וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו עלתה ל-0:1 בוורלד סירייס

22.10.2014 / 7:07

מדיסון באמגארנר כיכב במשך שבעה אינינגים, ההתקפה התנפלה על ג'יימס שילדס מהרגע הראשון והג'איינטס ניצחו 1:7 בקנזס סיטי כדי ליטול את ההובלה בסדרה

גרגור בלאנקו פבלו סנדובל סן פרנסיסקו ג'איינטס. Matt Slocum, GettyImages
סנדובל ובלאנקו חוגגים בקנזס סיטי/GettyImages, Matt Slocum

קנזס סיטי - סן פרנסיסקו 7:1 (0:1 לג'איינטס בסדרה)

הרויאלס חששו מכך שהעובדה שלא שיחקו במשך כמעט שבוע תעצור להם את המומנטום הנהדר שהוביל אותם לנצח את כל שמונת משחקי הפלייאוף הראשונים וזה בדיוק מה שקרה. סן פרנסיסקו עמוסת הניסיון הגיעה לאצטדיון קאופמן ולא התרגשה מהקהל המקומי, שהיה בטירוף בהופעת הוורלד סירייס הראשונה של הרויאלס מאז 1985. הג'איינטס, בניצוחו של מדיסון באמגארנר הנהדר, רשמו ניצחון שביעי ברציפות בוורלד סירייס ועלו ליתרון בסדרה. ב-10 מבין 11 העונות האחרונות, הקבוצה שניצחה את המשחק הראשון של הוורלד סירייס גם זכתה באליפות.

באמגארנר כאמור, היה פנטסטי וזרק שבעה אינינגים, אותם סיים עם חמישה סטרייקאאוטים מול ריצת חובה בודדת ושלוש חבטות בלבד שהרשה. בשלושה משחקים אותם הגיש לאורך הקריירה בוורלד סירייס, זו הייתה ריצת החובה הראשונה שספג באמגארנר ב-22 אינינגים. הבולפן עשה את השאר, בעוד שכוכבי הבולפן של קנזס סיטי זוכרים למנוחה בשל העובדה שהמשחק כבר היה די גמור. ג'יימס שילדס שוב היה חלש ונמשה אחרי שלושה אינינגים בלבד, בהם הרשה חמש ריצות. גם מחליפו, דני דאפי, התקשה להבריק.

האורחים התנפלו מוקדם. פבלו סנדובל הכניס את גרגור בלאנקו עם דאבל (באסטר פוזי נזרק בבסיס הבית) והאנטר פנס הוסיף הומראן של שתי ריצות כדי לקבוע 0:3 כבר באינינג הראשון. באינינג הרביעי, סינגל של מייקל מורס והולכה על בסיסים מלאים שסחט בלאנקו הפכו את זה ל-0:5 ובאינינג השביעי, ג'ו פאניק הנהדר סיפק טריפל וסנדובל עוד סינגל כדי לעלות ל-0:7. סלבדור פרס רק צימק בהומראן בתחתית האינינג על הראש של באמגארנר, שהוחלף לאחר מכן.

המשחק השני בסדרה ייערך כבר הלילה, ב-3:07, בקנזס סיטי. יורדנו ונטורה יתייצב מול ג'ייק פיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully