וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: קנזס סיטי ביתרון 1:2 בוורלד סירייס

25.10.2014 / 7:57

הרויאלס הגיעו לסן פרנסיסקו לשלושה משחקים וניצחו בראשון מתוכם 2:3 בעזרת הצגה אדירה של הבולפן, שלא אפשר חבטה בארבעת האינינגים האחרונים

אלסידס אסקובר קנזס סיטי רויאלס. Alex Brandon, AP
אסקובר והרויאלס שוב בשליטה/AP, Alex Brandon

סן פרנסיסקו - קנזס סיטי 3:2 (1:2 לרויאלס בסדרה)

הרויאלס כבר הוכיחו שני דברים בפלייאוף הזה. הראשון הוא שיש להם אופי מיוחד במינו. השני הוא שאתה לא רוצה להתעסק עם הבולפן שלהם. הלילה (בין שישי לשבת), הג'איינטס גילו שוב את שני הדברים הללו וכעת קנזס סיטי נמצאת ביתרון בסדרה אחרי שביצעה מהפך. עוד שני ניצחונות, והאליפות הולכת למיזורי.

אחרי לילה אחד של הפסקה לטובת הנסיעה מקנזס סיטי לסן פרנסיסקו, הקבוצות התייצבו ב-AT&T פארק במפרץ והאורחים הכו מהר. גראונד בול של לורנזו קיין הכניס את אלסידס אסקובר כבר באינינג הראשון מול טים הדסון וקבע 0:1 לרויאלס. הדסון משך בסופו של דבר חמישה ושני שליש, לעומת חמישה אינינגים שסיפק ג'רמי גאת'רי מן העבר השני. מהאינינג הראשון ועד לשישי, שניהם (וקיין, ששוב כיכב בהגנת הרויאלס עם שתי הצלות יפהפיות מהרייט-פילד) לא אפשרו עוד ריצות, עד שהרויאלס התנפלו שוב.

אלכס גורדון חבט לדאבל ששוב הכניס את אסקובר ואריק הוסמר, ביום הולדתו, סיפק אחריו סינגל שהכניס את גורדון וזה כבר 0:3. הג'איינטס סירבו לוותר. מייקל מורס הכניס בתחתית האינינג השישי את ברנדון קרופורד עם דאבל ואחריו, גראונד אאוט של באסטר פוזי הכניס את מורס עצמו. נד יוסט פנה למנייה הבטוחה שלו בשלב זה, הבולפן. קלווין הררה (אינינג ושליש), ברנדון פיניגן (שני שליש אינינג), וייד דייויס (אינינג עם שני סטרייקאאוטים) וגרג הולנד (אינינג והשמירה) פשוט חיסלו את הג'איינטס, כשהם לא מרשים אפילו חבטה אחת.

המשחק הבא ייערך הלילה, ב-3:07, בסן פרנסיסקו. ריאן ווגלסונג יתמודד מול ג'ייסון ורגאס. ניצחון של הרויאלס ואפשר להתחיל לצנן שמפניות. ניצחון של הג'איינטס, והאקשן יימשך.

* ג'ו מאדן, המנג'ר ששינה את ההיסטוריה של טמפה ביי, לקח אותה לוורלד סירייס ראשון ויחיד בתולדותיה ולארבע הופעות הפלייאוף הראשונות בתולדותיה, בחר לצאת מחוזהו ולעזוב את המועדון. הוא אימן את הרייז במשך תשע עונות וסיים אותן במאזן 705:754.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully