וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר און: "הגיע לנו לנצח, המטרה היא להישאר בליגה"

25.10.2014 / 23:00

מאמן הפועל פתח תקוה שמר על פרופורציות אחרי ה-1:3 באשדוד: "הקהל נתן לנו דחיפה עצומה". קלינגר: "לא היינו קיימים במחצית הראשונה, צריך לדאוג שלא ניכנס למשבר"

one

אחרי פתיחה רעה שכללה שלושה הפסדים כואבים, הפועל פתח תקוה העולה החדשה השיגה הערב (שבת) ניצחון שני רצוף ומרשים מאוד, 1:3 בחוץ על מ.ס אשדוד. הקבוצה של ניר קלינגר הגיעה למשחק הזה בלתי מנוצחת, אבל שער עצמי של דוידוב ועוד שני שערים מאוחרים של שגיב כהן ואבו זייד סידרו לעידן בר און ול-1,500 האוהדים הכחולים שהדרימו לאצטדיון ה-י"א ניצחון מתוק.

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון מרשים. עידן בר און/אדריאן הרבשטיין

"הגענו למשחק חוץ מאוד קשה באשדוד והגיע לנו לנצח. להוציא את ה-30 הדקות האחרונות בהן נסוגנו קצת לאחור אני חושב שהצגנו כדורגל מאוד חיובי", כך אמר בסיום המשחק עידן בר און המאמן המנצח.

בר און הוסיף: "לקח לנו קצת זמן להתחבר בתחילת העונה. אנחנו קבוצה חדשה שנבנתה מאפס וגם ההגרלה לא האירה לנו פנים. יצאנו לפגרה האחרונה בתחושות טובות למרות ההפסד למכבי חיפה, ולאחר הפגרה מצאנו את האיזון. המטרה היא עדיין חד משמעית להישאר בליגה ולתקוע יתד בליגת העל".

לגבי שלושת המחליפים שהיו מעורבים בשערים במחצית השנייה: "ספסל טוב הוא דבר שמוסיף לכל מאמן. אני חושב שהשחקנים שעלו מהספסל נתנו תפוקה יפה וזה חשוב. מגיעה מילה טובה ואפילו יותר מזה לקהל שלנו שהגיע לפה בכמויות אדירות, עודד במשך 90 דקות ונתן לנו דחיפה עצומה. לקהל הזה מגיעה קבוצה טובה וראויה בליגת העל ואני אעשה הכל על מנת להשיג להם את זה".

ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
הפסד בכורה. ניר קלינגר/ברני ארדוב

בצד השני נרשמה אכזבה. ניר קלינגר אמר בסיום: "כשאתה משחק רק 45 דקות ובשאר אתה לא קיים בעיקר מבחינה התקפית זה מה שקורה. במחצית השנייה חזרנו למשחק ואם היינו עושים את הדברים עם יותר אמונה היינו חוזרים למשחק. בסוף הימרנו על כל הקופה וספגנו את ה-2:0, חזרנו ל-2:1, שוב הימרנו וספגנו שוב. זה קורה".

"אין לנו זכות לזלזל באף קבוצה וזה לא המקרה, פשוט תפסנו יום חלש במחצית הראשונה, כמו נגד בית"ר. הרמנו קצב במחצית השנייה אבל זה כבר לא הספיק. לאור המשחק היום אנחנו צריכים לדאוג לכך שהקבוצה לא תיכנס לאיזשהו משבר או מרה שחורה אלא לדעת לטפל בזה נקודתית. אנחנו יודעים שאנחנו מגיעים מול מכבי תל אביב לא במצב טוב שלנו אבל נצטרך להתמודד עם זה. לא נרים ידיים לפני המשחק".

לגבי ההגעה המועטה של אוהדי הקבוצה למרות שהכניסה הייתה בחינם: "אני מניח שממוצע הצופים בכל המגרשים ירד היום בעקבות הקלאסיקו ולצערי זה פגע גם בנו. אני מקווה שבמשחקים הבאים יגיעו יותר אוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully