וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון נדחה: אלרואי ידעי יישאר במעצר לפחות עד ה-6 בדצמבר

23.11.2014 / 11:33

עורכי דינו של אוהד הפועל תל אביב שמואשם בתקיפת זהבי בדרבי, ביקשו לדחות את הדיון לגבי חלופות המעצר, ובית המשפט נעתר. ב-6 בדצמבר ייערך דיון בעניינו ויוצגו חלופות המעצר

אוהד הפועל תל אביב אלרואי ידעי (פואד). ברני ארדוב
ידעי מחוץ לאולם בית המשפט/ברני ארדוב

אוהד הפועל תל אביב אלרואי ידעי יישאר במעצר לפחות עד ל-6 בדצמבר, לאחר שהיום (ראשון) נדחה הדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב. הבקשה לדחיית הדיון הגיעה מפרקליטיו של ידעי, ובית המשפט נעתר לבקשה וקבע שייערך דיון נוסף ב-6 בדצמבר, כך שידעי יישאר במעצר לפחות עד לתאריך זה. ידעי פרץ לדשא במהלך הדרבי התל אביב ותקף את ערן זהבי. בעקבות כך הוא מואשם בארבעה סעיפים: תקיפה שגורמת חבלה של ממש, שימוש בכוח למניעת מעצר, כניסה לכר הדשא והתנהגות פרועה במקום ציבורי.

הדיון בעניינו של ידעי עבר לבית משפט השלום בתל אביב לאחר שבית המשפט המחוזי קיבל ב-12 בנובמבר את הערר שהגישה הפרקליטות בעניין שחרורו למעצר בית. נגד ידעי הוגש כתב אישום, והמדינה ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים. תחילה דחה בית המשפט השלום בתל אביב את ההחלטה והורה על שחרורו של ידעי למעצר בית מלא ומוחלט בבית משפחת ניסני בבת ים בפיקוח מלא של שלושה ערבים בשעות היממה. הפרקליטות הגישה ערר על ההחלטה, והערר התקבל על ידי בית המשפט המחוזי, שדחה את שחרורו של האוהד שתקף את זהבי למעצר בית והורה לשירותי המבחן לבחון את מסוכנותו בטרם יקבע בית המשפט השלום מחדש את חלופת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully