וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:5 את הפועל עכו

מערכת וואלה! ספורט

21.12.2013 / 21:01

האלופה ממשיכה לדרוס את הליגה: זהבי פתח עם צמד (23, 45), בין לבין, בר נתן ביטל פנדל לעכו בהחלטה מוזרה. בהמשך, גם מיכה (58), פריצה (74) ואלברמן (88) חגגו

one

מכבי תל אביב פתחה את העונה עם צמד מהיר מול הפועל עכו, שעזר לה להמשיך בדיוק מהמקום בו היא נעצרה בעונה שעברה, עונה שהסתיימה באליפות. הערב (שבת), במשחק שהוציא עבור הצהובים לדרך את הסיבוב השני בליגת העל, הם כבר הביסו את עכו 0:5 בבלומפילד כדי לפתוח פער של שבע נקודות מהפועל באר שבע, לפחות עד יום שני.

איתן טיבי מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
ממשיכים לדרוס את הליגה/ברני ארדוב

המשחק הערב לא עבר בצורה שקטה. זה החל עם גיבור הדרבי, ערן זהבי, ששוב מצא את הרשת והעלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-23. אלא שעכו לא ויתרה ושבע דקות להפסקה נראה היה שהיא חוזרת למשחק. כדור שעלה לרחבה נראה כפוגע בידו של איתן טיבי ולאחר התלבטות, השופט דניאל בר נתן שרק לפנדל. התייעצות נוספת גרמה לו לבטל את ההחלטה, כאשר ככל הנראה גם לשופט הרביעי זיו אדלר היה חלק בדברים. אנשי עכו זעמו כמובן והכעס שלהם רק גבר כאשר ממש לפני השריקה למחצית ערן זהבי ספק נתפס ברחבה ובר נתן הצביע על הנקודה הלבנה. זהבי שלח עוד כדור לרשת והוריד את האלופה להפסקה ביתרון כפול.

אחרי החזרה מחדרי ההלבשה הכול כבר הלך קל יותר למארחת. בעוד ברק יצחקי זכה למנוחה, היה זה ראדה פריצה שכיכב, עם בישול נהדר בעקב לדור מיכה (58) ושער משלו (74). לקינוח, גל אלברמן הוסיף את החמישי (88).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השופט דניאל בר נתן עם הקוון ניסן דוידי. ברני ארדוב
החלטת שיפוט מוזרה. בר נתן והקוון, ניסן דוידי/ברני ארדוב

מהלך המשחק:

דקה 2: מיטרוביץ' הקפיץ, זהבי התגנב מאחורי כל ההגנה וניסה בעיטה מתוחכמת, שחלפה מעל השער.

דקה 10: אלטמן הגיע ראשון לכדור גובה ונגח לקרקע, גורש ירד והדף מצוין.

דקה 23: גול! מיכה הכניס כדור עומק מבריק, ערן זהבי, כן, שוב הוא, עקף את גורש ומזווית לא קלה שלח פנימה, 0:1 לצהובים. אחרי השער, אם תהיתם, הוא לא ירה הפעם.

דקה 38: רגע ביזארי בבלומפילד. דנין הגביה, הכדור פגע בזרוע של טיבי. השופט דניאל בר נתן התלבט שניות ארוכות עד שהצביע על הנקודה הלבנה. לאחר התייעצות נוספת עם הקוון, הפנדל בוטל. בשידור של ספורט 1 נטען כי השופט הרביעי זיו אדלר בחן את האירוע במצלמה והודיע לבר נתן כי לדעתו לא היה פנדל.

דקה 45: גול! מן העבר השני דווקא יש פנדל. בר נתן ראה את זהבי נתפס ברחבה, גבולי מאוד והצביע על הנקודה הלבנה. זהבי שלח לרשת העליונה את התשיעי שלו העונה, 0:2.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אי אפשר לעצור את זה. זהבי/ברני ארדוב

דקה 52: רצף מצבים למכבי. זהבי הכניס לראדי, שמול גורש נהדף לקרן. החמצה גדולה לקשר. הכדור חזר לרחבה, מיטרוביץ' הפציץ, הכדור פגע באחד משחקני ההגנה על קו השער ופריצה, שגם הוא היה צריך לכבוש, שלח את הריבאונד לשמיים.

דקה 58: גול! עכשיו זה בפנים. פריצה השאיר עקב נהדר למיכה, שגלגל לרשת. 0:3.

דקה 74: גול! מכבי ממשיכה לטייל. בן הרוש העביר רוחב, פריצה ניסה פעם אחת, גורש הציל ואת הריבאונד השבדי כבר שלח פנימה מקרוב. 0:4.

דקה 88: גול! לוגסי שלח את זהבי, גורש יצא והגיע ראשון, אבל הריבאונד נחת ברגל של אלברמן, שעם נגיעה חכמה הקפיץ פנימה את ה-0:5.

ראדה פריצה מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
שער ובישול. פריצה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, יואב זיו, קרלוס גרסיה, איתן טיבי (ריף פרץ, 76), גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי (משה לוגסי, 75), עומרי אלטמן (עומרי בן הרוש, 56), דור מיכה, ערן זהבי, ראדה פריצה.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, אלירן דנין, מירקו אורמוש, יובל שבתאי (עדן בטיט, 82), ז'וליאנו ספדאסיו, סטיבן כהן (אלי זיזוב, 70), גיא דיין (מהראן אבו ריא, 62), ננאד מרינקוביץ'.

גל אלברמן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
אפילו אלברמן כבש/ברני ארדוב
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם יובל נעים מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
נעים וסוזה ברגע חביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully