וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דדו, לזמי, מלכה ופרץ חתמו

ארבעה שחקנים חדשים לאדומים: שני חלוצים שמגיעים מאסי גלבוע ומעירוני טבריה, הקשר הצעיר של מכבי נתניה וקשר קביליו יפו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב המשיכה היום (ראשון) במלאכת בניית הקבוצה, ורשמה ארבע החתמות של שחקנים שרובם אלמוניים: אביב דדו, אריאל לזמי, עומר פרץ וגל מלכה.

אביב דדו, חלוץ אסי גלבוע בעונה שעברה, סיכם הבוקר (ראשון) את תנאיו בהפועל תל אביב לשנתיים ובהמשך הערב הוא כבר חתם בקבוצה. דדו, שכבש בעונה שעברה שבעה שערים והתאמן עם הקבוצה מאז אמצע החודש שעבר, הרשים את המנהל המקצועי, איל ברקוביץ' ואת המאמן אסי דומב.

שחקן עירוני קרית שמונה, אביב דדו. אדריאן הרבשטיין
מגיע לוולפסון. דדו/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, האדומים החתימו לשנתיים את החלוץ אריאל לזמי מעירוני טבריה באמצעות עו"ד צ'רלי בוזגלו על חוזה לשנתיים. לזמי היה שותף לעלייה של טבריה לליגה הלאומית וסיים את העונה עם שבעה שערי ליגה, כולל שער חשוב מאוד מול הפועל קטמון ירושלים במאבק על העלייה. בעונה לפני כן שיחק לזמי בליגת הנוער במדי עירוני קרית שמונה ומשם נדד להפועל רעננה ולהפועל נצרת עילית.

רכש נוסף הוא הקשר גל מלכה שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ובעונה שעברה הוא שיחק בליגת הנוער במדי מכבי נתניה וסיים עם שער אחד. השחקן הרביעי שמצטרף הוא הקשר עומר פרץ (24) שגדל במכבי נתניה ובעונה האחרונה הוא שיחק במכבי קביליו יפו שבה סיים עם שער אחד בלבד. בין הקבוצות הנוספות שבהן שיחק בקריירה בעירוני נס ציונה והפועל רמת גן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עומר פרץ שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מיעט לשחק בשנה שעברה בקביליו יפו מליגה א'. עומר פרץ/אדריאן הרבשטיין

מלבד זאת, הפועל תל אביב הודיעה היום שתצא למחנה אימונים מקוצר מאוד בקיסריה בין התאריכים 6 ל-11 ביולי. האדומים מתכנננים לקיים במחנה שני משחקי אימון, זאת במסגרת ההכנות למוקדמות הליגה האירופית, שייפתחו ב-16 ביולי.

בהפועל תל אביב עדיין ממתינים להצעה רצינית ומשמעותית על החלוץ עומר דמארי. האדומים מאמינים שברגע שהמונדיאל יסתיים, ההצעות יחלו לזרום על החלוץ. באוסטריה וינה, ששמו של דמארי נקשר אליה, מתעקשים כי הקבוצה לא פנתה לאף גורם בישראל ולא התעניינה בחלוץ האדום.

נוער 2013. מכבי חיפה
תוצר מחלקת הנוער של מכבי חיפה. גל מלכה/מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • אביב דדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully