וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיקו השוותה את הוורלד סירייס ל-2:2

26.10.2014 / 7:35

הג'איינטס חזרו מפיגור מוקדם של 4:1 בדרך לניצחון ביתי 4:11, ללא אף הומראן, ואיזנו את סדרת הגמר, שתימשך הלילה עם משחק נוסף בסן פרנסיסקו

גרגור בלאנקו האנטר פנס סן פרנסיסקו ג'איינטס. AP
הג'איינטס השוו את הסדרה. בלאנקו ופנס מרוצים/AP

סן פרנסיסקו - קנזס סיטי 4:11 (2:2 בסדרה)

אחרי שני הפסדים רצופים, לג'איינטס היה ברור שזה משחק של "להיות או לחדול" מבחינתם והם הגיבו בהתאם. הרויאלס לעומת זאת, ניסו שוב לשחק מעט ולהרוויח הרבה, אלא שהפעם היתרון היפה שהם השיגו היה רחוק מלהספיק והם פשוט השתתקו לחלוטין לאחר האינינג השלישי.

זה התחיל מצוין מבחינת המארחים וכבר באינינג הראשון גרגור בלאנקו נכנס הביתה, אבל באינינג השלישי הרויאלס כבר התחילו לחלום בגדול, אחרי ששמו ארבע ריצות מסינגלים של אריק הוסמר, עומאר אינפנטה וסלבדור פרס. סמול בול במיטבו.

מאותו רגע, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. באסטר פוזי, מלך המאני טיים, החזיר את הדופק מהר לאוהדים ב-AT&T פארק עם סינגל שצימק כבר בתחתית האינינג השלישי ושני אינינגים לאחר מכן, סינגל של האנטר פנס וחבטת הקרבה של חואן פרס קבעו שוויון 4:4. עוד אינינג עבר והפעם היו אלה סינגלים של פבלו סנדובל וברנדון בלט שהשלימו מהפך ל-4:7 וסן פרנסיסקו המשיכה להכות את קנזס סיטי בנשק שלה. באינינג השביעי הג'איינטס השלימו עם עוד ארבע ריצות מבאנט של בלאנקו, דאבל של ג'ו פאניק ודאבל של האנטר פנס. בסך הכול היו לענקים 16 חבטות ו-11 ריצות, בלי אף הומראן, בדיוק כמו שבקנזס סיטי אוהבים.

ריאן ווגלסונג הוחלף אחרי שני אינינגים ושני שליש בלבד ויוסמיירו פטיט, ששוב הוכיח שהוא הנשק הכי חשוב בבולפן של הג'איינטס, זכה בניצחון עם שלושה אינינגים חלקים. ג'ייסון ורגאס משך ארבעה אינינגים. על ההפסד חתום ברנדון פיניגן, שהשיג רק שלושה אאוטים וחטף בהם חמש ריצות.

הסדרה תימשך הלילה, ב-3:07, עם המשחק השלישי והאחרון בסן פרנסיסקו. ואיזה משחק זה הולך להיות. מדיסון באמגארנר מול ג'יימס שילדס. תענוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully