וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חוסה אבראו וג'ייקוב דה-גרום זכו בתואר רוקי העונה

11.11.2014 / 7:00

הכוכב העולה של הווייט סוקס והמגיש של המטס נבחרו לאחר עונות בכורה נהדרות. הקאבס תחת חקירה בשל מינויו של מאדון, כריס יאנג ממשיך ביאנקיז ומייקל קדאייר חתם במטס

חוסה אבראו שיקגו וייט סוקס. Mark Duncan, AP
תואר חד פעמי. אבראו/AP, Mark Duncan

עונת הבייסבול מאחורינו וב-MLB החלו לבחור את כוכבי העונה. השניים הראשונים שזכו לכבוד היו הרוקיז, חוסה אבראו משיקגו וייט סוקס, שנבחר לרוקי העונה של ה-AL וג'ייקוב דה-גרום, המגיש המצוין של ניו יורק מטס, שנבחר לרוקי העונה ב-NL.

אבראו הפציץ 36 הומראנים ורשם 107 RBI, 176 חבטות ו-964 ב-OPS. הוא זכה בתואר פה אחד. דה-גרום קיבל 26 בחירות למקום הראשון מתוך 30, לאחר שהעמיד מאזן של 6:9 ו-ERA של 2.69 ב-22 פתיחות. הוא רשם 144 סטרייקאאוטים.

* שיקגו קאבס וסוכנו של המנג'ר החדש של הקבוצה, ג'ו מאדון, נמצאים תחת חקירה של ה-MLB בחשד שהקבוצה מעיר הרוחות פנתה למאדון עוד לפני שהוא הודיע כי הוא החליט לעזוב את טמפה ביי.

* מייקל קדאייר בן ה-35 חתם לשתי עונות בניו יורק מטס. העסקה תכניס לכיסו של השחקן 21 מיליון דולר. קדאייר שיחק במשך כעשור במינסוטה ומאז 2012 ועד לעונה שעברה, בקולורדו.

* כריס יאנג, ששיחק במטס בתחילת העונה שעברה, נחתך ועבר ליאנקיז, יישאר במדי הפסים לאחר שחתם לעונה תמורת 2.5 מיליון דולר. יאנג שיחק לאורך שנים באריזונה, לפני שעבר לאוקלנד ואז לשתי הקבוצות של ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully