וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה 81:76

הצהובים סיימו את הטופ 16 עם הפסד. הקבוצה של בלאט החזיקה מעמד שלושה רבעים, אבל רבע אחרון של 22:12 עלה לה בהפסד. לפני המשחק: מפגן תמיכה של הקבוצה והאוהדים בשחורציאניטיס

קובי אליהו
טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מול סוני ווימס שחקן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
לא כוחות. סוני ווימס מול רייס/קובי אליהו

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את שלב הטופ 16 של היורוליג עם הפסד 81:76 לצסק"א מוסקבה. מבחינת הצהובים המשחק הזה היה חסר חשיבות בכל הנוגע למצב בטבלה - הם הרי הבטיחו את המקום השלישי עוד לפני כן - אבל דייויד בלאט ושחקניו רצו ניצחון לפני סדרת ההצלבה נגד מילאנו, שתצא לדרך בשבוע הבא.

הצהובים היו בתמונה במשך שלושה רבעים וגם הובילו בכניסה לרביעי, אבל שם נכנעו ללא תנאי לירידה עדיפה. יוגב אוחיון נפצע בקרסול במהלך הרבע השני, ירד לחדר ההלבשה לצורך טיפול ולא חזר לשחק. בצוות הרפואי העריכו שלא מדובר בפציעה רצינית, אבל העדיפו לאפשר לו לנוח.

לפני המשחק נרשם מפגן תמיכה של הקבוצה ושל האוהדים בסופוקליס שחורציאניטיס - זכר לפרשת ניסיון ההכאה של אוהד הפועל תל אביב בדרבי. בהיכל נתלו שלטי תמיכה, הקהל הכין חולצות שלו וכשהוא הוצג, היווני זכה למחיאות כפיים רמות.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב נגד ננאד קראסטיץ' שחקן צסק"א. קובי אליהו
זמן להתרכז בכדורסל. שחורציאניטיס/קובי אליהו

רבע 1

צסק"א פתחה עם חמש נקודות רצופות ובהמשך עלתה ל-4:10 ול-7:13, כשארון ג'קסון קולע 8 נקודות. בהמשך הרוסים התחילו לדחוף כדורים פנימה, ויקטור חריאפה וסשה קאון קלעו בקלות והיתרון צמח והפך להיות דו ספרתי (11:23). דיוויד בלאט חיפש תשובות ומצא את טייריס רייס, שצימק את הפיגור. בסיום הרבע 17:23 לצסק"א.

רבע 2

הרוסים הצליחו להחזיר לעצמם את היתרון הדו ספרתי בדקות הראשונות של הרבע השני (20:30), אבל יוגב אוחיון נטל את הרסן ומכבי רצה ל-0:8. בהמשך הרכז נפצע וירד לקבלת טיפול. סוני ווימס וקייל היינס הצליחו להחזיר את צסק"א לטווח של 5-7 נקודות, אבל קצת לפני המחצית רייס שוב פתח מבערים והצהובים רצו ל-1:11 וליתרון ראשון במשחק, 40:42. במחצית: 42:45 למכבי.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מול ג'רמי פארגו שחקן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
הריץ את מכבי לקאמבק מצוין. רייס/קובי אליהו

רבע 3

שחורציאניטיס התחיל טוב עם ארבע נקודות ואסיסט לשלשה של סילבן לנדסברג, ומכבי טיפסה ל-46:52. בהמשך הצהובים ידעו לשמור על עמדת ההובלה, כשגם כשהרוסים מורידים למינוס שלוש, גיא פניני קולע שלשה וקובע 53:59. הדקות הבאות היו צמודות - סל פה וסל שם - ובסוף הרבע 59:63 לקבוצה הביתית.

רבע 4

שתי הקבוצות הציגו כדורסל מפוזר בתחילת הרבע האחרון, אבל מכבי איבדה יותר ושלשה של ולדימיר מיצוב 5:51 לסיום, קבעה 66:66. במצב של 68:68, ארון ג'קסון וסוני ווימס קלעו שתי שלשות רצופות ופתאום זה פלוס 6 לרוסים. כאן זה כבר היה גמור. מכבי לא הצליחה לחזור, צסק"א קלעה מתחת לסל ועשתה את העבודה מהקו ובסיום 76:81.

ארון ג'קסון שחקן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
הצליח להשכיח את החיסרון של תאודוסיץ'. ארון ג'קסון/קובי אליהו

קלעו למכבי תל אביב: טייריס רייס 15 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 איבודים, דייויד בלו 14 (3 מ-3 מחוץ לקשת), סילבן לנדסברג 13, סופוקליס שחורציאניטיס 11, אלכס טיוס, גיא פניני ויוגב אוחיון 6 כ"א, ג'ו אינגלס 4, ריקי היקמן 1 ו-4 איבודים.

קלעו לצסק"א מוסקבה: ארון ג'קסון 18 (3 מ-5 מחוץ לקשת), סוני ווימס 14, סשה קאון 12, קייל היינס 9, ויקטור חריאפה 8, ולדימיר מיצוב 7, ויטלי פרידזון 5, ג'רמי פארגו (4 איבודים) וננאד קרסטיץ' 4 כ"א.

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב מול ארון ג'קסון שחקן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
עלה בחמישייה ונראה טוב. בלו/קובי אליהו
חולצה של סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
אוהדי מכבי הביעו תמיכה בשחורציאניטיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully