וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: משה אוחיון כבש שער מדהים מחצי מגרש

4.1.2014 / 16:55

צפו: קולאוטי הבקיע שער עצמי, אבל אוחיון המחליף קבע 1:1 לאנורתוזיס מול אפולון. בן שושן הפצוע: "יזכה בשער העונה"

שער מדהים של משה אוחיון מחצי מגרש, הציל היום (שבת) את רוברטו קולאוטי. אנורתוזיס פמגוסטה, המדורגת שישית בטבלת הליגה הקפריסאית, קיוותה לצמצם פערים מהצמרת במשחק החוץ מול אפולון לימסול השנייה, אך נקלעה לפיגור בגלל שער עצמי של חלוץ הנבחרת לשעבר, לאחר שבעיטה חופשית של קאמל מריים ליטפה את הראש של קולאוטי ונכנסה. אלא שעם פתיחת המחצית השנייה נכנס משה אוחיון כמחליף ובדקה ה-71 הוא זיהה את שוער אפולון מחוץ לשערו והקשית בצורה נהדרת פנימה, כשהשוער רק נגע בכדור. שער מרהיב של הקשר, השני שלו העונה, ו-1:1 בסיום.

צפו בתקציר המשחק ובגול של אוחיון

מהמשחק הזה יזכרו בקפריסין בעיקר את הביצוע של אוחיון, שכבר הוגדר כשער העונה. קולאוטי השלים 90 דקות והדביק כדור אחד לקורה, בעוד עמית בן שושן הסובל מדלקת בקרסול (ייעדר כשלושה שבועות) לא נכלל בסגל של אנורתוזיס, שנותרה שישית ובמרחק שבע נקודות מא.א.ל לימסול המוליכה.

בן שושן סיפר על השער של משה אוחיון: "משה שחקן טכני ברמות הגבוהות, הוא כבש שער אדיר שלהערכתי יזכה בשער העונה. הוא זיהה את השוער מחוץ לשער ומחצי מגרש בעט מעליו. שער ענק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקפריסין אומרים שזה השער הכי יפה שנכבש העונה. משה אוחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

* הבלם טל בן חיים נתקע בארה"ב בגלל מזג האוויר ולכן יגיע באיחור למחנה האימונים של סטנדרד ליאז' בספרד.

* חיים מגרלשווילי שיחק 90 דקות בניצחונה של א.א.ק לרנקה 0:2 בחוץ על אתניקוס.

* גיא אסולין פתח בהרכבה של הרקולס אליקנטה, שניצחה 0:1 את מיראנדס והמשיכה את מגמת השיפור שלה בליגה הספרדית השנייה, כשהיא כבר במקום ה-11. אסולין שיחק 62 דקות לפני שהוחלף, דויד פריירו הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-18.

* תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-80, במשחק בו חזרה מאיורקה מפיגור של שני שערים כדי לסיים ב-2:2 מול לאס פלמאס. אלחנדרו אלפרו (51) ואלכס מורנו (69) השוו עבור מאיורקה. דודו אוואט ישב על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully