וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: "האדום לטוטו מול בית"ר היה מוצדק"

מערכת וואלה! ספורט

6.11.2012 / 21:42

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, הצדיקה את הצהוב השני ששלף גרינפלד וגם קבעה: "להפועל הגיע פנדל מול נתניה"

one
שחקן הפועל תל אביב, טוטו תמוז. קובי אליהו
עמד במרכז העניינים. טוטו תמוז/קובי אליהו

מחלוקות השיפוט בשבועיים האחרונים, בהן היתה מעורבת בעיקר הפועל תל אביב, הביאו את הוועדה המקצועית בראשות היו"ר דני קורן, להתכנס ביום שני האחרון ולדון באירועי המשחקים מהשבועיים האחרונים.

הסוגייה שעוררה את מירב המחלוקת היתה הרחקתו של טוטו תמוז במשחק של הפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים. חרף צעקתם של אנשי הפועל תל אביב, הוועדה המקצועית גיבתה את החלטתו של שופט המשחק אוראל גרינפלד, בהוצאת כרטיס צהוב שני לשחקן טוטו תמוז, אחרי החגיגות שלו ותנועת ההשתקה לעבר אוהדי בית"ר. כמו כן, הוציאה הוועדה חוזר לשופטים המחדד את ההתנהלות הדרושה בהקשר לחגיגות שחקנים לאחר הבקעת שער המלוות בתנועות הגורמות לליבוי, התלהמות והתגרות בקהל.

השופט אוראל גרינפלד שולף כרטיס אדום לשחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
תמוז לאחר ההרחקה מול בית"ר. הוועדה מגבה/ברני ארדוב

במשחק בין מכבי נתניה לבין הפועל תל אביב ביום ראשון, קבעה הוועדה כי היה מקום לשרוק לבעיטת עונשין בדקה ה-18 לזכות האדומים, בגין עבירת יד של פינס ברחבת העונשין. הוועדה גם הצדיקה את ההחלטה שקיבל תבריזי בדקה ה-42 – שריקה לבעיטת עונשין לזכות נתניה, לאחר שחיימוביץ' עצר את הכדור בידו בדרכו לשער. באופן די מפתיע, לא הייתה כל התייחסות להחלטה לתת למכבי נתניה בעיטה חופשית, שהובילה לשער הניצחון של עלי חטיב.

לגבי המשחק בין בין הפועל באר שבע לבין מ.ס אשדוד, הוועדה קבעה כי היה מקום לשרוק לשתי בעיטות עונשין לזכות באר שבע, בגין עבירת יד של ורטה ובשל הכשלתו של פטריק אוסיאקו ברחבה.

ויקטור מרעי שחקן הפועל תל אביב עם הכדור. מגד גוזני
קופחו מול נתניה? שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully