וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית' ערך אימון מלא וצפוי לשחק מול אלבה ברלין

29.10.2014 / 8:27

הפורוורד הפצוע השלים אימון לפני המשחק (ה', 21:15, ישיר בוואלה! ספורט): "נהיה מוכנים לאגרסיביות שלהם, נהדר לקבל את סופו וטיוס בחזרה". במכבי תל אביב אופטימיים: "דווין ישחק"

one

מכבי תל אביב נחתה אתמול (שלישי) בגרמניה לקראת משחקה מול אלבה ברלין מחר. בקבוצה מאמינים כי דווין סמית' יוכל לשחק, לאחר שהוא ערך אימון מלא. הפורוורד, שבצוות הרפואי נזהרים שלא לסכנו, ערך אתמול אימון ללא מגע.

סמית' התייחס למצבו: "אנחנו עדין לא בטוחים מה קורה. אתאמן היום עם הקבוצה, אנסה לקחת חלק בכל התרגילים ונמשיך משם". כשנשאל האם הוא לא מעדיף לנוח מספר ימים נוספים לפני שישוב לשחק, השיב: "אני לא מסתכל על זה בצורה הזו, אי אפשר לעולם לדעת מה יקרה בעתיד. אם אני יכול לשחק, אשחק. אני לא דואג ממה שיהיה בשבוע הבא. אתמול היה אימון טוב, לא ערכתי אימון מלא, אך בחלקים שכן השתתפתי הרגשתי טוב".

על המשחק מחר מול הגרמנים אמר סמית': "צפיתי במשחק של אלבה משבוע שעבר, המאמן שלהם מטיף להגנה והם מבצעים את זה. נהיה מוכנים לאגרסיביות שלהם מפתיחת המשחק. סופו ואלכס טיוס חזרו לסגל, זה נהדר לקבל אותם בחזרה .שניהם חשובים עבורנו והם עובדים כדי לחזור לכושר".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
"אי אפשר לעולם לדעת מה יקרה בעתיד". דווין סמית'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully