וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו: "צימצמנו פערים בישראל, נעשה את זה באירופה"

תהל אלון

31.7.2012 / 16:50

מאמן האלופה אופטימי במסע"ת לקראת המפגש מול נפטצ'י באקו במוק' האלופות. אבוחצירא: "מקווה שננצל את המצבים"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו

עירוני קרית שמונה תשחק מחר (רביעי, 19:30, ספורט1) מול נפטצ'י באקו מאזרבייג'אן, במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות. המאמן גילי לנדאו מתכונן יחד עם שחקניו, שיודעים כי העפלה לשלב הבא תבטיח להם לפחות הופעה בשלב הבתים בליגה האירופית והמארחת ערכה היום מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק.

הרכש ההונגרי לסלו לנצ'ה חתם לעונה וצפוי להיכלל בסגל למשחק. לנצ'ה בן ה-24 היה בעבר במגעים עם מכבי חיפה ויושאל ממ.ט.ק. בודפשט.

גילי לנדאו אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים מאוזנים מנטאלית, צנועים מתמיד, רוחשים כבוד ליריב ועדיין לא מאבדים את התכונות המיוחדות שלנו כמו הסקרנות והתמימות. במשחק עצמו אני מצפה שנהיה חדורי רצון, תוססים, לוחמניים וששים אלי קרב. כשאתה מנצח משחק אחד, אתה צריך לדעת למנף את זה להמשך הדרך. מבחינתנו הבסיס למשחק מחר הוא שנמשיך לשמור על היסודות ומשחק הצוות".

על הבדלי התקציבים בין שני המועדונים אמר המאמן: "כבר התייחסנו להבדלי התקציבים. קרית שמונה צימצמה פערים בישראל ותנסה לעשות את זה גם באירופה. אנחנו יכולים להביא למגרש מצרכים שהם שווי ערך לכסף. ברור שבאקו זו קבוצה שהכינה את עצמה לעלות לשלב הבתים בליגת האלופות, הביאה ארבעה שחקנים חדשים. זו קבוצה אטרקטיבית מאוד וכל שחקן שם יכול להכריע משחק. התכוננו ונמשיך להתכונן היטב למשחק מכל ההיבטים.

"שרשרת המנהיגות שלנו טובה ובוגרת. אמרתי לשחקנים שלי שזו הזדמנות אדירה בשבילנו למנף את המועדון. אם מחר יגיעו 5,000 צופים זו ברכה בשבילנו. השחקנים טרם הגיעו לשיא הבשלות וטרם מילאו את מלוא הפוטנציאל שלהם. חשוב שנתפתח ממשחק למשחק. אני חושב שנשחק באותו ההרכב, כי אני חושב שעקביות זה אחד הדברים הכי חשובים לקבוצה".

לנדאו על האפשרות שאיתן טיבי יעזוב: "אני כבר אמרתי שמי שלא רוצה לשחק כאן, לא יהיה כאן. זו פריבילגיה לשחק בקרית שמונה, יש פה דברים שאין במקומות אחרים, כולל המועדונים הגדולים. לא נחזיק אף שחקן בכוח".

חלוץ האלופה שמעון אבוחצירא אמר: "כל ניצחון תהיה תוצאה טובה בשבילנו. חייבים לנצל את המצבים שנגיע אליהם מחר, זה הכי חשוב, ונקווה לתוצאה טובה". על ההחמצות מול ז'ילינה אמר החלוץ: "אני מתכונן למשחק כמו שאני מתכונן לכל משחק וכך גם חברי לקבוצה. פעם אתה מחמיץ יותר ופעם כובש יותר ואין מה לעשות. אני מקווה שמחר נצליח לנצל את המצבים בהתקפה, נכבוש שערים וננצח".

על הקהל אמר: "כולנו שמחנו שהגיע הרבה קהל במשחק הקודם וכולם ראו את זה במגרש ואני אשמח מאוד אם זה יחזור על עצמו גם מחר".

ישמרו על ההרכב?

בקרית שמונה נעלו היום את ההכנות לקראת המפגש מול נפטצ'י באקו. לאור התרגול הסופי נראה כי גילי לנדאו ימשיך לבחור באותו קו ויפתח עם אותו הרכב מהמשחק מול ז'ילינה כאשר הרכש החדש של הקבוצה החלוץ ההונגרי לאסלו לאנצ'ה ימתין על הספסל וככל הנראה ישתלב בהמשך במידת הצורך. במהלך כל השבוע האחרון צפו שחקני קרית שמונה במספר קטעי וידאו, כאשר לנדאו שם דגש על הדברים הטובים שראה אצל חניכיו במשחק מול ז'ילינה ובנוסף הקרין בפני השחקנים את המשחק של נפטצ'י באקו מול הקבוצה הגיאורגית בו הם ניצחו 3:0 והתעכב על כל שחקן ושחקן מהקבוצה האזרית בנפרד.

במועדון מקווים כי גם מחר ילווו את הקבוצה מספר רב של אוהדים ויעניקו דחיפה לשחקנים, גם הפעם העמידה הקבוצה לרשות הקהל אוטובוסים בחינם שיצאו מהאצטדיון בשעה 15:30 בתקווה שהפעם יגיעו כ-5000 אוהדים כחולים, כמו כן מחירי הכרטיסים יעמדו על 40 ¤ למבוגר ו-20 ¤ לילד/ אישה/חייל /נכה.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק, דושאן מטוביץ, בראיין גרסיסיץ, דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

האזרים מחפשים תוצאת חוץ טובה

מנגד, הקבוצה מאזרבייג'אן מגיעה למשחק לאחר שגם היא עדיין לא התחילה את העונה בליגה. נפטצ'י באקו עברה בסיבוב המוקדמות הקודם את זסטפוני מגיאורגיה לאחר שהביסה אותה 0:3 בבית וסיימה איתה ב-2:2 בחוץ לאחר שכבר פיגרה 2:0. לקבוצה האזרית יש שלושה שחקנים ברזילאים בדמותם של החלוץ פלאביניו, שכבש בעונה שעברה 10 שערים בליגה ו-11 בעונה שלפני כן, והקשר רודריגוניו אלסנדרו והמגן ברונו ברטוצ'י. בנוסף, משחק שם חלוץ צ'יליאני, ניקולאס קנאלס והבלם המקדוני איגור מיטרסקי, ששיחק בעונת 2006 בבית"ר ירושלים. את הקבוצה מאמן בויוקאגה חאייב, שלא הגיע עם הקבוצה לארץ עקב ניתוח שעבר.

הרכב משוער: ראוף מחדייב, ראיל מליקוב, איגור מיטרסקי, ברונו ברטוצ'י, אלבין יונסזאדה, רשאד סדיגוב, אריק ראמוס, יאביד אימאמברדייב, ג'וליוס וובי, ניקולאס קנאלס, פלאביניו.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully