וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס אוהדי מכבי נתניה נרגם באבנים, אוהד נפצע מרסיסים

30.10.2014 / 22:11

תקרית חמורה בסיום המשחק בטדי: שני אוהדים נעצרו אחרי שכ-20 אוהדים יידו אבנים ואחת השמשות באוטובוס נופצה. הרוש על הקללות נגדו: "בושה שמקללים שחקן בית. כולם יודעים מי הקהל של בית"ר"

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים המשיכה בחוסר היציבות שלה, וגם הערב (חמישי) היא לא הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות כשסיימה בטדי ב-1:1 נגד מכבי נתניה. הקבוצה של מנחם קורצקי לא הציגה כדורגל גדול, אבל עלתה ליתרון בדקה ה-27 כאשר ז'רקו קוראץ' ניצל טעות של כריסטיאן סרגי בהחזרת הכדור והבקיע. בדקה ה-39 הגיע השוויון אחרי שרומאריו פירס בישל נהדר ללארי קאיודה שקבע את ה-1:1 שמשאיר את העולה החדשה מעל הקו האדום ועם משחק שני ברציפות ללא הפסד.

בסיום המשחק נרשם אירוע חריף כאשר כ-20 אוהדים של בית"ר ירושלים יידו אבנים לעבר האוטובוס ששימש את אוהדי מכבי נתניה. במהלך האירוע נופצה אחת משמשות האוטובוס וגרמה לפציעתו של אחד האוהדים. המשטרה עצרה שניים מאוהדי בית"ר ירושלים בעקבות חשד למעורבות במקרה.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
הופעה לא פשוטה עבורו. אריאל הרוש/ברני ארדוב

יוסי מזרחי, מאמן מכבי נתניה, אמר בסיום: "אני מרוצה בדיעבד, אבל אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. אנחנו עדיין צריכים הרבה יותר ביטחון כי אנחנו לא שקטים כשאנחנו עם הכדור. בית"ר ירושלים לא הגיעה למצב כל המשחק וזה חשוב מאוד. לא קל להחזיק את בית"ר בטדי על אפס הזדמנויות. חסר לנו שקט נפשי וזה משהו שיבוא עם הזמן. קשה מאוד לדעת מה יהיה בהמשך כי הליגה הזו שוויונית. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. צריך לחכות ולראות איזה אופי נראה ואיך נתבגר".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
לא הרשימו. שחקני בית"ר ירושלים חוגגים את שער היתרון/ברני ארדוב

מי שעמד הערב במרכז המשחק היה אריאל הרוש, שפגש לראשונה את קבוצת נעוריו, והודה: "האמת שהייתה קצת התרגשות. זו הפעם הראשונה ששיחקתי נגד בית"ר, אבל זה הכדורגל וצריך לעשות את הסוויץ' מהר. מעניינת אותי רק מכבי נתניה ולא משהו אחר". על הקללות שספג מחלק מאוהדי בית"ר ירושלים, אמר השוער: "האמת היא שאני רגיל לזה כי קיללו אותי גם כשהייתי בקבוצה. חבל שבית"ר מקללת שחקן בית, אבל הם עשו את זה כבר לגדולים ממני. זה הורס להם את כל הקהל, אבל אני מאחל להם בהצלחה. זה לא נעים ולא כיף, זו בושה שמקללים שחקן בית, אבל זה הקהל של בית"ר וכולם יודעים מי זה הקהל של בית"ר. הם יכולים להיות הקהל הכי טוב והם לא עושים את זה. זה לא פשוט, אבל כשהייתי פה הייתי מרכז הבלגן. זה עוד יותר מדרבן אותי כעת להיות יותר טוב. בית"ר לא היו כאלה גדולים היום. אנחנו לא נופלים מבית"ר. עמדנו טוב מאוד באימונים, ידענו איך לסגור אותם וזה יפה לקחת נקודה בטדי.

על החזרה שלו לכושר אמר הרוש: "במשך שלושה-ארבעה חודשים לא התעסקתי בכדורגל ולקח לי זמן להיכנס לתלם, אבל אני מרגיש שאני בכושר הרבה יותר טוב במשחקים האחרונים". על האפשרות שיקבל את אפודת הנבחרת בעוד קצת יותר משבועיים הוא הוסיף: "אני מאוד מקווה שאהיה שוער ראשון. זה תלוי בי ובמאמן. אני צריך לעשות לו כאב ראש חיובי. אני מקווה שאתן הופעות טובות עד המשחק נגד בוסניה".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עבר שבוע לא פשוט. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

מנחם קורצקי, מאמן בית"ר ירושלים, ניסה להסביר את היכולת החלשה הערב, ואמר: "אני אתרץ אם אני אגיד שסבלנו מעייפות. אני חושב שבמחצית הראשונה היינו צריכים להיראות יותר טוב. לא הפסדנו, אבל אני לא מסתפק בזה והכנסתי את כל ההתקפה שלנו. השחקנים שלנו נתנו את הכול ואנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה ואטרקטיבית. מבחינה הגנתית לא מגיעים להרבה מצבים נגדנו. אנחנו צריכים להשתפר מבחינה התקפית".

המאמן נשאל גם על העובדה שאופיר קריאף לא השתלב במשחק ונראה מעט מתוסכל על הספסל, ואמר: "הוא יהיה שחקן הרכב". לקראת המשחק הבא נגד עירוני קרית שמונה הוסיף קורצקי: "המשחק נגד קרית שמונה הוא הכי קשה שיש. עברנו שבוע קשה ונכין את השחקנים כדי לקחת את הנקודות".

השלט שהמתין הערב להרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully