וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "קיבלתי את המשימה ועשיתי כמיטב יכולתי"

3.3.2010 / 23:29

המאמן הזמני של הנבחרת היה מרוצה מההופעה של שחקניו. ארבייטמן על אוחנה: "מקווה שזה לא המשחק האחרון שלו"

זה לא היה יפה במיוחד, זה לא היה מרשים במיוחד, אבל בסיומו של הערב (רביעי) רשמה נבחרת ישראל ניצחון מרשים על רומניה, 0:2. המשחק עמד בסימן המאמן הזמני שניהל אותו, אלי אוחנה, אבל מהרגע שהתחיל, שכחו השחקנים מסוגיית המאמן, והתרכזו בניסיון להשיג תוצאה טובה. נבחרת ישראל היתה רחוקה מלרשום משחק טוב, במיוחד בחלק ההתקפי שכמעט ולא פעל, אבל תוכל להתנחם במשחק ההגנה היציב שלה, שמנע מהרומנים להשוות, ומיוסי בניון, ששוב חזר להנהיג את הנבחרת, ואף כבש את שער היתרון.

שחקני הקבוצה חגגו לאחר הניצחון וכשעלו לאוטובוס כמה מהם החלו לשיר. שחקן בנבחרת אמר: "אלי אוחנה מאמן מסוג שונה ממה שהכרנו עד עכשיו. הוא נתן לנו הרגשה של בטחון לפני המשחק ואין ספק שזה הוסיף לנו. אם הוא ראוי להמשיך? את זה אבי לוזון יחליט".

אוחנה עצמו נראה מרוצה מאוד בסיום, ואמר אחרי ניצחון הבכורה שלו כמאמן הנבחרת: "אני מאד מתרגש. אני רק מאמן זמני למשחק הזה, אבל גם עבורי וגם עבור נבחרת ישראל מרגש לנצח בחוץ נבחרת כמו רומניה. תנאי המגרש לא היו מושלמים, אבל שיחקנו מצוין בהגנה והבקענו פעמיים. אני מאד שמח ומתרגש. כשאתה משחק עם נבחרת לאומית אתה תמיד רוצה לנצח. רציתי שנפגין משחק טוב ועשינו את זה. רומניה היא נבחרת פיזית ומהירה, אבל עשינו עבודה מושלמת מבחינה הגנתית והצלחנו לשמור על רשת נקיה".

אוחנה נשאל על ידי העיתונות המקומית האם הוא מצפה לקבל באופן קבוע את תפקיד המאמן וענה: "אני לא חושב קדימה יותר מדי. קיבלתי את המשימה הזו ועשיתי כמיטב יכולתי. זה המשחק הראשון שלי כמאמן ואולי גם האחרון אבל אני לא ממהר. אני עדיין צעיר, וכרגע אני פשוט שמח מאד. ישראל לא ניצחה בחוץ הרבה זמן, וזה היה חשוב לנו מאד".

במחצית הראשונה היה ברור לכל שההתקפה הישראלית סובלת, ושהיא מתקשה מאוד לסכן את השער הרומני. אלא שאז הגיח, כמו תמיד, יוסי בניון, ובמבצע נהדר הכניס רוח לחימה (ושער יתרון) בנבחרת הישראלית. הקפטן הנרגש אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאד על הניצחון. זה נותן הרגשה טובה ונקווה שמכאן נמשיך להשתפר ממשחק למשחק כדי שנגיע מוכנים לקמפיין".

"מקווה שזה לא המשחק האחרון של אוחנה"

שלומי ארבייטמן שחזר לנבחרת לאחר תקופה ממושכת אמר: "שיחקנו כדורגל מצוין. נתנו את הנשמה על המגרש". ארבייטמן אף החמיא למאמן הזמני שמאחורי הקווים, ואמר: "אני חושב שמגיעות מחמאות גדולות לאלי אוחנה שהעמיד אותנו מצויין על המגרש. אלי עצמו אמר שאולי הוא יהיה מאמן הנבחרת בעתיד ואולי לא - אבל אני חושב שמגיע לו. כמו שאלי אמר, אני מקווה שזה לא היה המשחק האחרון שלו. נלחמנו על המגרש ומגיע שאפו לכולם".

איתי שכטר, שפתח בהרכב, אבל התקשה מאוד בחוד, אמר לאחר הניצחון: "תמיד כיף לשחק בנבחרת. ניצחנו משחק קשה מול רומניה, וכל משחק בנבחרת, ידידות או רשמי, הוא מרגש מאד. נתנו הכל על המגרש ואני שמח מאד שניצחנו". על המשך הדרך, אמר החלוץ: "זו התחלה טובה לקמפיין הבא". שכטר הוסיף כי: "זה משחק ראשון בקמפיין החדש, יש דור חדש מצוין ולגיונרים שמוסיפים לנו המון. אני בטוח שהדור הזה יוביל אותנו הלאה. נהנינו מאוד ממסע הזה".

גם בירם כיאל לא הקל ראש בהישג של הנבחרת הערב, והצהיר: "היה משחק קשה. רומניה נבחרת חזקה מאד אבל הצלחנו לעצור אותם ולא לתת להם להגיע לשער שלנו". כשנשאל מה היה המפתח להגנה שמנעה מהרומנים להבקיע, אמר כיאל: "ידענו שהכח שלהם הוא במצבים הנייחים ובהגבהות לרחבה אבל עצרנו אותם וידענו לנצל את המצבים שהגענו אליהם".

רוברטו קולאוטי, שגם הוא לא נתן משחק מוצלח במיוחד, לא התרשם יתר על המידה. "היה משחק טוב שלנו ואני מאד שמח על כך", אמר החלוץ. "תמיד טוב לנצח. זה נותן ביטחון, ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך באותה הדרך". גילי ורמוט אמר בסיום: "זה היה משחק חוץ קשה מול יריב לא קל במגרש בוצי ולא טוב, אבל המשחק הזה נותן עוד ניסיון לצעירים ולכל הנבחרת. עצם העובדה שהיינו כולם ביחד עוזרת לנו בגיבוש". ורמוט הוסיף: "יש הרבה חברה צעירים ומוכשרים בעיקר בחלק ההתקפי. הם קיבלו צ'אנס ואני מקווה שזה ימשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully