וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: פוצץ הדרבי בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב

מערכת וואלה! ספורט

3.11.2014 / 21:46

צפו בשערורייה הענקית: אוהד מיציע אוהדי האדומים פרץ למגרש בדקה ה-34 ותקף את ערן זהבי, שהחזיר לו באלימות וספג בשל כך כרטיס אדום מוטל בספק. לאחר מכן אוהדים נוספים פרצו למגרש ויצרו מהומה גדולה. אחרי כחצי שעה של התייעצות, הוחלט שלא לחדש את המשחק

מחזור 7מחצית03/11/2014
הפועל תל אביב
    0
      מכבי תל אביב
      one

      שערוריה גדולה בדרבי התל אביב בין הפועל למכבי הערב (שני). בדקה ה-34, ובמצב של 1:1 במשחק, התרחשה שערוריה ענקית: אוהד מיציע אוהדי הפועל תל אביב פרץ אל כר הדשא ותקף באלימות את שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. כוכב הצהובים התגונן, הגיב והיכה אותו בחזרה. השופט רועי ריינשרייבר שלף כרטיס אדום לערן זהבי בעקבות האירוע המכוער הזה ומרגע זה החל מחול שדים על כר הדשא.

      זהבי עצמו סירב לרדת מהמגרש ולקבל את רוע הגזירה, כשגם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף והמנהל המקצועי של הפועל תל אביב אייל ברקוביץ' ירדו אל כר הדשא והחלו להתווכח. על פי דיווחים, קרויף שקל להוריד את שחקני האלופה מהדשא, אבל בסופו של דבר זהבי הסכים לרדת מהדשא.

      כשכבר חשבנו שהאירועים המכוערים והקשים הללו נגמרו, זהבי ירד אל חדר ההלבשה שסמוך ליציע אוהדי הפועל תל אביב וספג חפצים מכיוון האוהדים. ברגע זה החלו לפרוץ אוהדים מהיציע של אוהדי מכבי תל אביב ורצו לעבר יציע אוהדי הפועל תל אביב כשהם מנסים גם לתקוף את שחקני האדומים. בשלב זה, גם ברקוביץ' הבין שאין שום טעם להמשך המשחק ושופט המשחק רועי ריינשרייבר הוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה. רק אחרי כחצי שעה של התייעצויות בין כוחות המשטרה, הוחלט באופן סופי שלא לחדש את המשחק.

      אגב, בשבוע הבא אמור להיערך דרבי כדורסל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב באולם יד אליהו. מעניין לראות מה יהיו ההתפתחויות בימים הקרובים סביב המשחק הזה.

      שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מתעמת עם אוהד. ברני ארדוב
      שתי מילים: גועל נפש/ברני ארדוב

      ולחשוב שעוד חיכינו וציפינו לדרבי מסקרן ומרתק במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. אגב, במשחק עצמו הובילה הפועל תל אביב 0:1 לאחר שער של משה אוחיון בדקה ה-16, הצהובים איזנו לאחר פנדל מוצלח של אותו ערן זהבי.

      לפני המשחק נערך על הדשא טקס לזכרו של מאמן הפועל תל אביב לשעבר ניצן שירזי ז"ל, שהלך לעולמו ביולי האחרון. בטקס נטלו חלק אחיו של ניצן, חזי, ילדיו ואשתו כשהם ממררים בבכי. יפה שהאדומים העניקו כבוד למאמן הקבוצה לשעבר באירוע הגדול ביותר של הקבוצה.

      שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מתעמת עם אוהד. ברני ארדוב
      אין מה להוסיף על התמונות האלה/ברני ארדוב

      מהלך המשחק

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 13500
      איזו מהומה/ברני ארדוב

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully