וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחים לרנדל, אוחיון: "פשוט כיף לשחק ככה, לא הרפינו"

31.10.2014 / 8:55

שביעות רצון מיכולתו של הפורוורד, שהצטיין בניצחון אצל אלבה ברלין. גם הרכז מרוצה, וכבר מתכונן להפועל ירושלים: "היה מאמץ קבוצתי נהדר, גיא הכין אותנו נפלא, אבל אין זמן להירגע"

עריכה: קשת סידי, ניב פוקס

לאחר שספגה תבוסה בשבוע שעבר מול צסקא מוסקבה, מכבי תל אביב השיגה אמש ניצחון ביורוליג מול אלבה ברלין בתוצאה 69:84. גיא גודס נשמע מרוצה בחדר ההלבשה כשדיבר על "מאמץ ומשחק קבוצתי" של השחקנים, כמו גם שיבח את ההגנה והחוזק המנטלי שהציגו. במכבי הביעו שביעות רצון מהיכולת המשובחת שמציג בריאן רנדל במשחקים ביורוליג ובליגה.

לאחר המשחק כבר שוחחו במכבי על המשחק הפיקנטי ביום ראשון מול הפועל ירושלים. הקבוצה תשוב היום בצהריים לישראל ותתחיל בהכנות לקראת המפגש.

יוגב אוחיון, שסיים עם 6 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, סיכם את המשחק: "זה היה מאמץ קבוצתי נהדר, כיף לשחק ככה ולשתף את הכדור. חשוב מאוד שהגבנו בצורה כה טובה אחרי ההפסד במוסקבה. גיא הכין אותנו נפלא, פתחנו בעוצמה ולא הרפינו. חשוב מאוד להיות חזקים גם מנטלית והיום פשוט עשינו עבודה טובה לכל אורך המשחק. אין זמן להירגע, כבר ביום ראשון יש לנו משחק חשוב וגדול בירושלים".

מהצד השני למאמן המפסיד, סשה אובראדוביץ', לא נותר אלא להודות :"מכבי היתה עדיפה עלינו והיתה ראויה לניצחון הזה. בדומה למשחק מול צסק"א מוסקבה, נתנו יותר מדי כבוד ליריבה, פספסנו קליעות שבדרך כלל אנחנו קולעים וזה גרם לנו לאבד ביטחון. השחקנים שלי נלחמו עד הסוף והאוהדים שלנו העניקו לנו תמיכה אדירה לאורך כל המשחק. זה היה חשוב מאוד לנו ולשחקנים שלנו שלא מנוסים בירוליג".

גארד מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
כבר חושב על יום ראשון. אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully