חיפה: 25 אלף הבטיחו את מקומם, לא כולל אוהדי הפועל תל אביב. גורם על כיאל: "השם עלה, אין עדיין מו"מ". גם חלוץ וידאוטון הוצע

one

במכבי חיפה יודעים שהפסד להפועל תל אביב ביום ראשון עשוי להעמיק עוד יותר את המשבר במועדון. האסיפה שכינס אתמול (שני) המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' עם שחקניו הפכה לשיחת היום בקרב השחקנים, שיודעים שהפסד נוסף עשוי לגרום למאמן שלהם לעזוב למרות הרצון להשאירו בכל מחיר. הקפטן יוסי בניון שתרם להחלטה של המאמן להישאר רוצה מאוד לפתוח בהרכב ובמועדון עושים מאמצים להכשירו. אייל משומר חולה ולא התאמן אך צפוי לחזור ל-11, כשקובי מויאל ועידן ורד נמצאים גם הם בתמונת ההרכב. מיצ'ל וראיוס המאכזבים עשויים לשלם את המחיר. אחד השחקנים אמר אתמול: "רק אנחנו אשמים במצב. אף אחד מהשחקנים כאן לא יכול לומר שהוא מעל הקבוצה. כולנו באותה סירה".

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מרגש לראות את ההתגייסות והאהבה הרבה של הקהל, על אף התוצאות"/אדריאן הרבשטיין

עד הבוקר נמכרו יותר מ-7,000 כרטיסים לקראת המשחק בראשון, והם לא כוללים כמובן את 17,000 המנויים. המשמעות היא שקרוב ל-25 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בסמי עופר. כרגע נותרו כ-3,900 כרטיסים לטובת אוהדי מכבי חיפה, כאשר 2,500 כרטיסים כבר הועברו לטובת אוהדי הפועל תל אביב. הכרטיסים שנותרו למכירה הם ליציעים דרומי תחתון, דרומי עליון וצפוני עליון. "למרות המצב המקצועי, מרגש לראות את ההתגייסות והאהבה הרבה של הקהל, על אף התוצאות, לדחוף את הקבוצה קדימה".

בירם כיאל שחקן סלטיק עם כריס קומונס. GettyImages
פיני זהבי בודק. כיאל/GettyImages

במועדון טוענים כי בשלב זה אין עדיין מגעים רשמיים עם בירם כיאל, אבל אישרו כי ישנה התעניינות בשחקן. סוכנו פיני זהבי הגיע לישראל ואף נפגש עם הנשיא יעקב שחר לפני מספר שבועות בכדי לדון בנושא רכש. כיאל, כזכור, לא פוסל אפשרות להגיע לישראל, אך זהבי בודק עבורו גם הצעות אחרות, בין היתר מליגת המשנה באנגליה. יש לציין כי במכבי חיפה מעדיפים לא לעסוק בענייני רכש עד המשחק מול הפועל תל אביב, בגלל החשיבות וההשלכות שלו על עתידה של הקבוצה העונה. חמדי סליחי נמצא גם הוא על הכוונת, ובמקביל במועדון מחפשים זרים בכירים אחרים.

לאחרונה הוצע לקבוצה החלוץ ההונגרי בעל האזרחות הסרבית נמניה ניקוליץ' (26), שכבר היה מועמד לקבוצה ב-2010. שחקנה של וידאוטון מככב במדי קבוצתו בארבע השנים האחרונות. העונה עומד מאזנו על 13 שערים ב-14 משחקים בלבד. בשלוש העונות הקודמות הבקיע בסך הכל 50 שערי ליגה. במועדון הבהירו הבוקר: "עולים הרבה שמות, אבל לא נעשה שום מהלך עד המשחק. יש הרבה זרים ברשימות שלנו". אחד מהם הוא גם חלוץ נבחרת בולגריה, ונטיסלב חריסטוב. חיפה הגיעה אתמול לסיכום עם קריית שמונה והפועל חיפה לגבי מחיר כרטיס אחיד (50 שקלים) במשחקים בין הקבוצות. זה יהיה גם המחיר שתגבה הנהלת מכבי נתניה במשחק ביום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully