וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "לא צריך להרים ידיים, הליגה עוד ארוכה"

24.12.2011 / 21:54

מאמן הפועל ת"א לא מוותר בקרב האליפות: "הסגל מאוד מאוד קצר". אבוקסיס: "אני די מאוכזב בגלל היכולת במחצית השניה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב המשיכה הערב (שבת) בשרשרת האכזבות שלה עם 1:1 מול בני יהודה, שאיפשר לקרית שמונה לפתוח ממנה פער של שבע נקודות בפסגה. שער מוקדם של עומר דמארי (2) לא הספיק לאדומים שראו את קוסטס איבשקביצ'יוס מפגיז את השוויון (79).

"זו תוצאה משקפת את מה שהתרחש במשחק", אמר דרור קשטן בסיום. "לאורך כל 90 הדקות היתה תנודה, בחלק מהמשחק אנחנו שלטנו ובחלק הם. בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו לא מנצחים אבל לא צריך להרים ידיים ולהמשיך לשחק. היו לנו שלושה זרים פצועים אבל אנחנו משתמשים במה שיש לנו. אנחנו מתכננים חיזוק ועובדים על זה . הליגה עדיין ארוכה, אני לא אוהב לתרץ דברים, כרגע הסגל מאוד מאוד קצר, אני מקווה שבתחילת החודש נצליח למלא את השורות".

"במהלך עונה יש תקופות שהן פחות טובות", המשיך קשטן. "החכמה היא לדעת לעבור את התקופה הפחות טובה עם מה שפחות נזקים. הליגה מאוד צפופה השנה, יש בה עניין, וזה מה שאנחנו מחפשים בכדורגל". על מינויו של גוטמן אמר קשטן: "בהחלט מינוי ראוי. אם יש לנו סיכוי? צריך לשאול את המאמן הלאומי".

עמרי קנדה הוסיף: "הובלנו 0:1 ומשום מה הלכנו אחורה, דיברנו על זה במחצית אבל המשחק התפתח ההיפך. הם לחצו אותנו במרכז המגרש, הניעו כדור ולצערי הם הבקיעו את הגול ואנחנו מבואסים. אבל אין מה לעשות. צריך להרים את הראש כי יש עוד 20 משחקים. כמו שהובלנו ב-3 או 4 הפרש את הליגה, גם עכשיו לא צריך להוריד את הראש".

"קרית שמונה מוכיחים שהם קבוצה מצוינת", המשיך קנדה. "הם יהיו פקטור ממש משמעותי בצמרת, כל הכבוד להם. אבל לנו יש ביום רביעי את בית"ר, ונעשה את הכל כדי לנצח".

רועי גורדנה, שהוחלף בדקה ה-57, נראה עצבני מאוד בירידתו לספסל, שם לא לחץ את ידי חבריו, סינן כמה קללות ובעט בכדור.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

אבוקסיס: "הם היינו יותר מרוכזים היינו מנצחים"

יוסי אבוקסיס היה מרוצה מהתוצאה: "הכנסו אותם למשחק כי ברבע שעה הראשונה בכלל לא שיחקנו. אחרי זה שיחקנו טוב, החמצנו המון והיינו צריכים לנצל את זה, אבל זה הכדורגל. לפחות יצאנו עם נקודה. אם היינו יותר מרוכזים היינו מנצחים. אם היו שואלים אותי במחצית אם תיקו הוא טוב, הייתי לוקח, אבל אני די מאוכזב בגלל היכולת במחצית השניה. שיחקנו טוב אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים. פחדתי שזה עוד אחד מהימים האלה שאתה מחמיץ וזה לא נכנס. נהנתי מהמשחק של הקבוצה שלנו".

על האפשרות שהקבוצה תתחזק בינואר אמר המאמן: "אנחנו נשב לגבי החיזוק ואם יהיה תקציב לעשות את זה, נעשה. כמובן שיש רצון ושאנחנו צריכים, אבל אני שמח שבמשחקים האחרונים אנחנו נראים יותר טוב, ושאם נתחזק הקבוצה תהיה יותר טובה".

על מינויו של אלי גוטמן למאמן הנבחרת אמר אבוקסיס: "הוא האיש הראוי ביותר, לא זוכר שהיה קונצנזוס כזה בכל הארץ. מגיע לו את כל מה שהוא ירצה כדי להצליח כי הוא המאמן הטוב ביותר. אני לא מתעסק עם שאלת עוזרו כרגע, זה לא מעניין, מה שמעניין אותי זה הפועל חיפה ביום שלשי. הראש שלי בבני יהודה ובהצלחה שלה. דיברנו על המינוי שלו ואיחלתי לו בהצלחה. יותר מזה זה פשוט לא מכובד. אני כולי בבני יהודה".

פיני בלילי הוסיף: "חבל שלא לקחנו נקודות אבל במשחק חוץ נגד הפועל תל אביב זה משחק קשה. המשכנו את היכולת הטובה מהשבועות האחרונים, ואני מקווה שניקח את מלוא הנקודות במחשקים הקרובים ונחזור לצמרת. היה לנו הרבה חוסר מזל, אבל הצלחנו להבקיע את השער שנתן לנו נקודה. חבל שלא ניצחנו אבל לא נהיה חזירים. מסתפקים במה שיש. אם הייתי יותר חושב על עצמי הייתי בועט כל מצב, אבל אני חושב על הקבוצה. חבל שלא השכלנו להבקיע עם המסירות שלי, ואני מקווה שניקח את שלוש הנקודות הבאות. אני מקווה שהביטחון יחזור לי ואני אחזור להבקיע".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully