וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוזי אישר לעראבה להיכנס להקפאת הליכים

ברגע האחרון: המועדון קיבל צו לתקופה של 60 יום ומונה לו נאמן, שינסה להציל את הקבוצה מפירוק או ירידה לליגה השלישית

רגע לפני שההתאחדות לכדורגל מכריזה באופן סופי על ירידתה לליגה השלישית, בית המשפט המחוזי בחיפה החליט להיעתר היום (חמישי) לבקשת אחווה עראבה לקבל צו שיורה לפתוח בהקפאת הליכים כנגד הקבוצה לתקופה של 60 יום. הבקשה התקבלה על רקע העובדה שעד היום הייתה אמורה עראבה להגיע להסדר בכל הנושא לעניין הערבויות בבקרת התקציבים שיאפשרו הסדר עם נושיה.

לפיכך, ההתאחדות לכדורגל לא תוכל לפתוח בכל הליך כנגד הקבוצה, אלא באישור בית המשפט, למשך התקופה. עו"ד יעקב בטש מונה כנאמן של הקבוצה לתקופת ההקפאה בתקווה שיגיע להסדר עם הנושים וימנע מהקבוצה להתפרק או לרדת ליגה.

כפי שפורסם ביום חמישי שעבר, האגודה נקלעה לקשיים כספיים קשים, מה שגרם ליושב ראש הבקרה עופר אורליצקי לשלוח עוד באותו הערב מכתב המבשר לקבוצה כי תרד בתוך שבוע לליגה השלישית. בנוסף לערבויות בסך כמעט שלושה מליון שקל, עומדות כנגד הקבוצה תביעות על סך כולל של כמיליון שקל נוספים.

בית המשפט ציין כי האגודה ניהלה משא ומתן עם נושיה העיקריים, אך טרם הצליחה להגיע לסיכום עימם. ככל הנראה, מתוך חשש שלא יושג הסדר כזה, הליך הקפאת ההליכים יאפשר למנהלי הקבוצה לנסות ו"להחיות" את הקבוצה בתוך מספר ימים. השופט ד"ר עדי זרנקין ציין כי "תסריט כזה יגרום לכך שכספים אשר עתידים להיכנס לקופתה מן הגורמים המתקצבים, ובכללם המועצה המקומית, המועצה להסדר הימורים בספורט והתאחדות לכדורגל, לא יגיעו לקופתה, ובסופו של יום עשויים הנושים לעמוד וידם על ראשם".

רשות המיסים, הביטוח הלאומי, ההתאחדות לכדורגל וכן שחקני הקבוצה תמכו בבקשה. "הקפאת הליכים לתקופת מה, זהו פיתרון עדיף על פני פירוקה וחיסולה של המבקשת, אשר קרוב לוודאי, תעמיד את הנושים בפני שוקת שבורה", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully