וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קנזס סיטי השוותה את הוורלד סירייס ל-1:1

23.10.2014 / 9:09

הרויאלס רשמו חמש ריצות באינינג השישי וניצחו 2:7 את סן פרנסיסקו. הומראן לעומאר אינפנטה. כעת הסדרה עוברת למפרץ לשלושה משחקים

לורנזו קיין קנזס סיטי רויאלס. Jeff Roberson, AP
הפעם תורם לחייך. קיין/AP, Jeff Roberson

קנזס סיטי - סן פרנסיסקו 2:7 (1:1 בסדרה)

כל לילה הוא קרב חדש בבייסבול, בטח שבוורלד סירייס והלילה (בין רביעי לחמישי), הרויאלס הבהירו שהסדרה הזו רחוקה מלהיות גמורה למרות ההפסד הביתי במשחק הראשון. אצטדיון קאופמן שוב היה מלא ורועש והפעם המארחים ידעו לנצל זאת ועם חמש ריצות באינינג השישי הם שברו שוויון בדרך ל-1:1 בסדרה.

ההתחלה דווקא נראתה כמו המשך ישיר של המשחק הקודם, כאשר גרגור בלאנקו חבט להומראן כבר באינינג הראשון. אלא שבילי באטלר השווה עם סינגל בתחתית האינינג ואלסידס אסקובר הפך עם דאבל באינינג הבא. כעת הגיע תור הג'איינטס לאזן, עם דאבל של ברנדון בלט באינינג הרביעי.

באינינג השישי, סן פרנסיסקו כבר הציבה שחקנים בבסיס הראשון והשני, בחר מנג'ר הרויאלס נד יוסט לוותר על הפותח שלו יורדנו ונטורה וללכת לבולפן האימתני מוקדם מהרגיל. קלווין הררה נכנס, עשה את העבודה כמו גדול ואחריו גם וייד דייויס והקלוזר גרג הולנד לא נתנו לג'איינטס לנשום, כאשר שלושתם יחד סוגרים שלושה אינינגים ושני שליש עם חבטת חובה בודדת מול שישה סטרייקאאוטים.

מנגד, ג'ייק פיבי משך חמישה אינינגים לא רעים, אבל בסוף חבט. השיטפון באינינג השישי החל עם עוד סינגל של באטלר, נמשך עם דאבל של סלבדור פרס והסתיים עם הומראן בן שתי ריצות של עומאר אינפנטה, אחרי שהבולפן של סן פרנסיסקו כבר נכנס לעבוד. טים לינסקאם זכה לרגעים ראשונים, אבל סבל מכאבי גב ולא הצליח להשלים אפילו שני אינינגים כרליבר.

הסדרה עוברת כעת לשלושה משחקים בסן פרנסיסקו. המשחק הבא, בלילה בין שישי לשבת, 3:07: הדסון מול גאת'רי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully