וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחסי פנים: סינסינטי וקליבלנד נפגשות בפתיחת המחזור העשירי

6.11.2014 / 14:00

הרבה זמן לא זכור דרבי חשוב כל כך באוהיו: הבנגאלס והבראונס יוציאו לדרך את המחזור עם דו קרב מרתק, אליו שתיהן מגיעות במאזן חיובי (ו', 3:30, ספורט 2)

מוחמד סאנו שחקן סינסינטי בנגאלס. Joe Robbins, GettyImages
אחד הדרבים החשובים באוהיו בתקופה האחרונה. מוחמד סאנו וסינסי מוכנים/GettyImages, Joe Robbins

סינסינטי (2:1:5) - קליבלנד (3:5), בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 2

הרבה זמן לא היה דרך חשוב כל כך באוהיו. חצי עונה מאחורינו ושתי הקבוצות עם מאזן חיובי וחולמות על הופעת פלייאוף. זה יהיה המשחק הראשון בין השתיים העונה, כאשר השני ייערך באמצע דצמבר בקליבלנד ומעכשיו, באמת שכל משחק יכול לחרוץ גורלות.

סינסי הייתה בתקופה לא טובה, עם שלושה משחקים ללא ניצחון. היא התאוששה בשבועיים האחרונים, בקושי רב אומנם, אבל עם הצלחות בבית מול בולטימור וג'קסונוויל. אחרי המשחק הקרוב, היא תצא לשלושה משחקי חוץ.

הבראונס מנגד, מגיעים אחרי שני ניצחונות קשים מהצפוי על אוקלנד וטמפה ביי. הם כבר הוכיחו השנה לא פעם שהם יכולים להיאבק בכל קבוצה, אבל מצד שני גם התפרקו בג'קסונוויל במשחק החוץ האחרון שלהם. בריאן הוייר ינסה להראות קצת יותר דומה לשחקן שפתח את העונה. לקליבלנד יש את הגנת הריצה ה-30 בטיבה בלבד בליגה, אבל סינסינטי רק במקום ה-31 באותה קטגוריה.

זה יהיה המפגש ה-82 ביריבות הארוכה הזו, כאשר המאזן עומד על 38:43 לבנגאלס. בשנתיים האחרונות, כל קבוצה ניצחה בביתה. קליבלנד הפסידה בכל חמשת ביקוריה האחרונים בסינסינטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully