וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "אם לא הטעות של דני עמוס, הם לא היו מבקיעים"

27.10.2014 / 22:59

קפטן הפועל תל אביב דיבר על השגיאה הקשה של השוער בהפסד לבית"ר ירושלים: "המשחק הלך לכיוון של 0:0. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר". אסי דומב: "נקווה שבמשחקים הבאים הטעויות יהיו בצד של היריב"

one

הפועל תל אביב נחלה הערב (שני) הפסד ביתי ראשון העונה, כשנוצחה 2:0 בידי יריבתה המרה בית"ר ירושלים. אלי טביב ספג קללות מאוהדי הפועל תל אביב, אבל חגג בסיום מול קבוצתו הקודמת. טעות קשה של דני עמוס סידרה שער לז'רקו קוראץ' בדקה ה-60, כשחנן ממן כבש את השני לרשת האקסית בדקה ה-71. ישראל זגורי יכול היה ליצור דרמה בסיום, אך החטיא את הפנדל מול החבר לשעבר בוריס קליימן בדקה ה-86. שבוע לפני הדרבי, ולמרות שיש עוד משחק מול הפועל פתח תקוה ביום חמישי, למנג'ר איל ברקוביץ' יש הרבה סיבות לדאגה.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הגיבור הטראגי. דני עמוס/ברני ארדוב

המאמן אסי דומב סיכם את ההפסד: "ברור שבאנו ורצינו לנצח את המשחק. היה משחק מאוד טקטי של שתי הקבוצות. טעויות מכריעות את המשחק בכדורגל, ולצערי הן היו בצד שלנו ועלו לנו במשחק. לא נפלנו מבית"ר, אבל הם הבקיעו שני שערים, ניצלו טעות שלנו ואז המשחק השתנה. אנחנו לא הבקענו פנדל וזה חלק מהמשחק. טוב שיש עוד משחק בעוד יומיים כדי לתקן ולקחת את הנקודות".

על השגיאה של השוער דני עמוס אמר המאמן: "זו טעות קריטית, אבל זה חלק מהמשחק. נקווה שבפעמים הבאות זה לא יהיה בצד שלנו אלא בצד של היריב. אנחנו צריכים להשתפר ולהימנע מטעויות, לגרום ליריב לעשות טעויות ולדעת לנצל אותן. אני מאמין שנדע לעשות את זה במשחקים הבאים. דווקא ראיתי הרבה דברים טובים מבחינה טקטית, גם במשחק ההגנה".

נקמת האקסים

ממן, קליימן וטביב חגגו עם 0:2 של בית"ר על הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ראה גם דברים טובים. אסי דומב/ברני ארדוב

הקפטן גילי ורמוט אמר: "לא היה משחק גדול, מצד שתי הקבוצות. אני יכול להצטער בשביל הקהל. לא נראינו טוב במחצית הראשונה, השתפרנו לאחר ההפסקה עם הדחיפה של הקהל. אם לא הטעות של דני, הם לא היו מבקיעים. זה הלך לכיוון ה-0:0. התחלנו קצת ליזום והשער הזה שינה את העניינים. אני מקווה שהוא ילמד מהטעות, זה קורה. כואב להפסיד ככה, ועוד לבית"ר בבית. עד עכשיו זה לא נראה משכנע, יש לנו עוד הרבה דברים לשפר, אבל אני מאמין שנראה הפועל תל אביב טובה יותר בעתיד".

על הדרבי שייערך בשבוע הבא אמר ורמוט: "כל משחק הוא לגופו. אפשר לתת משחק הכי טוב ואז לתת משחק הכי חלש. מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל קודם כל נעבור את יום חמישי. הולך להיות קשה מול הפועל פתח תקוה שהיא קבוצה טובה. אחר כך נדבר על הדרבי".

טביב הגיע לבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully