וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגה, טובול, בונדר ואלקיים בסגל הנבחרת

לואיס פרננדז ערך מסיבת עיתונאים לקראת מחנה האימונים והסביר את הזימונים המפתיעים: "יש לנו בעיה בחלק האחורי ואני מנסה שם שחקנים". יצחקי חזר לסגל, גם זהבי בפנים. כיאל וגולן בחוץ

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת מחנה האימונים הקצר שיתקיים בקרוב, וזאת עם מבט לצמד משחקיה הקרובים של הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה, נגד מלטה ב-3 בסמפטמבר באצטדיון רמת גן ומול גאורגיה בחוץ, כעבור ארבעה ימים.

אחרי שזימן את קשר מ.ס אשדוד, ניר ביטון, למסע המשחקים לדרום אמריקה לפני כחודש וחצי, הפתיע המאמן הלאומי עם זימונם של מגן-בלם הפועל חיפה, עודד אלקיים, וצמד שחקני הפועל אשקלון, אמייה טגה ואדיר טובול. שחקנים נוספים שזכו לזימון בכורה הם קשר הפועל תל אביב, ערן זהבי, קשר נירנברג, אלמוג כהן וחלוץ מכבי פתח תקוה, עומר דמארי. ביטון, אגב, לא זומן הפעם.

מי שקיבל זימון אחרי תקופה ארוכה הוא חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי. גם מגן הפועל תל אביב, דני בונדר, קיבל זימון מחודש אחרי שכבר היה חלק מהסגל במספר הזדמנויות תחת דרור קשטן.

לעומתם, בין השמות הבולטים שנשארו בחוץ ניתן למצוא את בירם כיאל, שלומי ארבייטמן, עומר גולן, אבירם ברוכיאן, עלי עוסמאן ואייל משומר, שלא שומזנו בגלל סיבות מקצועיות, וכן את ביברס נאתכו ודדי בן דיין הפצועים.

הסגל המלא:

דודו אוואט, אריאל הרוש, אוהד לויטה, דני בונדר, עודד אלקיים, דקל קינן, יואב זיו, טל בן חיים, אבי סטרול, אדיר טובול, תמיר כהן, אביחי ידין, אמייה טגה, אלמוג כהן, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יוסי בניון, גילי ורמוט, ערן זהבי, עומר דמארי, בן סהר, רוברטו קולאוטי, איתי שכטר, ברק יצחקי, אליניב ברדה.

בנבחת הודיעו היום גם כי אושרי רואש, עמית בן שושן, בירם כיאל, מאור מליקסון וניר ביטון, יוזמנו לבדיקות רפואיות במכון וינגייט ביום ראשון מפני שלואיס פרננדז רוצה לדעת מה מצבם הרפואי. לאחר הבדיקות ייתכן שחלק מהשחקנים יוזמנו גם הם לסגל.

פרננדז: "חייב למצוא פתרונות בחוליית ההגנה"

ראינו הרבה משחקים במהלך החודש האחרון. המטרה הראשונה היא להיות מוכנים למלטה. יש הרבה שחקנים בחלק ההתקפי. האזור הבעייתי הוא בחלק ההגנתי ושם אני מחפש שחקנים. נגד אורוגוואי וצ'ילה ספגנו שבעה שערים ואני חייב למצוא פתרונות", הסביר פרננדז את חלק מהזימונים המפתיעים.

פרננדז נשאל מספר פעמים על הסיבה בגללה לא זימן את שלומי ארבייטמן וענה: "היו הרבה טענות על כך שאני לא נמצא בארץ, אבל עכשיו אני פה ומתרכז בשחקנים שכאן. אבל זה לא אומר שאני לא עוקב אחרי השחקנים בחו"ל. בינתיים אליניב ברדה משחק הרבה יותר מארבייטמן".

המאמן הוסיף: "מאז שאני פה קבעתי תכנית עבודה ואנחנו עובדים על פיה. היה צריך להיות משחק אימון נגד חוף השנהב, שבוטל. רצינו לשחק נגד יריבה אחרת ברמת גן כי המשחק הראשון הוא בבית נגד מלטה, אבל לא מצאנו יריבה בסגנון שלה".

אחד מהזימונים המפתיעים של המאמן הלאומי היום, היה זה של אמייה טגה, שבשנתיים האחרונות סבל מפציעות חוזרות ונשנות ומיעט לשחק. "אני מכיר את טגה כבר ארבע שנים, מאז שאימנתי את בית"ר, הסביר פרננדז, "הוא שחקן שאני מאוד מעריך ומאוד אוהב והוא אחד מהשחקנים שיקבל הזדמנות".

טגה: "זה קרה מוקדם מהצפוי"

אחרי שהפך לאחד מהישראלים המצטיינים בליגה בשנתיים האחרונות ובקיץ השלים את מעברו לנירנברג מהבונסדליגה, נדמה היה שזה רק עניין של זמן עד שאלמוג כהן יוזמן לסגל הנבחרת הבוגרת.

"ידעתי שאגיע לארץ כי יש גם משחק של הנבחרת הצעירה, אבל קיוותי מאוד שזה יהיה לבסוף לבוגרת" סיפר היום הקשר, "אני מאושר בעקבות הזימון, זו הגשמת חלום עבורי ואני כבר לא יכול לחכות ללבוש את המדים של הנבחרת. אני אעשה הכל כדי לעזור לנבחרת ולתרום להצלחתה".

גם אמייה טגה הגיב לזימון שלו היום: "כשלואיס פרננדז הגיע הוא הכריז שהוא לא יתחשב בשמות של הקבוצות אלא רק ביכולת, אז בתוך תוכי האמנתי שאם אני אראה טוב, אני יכול לזכות בזימון ואני שמח שזה קרה אפילו מוקדם מהצפוי. זה עדיין לא הסגל הסופי וזו רק תחילת הדרך, עכשיו אני צריך להוכיח את עצמי אפילו יותר במדי הנבחרת וכמובן שבמדי אשקלון כדי לשמור על מקומי בסגל".

עומר גולן התייחס לאי זימונו: "לאור התקופה הקשה שאני עובר, אני יותר ממבין את המצב ואת ההחלטה של פרננדז. אני מקווה שבמהרה הדברים יהיו תלויים בי כדי שאוכל להוכיח שמקומי בסגל ולעזור לנבחרת במשימות שלה".

שלומי ארבייטמן הוסיף: "מדובר בהחלטה של מאמן וצריך לקבל אותה, למרות שלא מובן לי מדוע לא זומנתי".

ביברס נאתכו הפצוע: "בשבועיים וחצי האחרונים לא נגעתי בכדור ואני לא מתאמן. לא ביקשתי שלא להגיע, אבל אני מניח שלא זימנו אותי משום שאני לא יכול להתאמן ולא בגלל סיבות מקצועיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully