וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה ניצחון של מועדון עם עוצמה"

אלי גוטמן חגג את ה-1:3 של הפועל ת"א על אקטובה, וזעם על העיתונאים האורחים: "לכו הביתה". סהר: "מרוצה מהבחירה שלי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב גרמה היום (שלישי) כמה דקות לחוצות לאוהדיה, אך בסיום ניצחה 1:3 את אקטובה במשחק הגומלין של הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות והבטיחה את מקומה בסיבוב הפלייאוף של המוקדמות. מעבר לכך, הבטיחו האדומים כי העונה האירופית לא תיגמר להם לפני ינואר, כי גם אם התסריט הפסימי יתממש והפועל תודח בשלב הבא, הם יצנחו לשלב הבתים של הליגה האירופית. הקבוצה של אלי גוטמן פתחה בצורה מצוינת והוליכה כבר 0:3 בדקה ה-35 משערים של זהבי, סהר ועצמי של בה, אך הורידה הילוך במחצית השנייה ובדקה ה-90 אפילו ספגה שער מצמק. למרות זאת, האדומים השלימו 2:3 בסיכום שני המשחקים וממשיכים לשלב הבא.

המאמן המנצח אלי גוטמן ניתח את ההתמודדות: "סיום המשחק היה בלתי נסבל. סתם הלכנו לאחור, אבל אני מבין את זה. השחקנים רצו לשמור על ה-0:3 כי באנו ממשחק שם וזה לא היה פשוט. ספגנו גול ממצב נייח, אבל אנחנו מאושרים. זה ניצחון של מועדון עם עוצמה, של הנהלה, של מוני ואלי טביב שנתנו לנו שקט כל השבוע. ניצחון של הקהל, של שחקנים גמורים וסחוטים שאמרו לי שאין להם כוח. עברנו שלב ואין מאושר ממני".

המאמן התייחס לשלב הבא: "נראה נגד מי נוגרל. יש לנו את הליגה האירופית בכיס ועכשיו אנחנו בהתמודדות על ליגת האלופות. נלחמתי קיץ שלם כדי להביא את בן סהר. אני גאה בבחורים שלי". בהמשך, אגב, גוטמן נכנס למסיבת העיתונאים עצבני מאוד על היחס שקיבלה הקבוצה בקזחסטן. גוטמן סירב לענות על שאלות העיתונאים הקזחים ואמר להם: "לכו הביתה".

בן סהר, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה אמר: "לפני שהגעתי, אמרו לי שיהיה פה לחץ. אני לא רגיל ללחות ולחום, אבל שמתי את הגול שלי ואני שמח שעזרתי לחברים. אני עדיין מתאקלם ומרוצה מהבחירה שעשיתי. מקווה שנמשיך הלאה לליגת האלופות". על המשחק הוסיף סהר: "היינו צריכים לכבוש עוד שערים. אנחנו הרבה יותר טובים מאקטובה, אבל עשינו את המשחק קשה. היינו עייפים, אבל נסיק את המסקנות. בסך הכל שיחקנו טוב ויאללה, למשחק הבא".

על שיתוף הפעולה עם איתי שכטר אמר סהר: "אני מכיר את איתי מהנבחרת והוא שחקן ענק. הוא בישל שני שערים ואני מרגיש איתו נוח. עם הזמן, עוד נתחבר ונהיה חוד טוב מאוד יחד עם כל השחקנים המופלאים".

איתי שכטר, שבישל שני שערים, אמר: "עבר עליי שבוע לא קל אחרי ההחמצות שלי בקזחסטן והרגשתי שבאשמתי לא ניצחנו שם. המאמנים שלנו נתנו לי חום ואהבה ואמרו לי שאני לא נמדד רק בשערים, אלא בבישולים ואהבה. אני מוכן לא להבקיע חודשיים ושנעפיל לליגת האלופות. אני מתגעגע לכבוש, אבל שהקבוצה מנצחת אני נראה טוב. אני עובד קשה והכי חשוב שעלינו שלב".

גילי ורמוט נשמע מאוד מרוצה: "הראינו היום שאנחנו קבוצה יותר טובה, למרות שגם אקטובה הראתה שהיא קבוצה מצוינת. אני שמח שעם הקהל וההתלהבות הצלחנו להבטיח את הניצחון כבר בהתחלה". ורמוט נשאל על ההעפלה האפשרית לצ'מפיונס: "זה החלום הגדול, זו תהיה פסגה בקריירה של כל שחקן, אבל עכשיו אנחנו רק רוצים לחגוג קצת ולנוח. היינו כל כך לחוצים ומתוסכלים השבוע, ועכשיו נרצה להירגע. אחרי ההגרלה נתחיל להתכונן למשחק הבא".

מאמן אקטובה, ולדימיר מוחאנוב, סיכם: "ברכות להפועל תל אביב. עשינו טעויות קטסטרופליות במחצית הראשונה. לא שיחקנו את המשחק המסודר שלנו. במחצית השנייה הפועל שיחקה על תוצאה ואנחנו השתלטנו על המשחק. הגענו למספר הזדמנויות, אבל חסר לנו ניסיון באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully