וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמון ורייס זומנו לנבחרת

איתן נוח

23.5.2010 / 14:37

אריק שיבק זימן את הסגל המורחב לקראת מוקדמות אליפות אירופה בקיץ. גם כספי, אליהו, הלפרין ובלות'נטאל בפנים

מאמן הנבחרת הלאומית בכדורסל, אריק שיבק, פרסם היום (ראשון) את הסגל המורחב של נבחרת ישראל לקראת משחקי המוקדמות לאליפות אירופה. שני שחקנים שהוזמנו במפתיע לסגל הם ליאור חכמון, מברק נתניה המפתיעה, ובן רייס הצעיר מבני השרון.מי שנותרו במפתיע מחוץ לסגל הנבחרת הם מורן רוט, שחקנה של עירוני אשקלון ודרור חג'ג' ומשה מזרחי ממכבי חיפה, כשרוט ומזרחי אף היו חלק מנבחרת ישראל ששיחקה באליפות אירופה האחרונה שבפולין. חוץ מהשלושה, שחקן נוסף שהיה חלק מסגלי הנבחרת בשנים האחרונות ומצא את עצמו הפעם מחוץ לסגל הוא ניצן חנוכי מהפועל עפולה.

"אני שמח לשמוע על הזימון שלי", הגיב חכמון לאחר ששמע לראשונה על זימונו. "אני שמח וגאה ללבוש את המדים הלאומיים. הציפייה היא כמובן להיכלל בסגל הסופי, אבל זה זימון ראשון שלי ואני מקווה להיות טוב". רייס לעומתו, ששוהה במחנה של נבחרת חיל האוויר, היה חלק מנבחרת העתודה שכשלה בקיץ הקודם, אך זה לא מנע ממנו להגיע לנבחרת הבוגרת: "הופתעתי מהזימון, מדובר בכבוד גדול. אני אתן את כל מה שאני יכול באימונים. בגדול נבחרת העתודה נכשלה בקיץ הקודם, אבל מבחינה אינדוידואלית התקדמתי מאוד בשנה הזאת, ואני מקווה להתקדם כמה שיותר".

יתר המוזמנים לסגל הם יובל נעימי, יוגב אוחיון ואורי קוקיה מהפועל ירושלים. גל מקל, אלישי כדיר, דן יבזורי מגלבועגליל. יוני ניר מהפועל חולון. רוברט רות'בארט מברק נתניה. עידו קוז'יקרו ממכבי חיפה. רביב לימונד, גיא פניני ויניב גרין ממכבי תל אביב, שאליהם מצטרף חברם לקבוצה שהיה בספק, דיוויד בלות'נטאל. משלימים את הסגל הם הנציגים של ישראל בחו"ל: יותם הלפרין, ליאור אליהו, טל בורשטיין ועמרי כספי.

הנבחרת תחל אימוניה כבר ביום ראשון הקרוב, כשהמשחק הרשמי הראשון במסגרת מקודמות אליפות אירופה ייערך באיטליה מול הנבחרת המקומית בשני לאוגוסט, ורק סמוך למשחקים ייקבע הסגל הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully