וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופס מנסה בונסו: "אני אחד השחקנים הכי אתלטיים באירופה"

25.11.2014 / 8:09

הסנטר החדש של הפועל ירושלים צפוי לקבל דקות בכורה ביורוקאפ מול וולגוגרד ונשמע בטוח ביכולתו: "שמח שירושלים נתנה לי צ'אנס". על הקבוצה: "אפשר להבין למה ירושלים במקום הראשון"

one

הפועל ירושלים יצאה אתמול (שני) לרוסיה לקראת המשחק החשוב מול וולגוגרד הרוסית במחזור השישי של היורוקאפ. מצבה של ירושלים ביורוקאפ עגום ועם חמישה הפסדים וניצחון בודד, והשחקנים של דני פרנקו יודעים כי הם חייבים להשיג ניצחון בכדי להשאיר סיכוי להעפיל לשלב הבא. בתוך כך, הפועל ירושלים חתמה רשמית עם בנק יהב כספונסר ראשי חדש לשלוש העונות הקרובות.

מי שיצא לרוסיה עם הקבוצה וצפוי לקבל דקות בכורה בקבוצה הוא הרכש החדש פופס מנסה בונסו. השחקן נשמע דרוך לקראת המשחק: "כרגע ביורוקאפ אנחנו עם ניצחון אחד וחמישה הפסדים לכן אנחנו נהיה חייבים להתרכז ולהיערך מחדש ולהתכונן למשחק ברוסיה. כבר הייתי בסיטואציות כאלו בעבר, אי אפשר להסתכל קדימה מדי. לכן אנחנו חייבים להתרכז במשחק הקרוב ברוסיה ונראה מה אפשר לעשות. כי אי אפשר באמת להסתכל שניים שלושה משחקים קדימה לכן אנחנו נמשיך לשחק בכל משחק וננסה לנצח כמה שיותר משחקים".

שחקן הפועל ירושלים פופס מנסה בונסו. מגד גוזני
יקבל דקות ראשונות באדום. בונסו/מגד גוזני

מנסה בונסו התייחס להתרשמותו מהעיר והקבוצה עד כה: "זו עיר נפלאה ויפהפייה. בכל הקשור לכדורסל, אני יכול להבין למה הקבוצה הזו מדורגת במקום הראשון בליגה הישראלית. יש לנו המון כישרון והמאמן בנה כאן קבוצה טובה. זה שלב מוקדם ואני מנסה לראות היכן אני יכול להשתלב ואיך אני יכול לעזור. לא הגעתי בכדי לעשות משהו מיוחד אלא לעשות את מה שאני עושה הכי טוב. אני שמח להיות חלק מהקבוצה ונרגש לשחק בעונה הזו ושזו תהיה עונה טובה בישראל".

על התאקלמותו בקבוצה אמר השחקן: "במשחק מול ראשון זה היה קשה לראות את המשחק מהצד, בטח כאשר מדובר במשחק כה אינטנסיבי ופיזי, זה סוג המשחקים שאני אוהב לקחת בהם חלק. אבל אני שמח שהצלחנו לנצח את המשחק נגד קבוצה מאוד טובה. אני פשוט נרגש לשחק עבור ירושלים, התאמנתי כבר עם הקבוצה ואני מצפה לשאר האימונים ולמשחק נגד וולגוגרד".

לשאלה לגבי כושרו השיב השחקן: "הפעם האחרונה ששיחקתי הייתה בחודש יוני. נכון שעברו מספר חודשים מאז, אבל היו אלה חודשים אותם ניצלתי למנוחה. אני מרגיש קצת חרדה לקראת המשחק הראשון כי הרבה אנשים מטילים בי ספק כמו שקרה לי כבר בעבר. הטילו בי ספק וזה קרה בגלל פציעות מהן סבלתי. פציעות שמנעו ממני לשחק, אבל כל מי שראה אותי משחק במהלך העונה שעברה יודע שהפציעות לא עוצרות אותי או מפריעות לי . זה מצב רפואי שאני מתמודד איתו מאז היותי מתבגר ועדיין אני אחד השחקנים הכי אתלטיים באירופה . יש לי ביטחון ביכולות שלי. אני שמח שירושלים נתנו לי צ'אנס לשחק לשחק וכולי תקווה שהם ירוויחו מכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חייב ניצחון. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully