וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל חיפה: פאנקה ייעדר, עומר ורד בספק

24.10.2014 / 11:01

הליטאי עדין פצוע. עזאם פוגש לראשונה את קבוצת נעוריו הפועל חיפה, אותה עזב בטריקת דלת (שבת, 19:30, אין שידור). מגן האורחים ערך אימון חלקי , סרדל עשוי לתפוס את מקומו

מחזור 5מחצית25/10/2014
עירוני קרית שמונה
    0
      הפועל חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * שתי הקבוצות נפגשו שמונה פעמים בליגת העל. קרית שמונה מובילה 2:4 בניצחונות, שני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

      * קרית שמונה מובילה 1:2 בניצחונות במשחקים אותם היא אירחה מול הפועל חיפה בעבר. במשחק נוסף שתיהן נפרדו בתיקו.

      * קרית שמונה הבקיעה בכל אחד מארבעת המפגשים בבית מול הפועל חיפה. למעשה היא כבשה לפחות פעם אחת בשבעה מתוך שמונת המשחקים נגד האדומים מהכרמל.

      * בשלוש השנים האחרונות הקבוצות האלה משיגות בסיבוב הראשון והשני את אותה תוצאה: 0:1 (ב-2011/12 – פעמיים לקרית שמונה), 1:1 בעונה שעברה ו-0:2 בעונה שעברה (אחד לכל קבוצה).

      * בתוספת העונה שעברה, קרית שמונה עם שלושה ניצחונות רצופים של 0:3 בבית ובכל אחד מהם רוג'רס קולה כבש שער אחד בדיוק.

      * אם אחמד עאבד ישותף במשחק הוא יחגוג 100 הופעות ליגה במדי קרית שמונה. עאבד פתח 52 פעמים ונכנס 47 פעמים כמחליף עד עכשיו.

      * חצי שנה עברה מאז השער האחרון שהובקע נגד קרית שמונה במגרשה – הפועל תל אביב עשתה את זה באפריל 2014.

      * שנת 2014 תכף נגמרת והפועל חיפה עדיין לא ניצחה בחוץ. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה במגרש בנתניה, ב-28.12.13 – 0:2 על הפועל רעננה.

      אחמד עאבד, שחקן עירוני קרית שמונה. GettyImages
      יציין את הופעתו ה-100? עאבד/GettyImages

      מפתחות והכנות

      עירוני קרית שמונה:

      קשרה הליטאי של עירוני קרית שמונה מינדאוגאס פאנקה ימשיך להיעדר ולא יהיה בסגל למשחק מחר מול הפועל חיפה. פאנקה עדיין לא מתאמן ועורך אימונים בצד, וקיים ספק אם הוא יוכל להיות כשיר גם למשחק מול בני סכנין באמצע השבוע הבא. בסכנין עושים מאמצים כדי להכשיר אותו למשחק מול בית"ר ירושלים בעוד עשרה ימים. מי שיחזור לסגל הוא וובה בראון שחוזר מפציעה בידו.

      בראון עשוי לחזור ישירות להרכב כאשר בתרגולים השבוע התלבט בכר בינו לבין אדריאן רוצ'ט כשחקני הרכב. מי שיפגוש את קבוצת נעוריו לראשונה בקריירה הוא עאהד עזאם, שעבר הקיץ לקרית שמונה. עזאם עזב אחרי ויכוחים עם הבעלים יואב כץ ובקרית שמונה מצפים מהשחקן לגלות אחריות ולא לתת לדיבורים סביבו, אם יהיו כאלה, להשפיע עליו.

      המאמן ברק בכר והמאמן המנטאלי איתן עזריה ממשיכים בפעולות היצירתיות שלהם כדי לדרבן את השחקנים. בתום האימון אתמול, כאשר שחקני הקבוצה הגיעו לחדר ההלבשה, חיכה לכל אחד מהם דיסק ערוך שנקרא "המשפחה" ובו מיטב הביצועים של הקבוצה מהעונה שעברה וממחנות האימונים בהולנד. השחקנים אהבו מאוד את הרעיון ואמרו לצוות: "רק מי שמשחק כאן יכול להבין את ההרגשה של מה זה משפחה".

      בקרית שמונה רוצים מאוד להמשיך ביכולת הטובה ולשמור על המקום הראשון בטבלה, אך לא מקלים ראש בקבוצה מחיפה, שמגיעה אחרי ניצחון.

      הצעה שאסור לפספס

      מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

      לכתבה המלאה
      עאהד עזאם הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
      יעמיד את הפועל חיפה על טעותה? עאהד עזאם/אדריאן הרבשטיין

      הפועל חיפה:

      בהפועל חיפה ינסו להמשיך את המומנטום שהתחיל בשבוע שעבר עם הניצחון 2:3 על מכבי נתניה. האווירה בקבוצה לאורך כל השבוע הייתה מצויינת, כאשר גם מינדאוגאס קאלונאס נראה רציני יותר באימונים. בחיפה מודאגים מהפציעה של עומר ורד, שערך אימון חלקי בלבד והוא בספק למשחק מחר. אם ורד לא יפתח, לירן סרדל יוסט לעמדת המגן הימני ומהראן אבו ריא או אורן ביטון יפתחו בעמדת המגן השמאלי. ראובן עטר תרגל היום את אוסיי מוואלי בהרכב על חשבונו של אור אוסטווינד, שמצטיין מתחילת העונה. שההערכה בקרב השחקנים היא שאוסטווינד יפתח ומוואלי או סטיבן כהן יפתחו. אם כהן יפתח, מהראן לאלה יהיה חלוץ בודד.

      "במשחק מול נתניה פוצצנו בלון לחץ, אנחנו נמצאים במומנטום טוב ומאמינים שאפשר לעשות תוצאה טובה מול קרית שמונה", אמר אור אוסטווינד. הקשר התייחס גם ליכולתו האישי ולצבירת הנקודות הנמוכה של הקבוצה: "המאמן צודק שהוא לא מרוצה מכמות הנקודות שצברנו. אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל זו העונה השנייה שלי במועדון, מעניקים לי ביטחון וקרדיט ואני רק רוצה להמשיך לעזור לקבוצה להתקדם".

      אור אוסטווינד הפועל חיפה חוגג עם המאמן ראובן עטר. אדריאן הרבשטיין
      "פוצצנו בלון לחץ". אוסטווינד/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      עירוני קרית שמונה: דויד מנגה

      מלך הבישולים של ליגת העל מציג יכולת מצוינת מתחילת העונה ויכול להביך את ההגנה החלשה של הפועל חיפה. משחק חד של מנגה מהפתיחה יכול להקל מאוד על קרית שמונה. הפעם הוא עשוי שלא להסתפק בבישולים ויכול לתרגם את יכולתו גם לכדי כיבוש שערים בכוחות עצמו.

      הפועל חיפה: אור אוסטווינד

      הקשר של הפועל חיפה נמצא בכושר שיא בקריירה. אוסטווינד משאיר את הפועל חיפה בחיים במשחקים רבים ונראה מצויין. כדי להפתיע את המוליכה, אוסטווינד יהיה חייב לקחת מנהיגות ולהוביל את חבריו על המגרש.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אורן סימניאן
      אצטדיון: קרית שמונה
      קהל: 1500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully