וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: ונדליזם באצטדיון דוחא, עימות בין חלאיילה למאמן שוערי בית"ר

בסיום המשחק חלאיילה הודה לקהל של סכנין, סולומון שהגיע אליו טען שספג יריקה. גדיר: "חנן ממן חיפש לחמם". אבו יונס: "היו סכינים שלופות בתקשורת". אוהדי בית"ר ביצעו מעשי ונדליזם בשירותים והשחיתו אוטובוסים

צילום ועריכה: קובי אליהו

שמחה גדולה נרשמה הערב (ראשון) בסכנין עם הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים במשחק שה"פרי גיים" שלו כלל הכול חוץ מכדורגל. איסמעיל ריאן סידר שלוש נקודות יקרות לגיא לוי עם שער בדקה ה-39 מבישול של חאמד גנאים, תוצאה שמקפיצה את סכנין למקום התשיעי בטבלה. למרות שבדקות האחרונות שחקני שתי קבוצות הפגינו משחק אלים שגרם לתסיסה ביציעים,

בסיום אוהדי סכנין חגגו ביציעים במשך דקות ארוכות על רקע זיקוקי הדינור. בסיום המשחק התרחש אירוע חריג כאשר חאלד חלאיילה שניגש להודות לקהל התעמת עם מאמן השוערים של בית"ר ירושלים, גיא סולומון, שלדבריו ספג יריקה משחקנה של סכנין. חלאיילה בתגובה: "אני לא יודע מי זה המאמן שוערים, אני לא מכיר אותו. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, אני לא מגיב".

בנוסף, בסכנין טוענים שאוהדי בית"ר היו אחראים למעשי ונדליזם קשים והשחיתו את תאי השירותים בדוחא. "לא השאירו חרסינה אחת לא שבורה", אמרו בסכנין, שם שוקלים להגיש תביעה נגד בית"ר ירושלים על הנזק שנגרם.

כמו כן, כשעתיים אחרי המשחק, 200 אוהדי בית"ר עוכבו באצטדיון. הסיבה: האוהדים שיצאו בסבב הראשון של ההסעות השחיתו את האוטובוסים, גרמו נזק כבד והנהגים לא הסכימו לחזור לאצטדיון לסבב נוסף. סכנין הגישה תלונה למשטרה. לאחר משא שכנועים והבטחה מפיצוי מסכנין, האוטובוסים חזרו לאסוף את שאר האוהדים.

מהומה ביציע בית"ר, אוהד נעצר, שלושה נזקקו לטיפול רפואי

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין והשוער מחמוד קנדיל עם האוהדים. קובי אליהו
חגגו במשך דקות ארוכות. שחקני סכנין מודים לקהל/קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראו השירותים בסוף המשחק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיא לוי, מאמן בני סכנין, סיפר על מה שעבר עליו ועל קבוצתו, ואמר: "אני התנתקתי לגמרי מכל הדברים האחרים שהתרחשו בשבוע שעבר כי אם הייתי נכנס לזה, היה אוי ואבוי לכולנו. אני חושב שהצלחנו להתנתק ואנחנו די מתורגלים. הפעם המצב היה טוב כי קיבלנו הודעה איפה המשחק מראש כמה ימים לפני. אני חושב שהחבר'ה עשו עבודה מדהימה מבחינת לב, נשמה וכדורגל. האווירה הייתה חמה, היא לא גלשה למקומות מוגזמים פרט למקרים בודדים. הקהלים שמרו על התנהגות מדהימה. מבחינת כדורגל, הלוואי ותהיה אווירה כזו בכל משחק. אני שמח שניצחנו את בית"ר, זה היה חשוב למועדון. עושים בבית"ר עבודה מצוינת ומוכשרת עם עתיד ורוד, היה לנו קשה מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
מכחיש. חאלד חלאיילה/קובי אליהו
עימות בין מוחמד גדיר שחקן בני סכנין לשחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
היצרים מתלהטים. שחקני שתי הקבוצות מתקוטטים על המגרש/קובי אליהו

מוחמד גדיר סיפר על התקרית שהתרחשה בדקות הסיום שהציתה מהומה כאשר קיבל צהוב יחד עם חנן ממן, ואמר: "חנן ממן בא לריב איתי, אני באתי לקבל כדור מקנדיל. הוא חיפש לחמם, אבל זה קורה בכל משחק, זה לא קריטי". על מה שעבר על הקבוצה אמר: "אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים, אסור לנו לחשוב על מה שקורה בצד. כל הכבוד לחבר'ה".

איסמעיל ריאן הוסיף: "הייתה לי פתיחת עונה פחות טובה, אני נכנס לאט לאט לעניינים ואני שמח שעזרתי לקבוצה לקחת שלוש נקודות".

מוחמד אבו יונס, יושב ראש בני סכנין: "אף אחד לא יודע מה עברתי בחודש האחרון. לילות לא ישנתי. אמנם המשטרה הייתה אחראית על המשחק, אבל לקחנו על עצמנו אחריות גדולה ואני יודע שהיו הרבה סכינים שלופות והרבה מאמרים שנכתבו. המשחק התחיל באופן ספורטיבי ונגמר באופן ספורטיבי, זה יותר חשוב לי מהתוצאה".

על משמעות הניצחון אמר אבו יונס: "הניצחון הוא מתוק מאוד, אבל יותר חשוב לי שהמשחק הסתיים בצורה ספורטיבית. אני רוצה לקום מחר בבוקר כשהמשחק הזה מאחורי. הניצחון הזה בא בזמן. אני הזהרתי את השחקנים אתמול והיום, אמרתי להם שהמשחק טעון ושהם צריכים להיות רגועים על המגרש. חבל שקרה מה שקרה, אבל הכול הסתדר בסופו של דבר".

עימות שחקני בית"ר ירושלים מול שחקני בני סכנין. קובי אליהו
זווית נוספת למהומות בדוחא/קובי אליהו
איסמעיל ריאן שחקן בני סכנין כובש מול בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"נכנס לאט לאט לעניינים". ריאן/קובי אליהו
גם על התמונות הללו היינו מוותרים. האבוקות מיציעי סכנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully