וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל תל אביב: "אם לא נתחזק, דומב יהיה בבעיה"

31.10.2014 / 10:53

למרות הניצחון על הפועל פתח תקוה, בהפועל תל אביב חוששים מהדרבי: "מכבי בכושר מדהים, אם נחלק מתנות כמו אתמול, ניענש". קובי מאנה ואלי חזן הציעו לרכוש את הקבוצה

one

הפועל תל אביב יצאה אתמול (חמישי) מאצטדיון המושבה, שם ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה, ברגשות מעורבים. מחד, הצוות המקצועי והשחקנים היו מרוצים מהניצחון החשוב לפני הדרבי ביום שני הקרוב, אך מאידך אף אחד בהפועל לא מרוצה מהיכולת שהציגה הקבוצה לאורך המשחק.

"לא שיחקנו טוב", אמר הקשר משה אוחיון לאחר המשחק. "חשבנו שהמשחק יהיה הרבה יותר קל, אבל לצערי הלכנו אחורה ואיבדנו כדורים. מהמשחק הזה אפשר לקחת רק את הנקודות שהשגנו. אנחנו לא משחקים טוב בזמן האחרון, אבל הכי חשוב זה שניצחנו כי לא רצינו להגיע לדרבי אחרי הפסד, היה. זו קבוצה עם המון צעירים ויש לנו חוסר יציבות, אבל אני מקווה שאם נחבר כמה ניצחונות שיתנו ביטחון לשחקנים אז יותר טוב".

"מלכתחילה הציפיות לא היה גבוהות לגבי העונה", המשיך הקשר וניסה להסביר מה לא עובד עדיין בהפועל. "כשלא הולך אנחנו צריכים לתת את הלב והנשמה ולבוא עם תשוקה ורצון. אבל לפעמים עדיף לשחק לא טוב ולנצח. אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה וגם את הדרבי. נכון שזה לא נראה ככה עכשיו, אבל הכל יכול להיות. מכבי בכושר מדהים בשנתיים האחרונות, אבל הדרבי זה משחק אחד שהכל יכול לקרות בו".

משה אוחיון שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
מוטרד. משה אוחיון/קובי אליהו

מלבד אוחיון, גם המאמן אסי דומב לא אהב את מה שראה אתמול באצטדיון המושבה. המאמן גער בשחקניו במחצית המשחק וניסה להעיר אותם. "לא סוד שאנחנו לא נראים טוב", אמר אחד השחקנים. "יש הרבה בעיות בסגל הזה ועדיין אנחנו לא מצליחים להידבק. כל האווירה מסביב והלחץ לפני הדרבי משפיע על כולם וגם עליו. השחקנים כאן אוהבים את אסי, אבל אם הקבוצה לא תתחזק תהיה לו בעיה. משחקים כמו הדרבי זה עולם אחר. אפשר לנצח את מכבי, אבל אם נחלק מתנות למכבי כמו אתמול הם ידעו לקחת".

לעומת המשחק מול בית"ר, דני עמוס קיבל אתמול מחמאות על היכולת הטובה שלו. בניגוד אליו, בהפועל עדיין מאוד מודאגים מהיכולת ההגנתית והתקפית של הקבוצה. "אם היינו מפסידים, אפשר היה לדבר על משבר", הוסיף שחקן אחר. "עכשיו אנחנו צריכים לבוא בפוקס לדרבי ולקוות להוציא שם תוצאה טובה בעיקר בשביל הקהל". לקראת הדרבי הקפטן שי אבוטבול צפוי לחזור להרכב. נראה כי דומב יעדיף לעלות עם שלושה קשרים בקישור האחורי כמו במשחק מול סכנין כדי להכתיב את הקצב במשחק. המשמעות היא ששובל גוזלן או שגיב יחזקאל שנפצע אתמול ועדיין לא ברור מה חומרת פציעתו, אחד מהם צפוי לרדת לספסל.

היום אמורה הפועל להודיע אם שער 8 יישאר "אדום" בדרבי או יעבור לאוהדים הצהובים. בהנהלת הקבוצה מבינים כי פתיחת השער לאוהדי מכבי תביא איתה מחאה גדולה נגד חיים רמון וההנהלה ולכן סיכויים גדולים כי האוהדים האדומים יישבו בשער זה. העמותה כבר הבטיחה רכישת 1,350 כרטיסים ליציע ויחד עם איש העסקים קובי סידי שאמור לרכוש 500 כרטיסים לילדים ממחלקת הנוער היציע אמור להיות מלא. כעת, נותר להמתין לפגישת ההערכות מול המשטרה שתתקיים היום. אם בכל זאת הנהלת הפועל תחליט לפתוח את יציע 8 לאוהדי מכבי עמותת האוהדים וארגון האולטראס הבטיחו שצעד כזה לא יעבור בשקט וזאת בעצם הכרזת מלחמה נגדם.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
חיים רמון. ברני ארדוב
עוד פגישה. חיים רמון/ברני ארדוב

מאנה וחזן הציעו לרמון לרכוש את הקבוצה

אנשי העסקים קובי מאנה ואלי חזן נפגשו השבוע עם רמון והציעו לו לרכוש את הקבוצה. השניים כבר נפגשו בעבר עם הבעלים הנוכחי והציעו להיות ספונסרים בשנים הבאות. בבעלותם נמצאת חברת 'אוטו דיל', שהייתה אמורה להופיע על הלוגו של הפועל תל אביב, אך בהפועל טוענים כי החברה והבעלים לא עמדו בקריטריונים של המועדון כדי להיות ספונסרים.

השבוע, כאמור, נפגשו מאנה וחזן עם רמון והציעו לו לרכוש מידיו את המועדון. בהפועל טוענים כי למרות הרצינות שהשניים מראים, לא נראה כי מהלך זה ייצא לפועל, ולא רוצים להגיע למצב בו עוד אנשי עסקים "ירכבו על הגב של הקבוצה", לדבריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully