וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור הלוי בדרך החוצה מהפועל פ"ת

20.1.2010 / 17:18

השחקן נכנס לשיחה אצל מחפוד ובסיומה ביקש לעזוב. המועדון האריך בשבוע את ההסכם עם גוצ'ירידזה. שחקנים: "סיפור הזוי"

הקשר דור הלוי בדרך החוצה מהפועל פתח תקוה, כך עולה מתוך שיחה שערך היום (רביעי) עם המאמן אלי מחפוד. בקבוצה סיפרו כי הלוי ביקש הבהרות בנוגע למעמדו בקבוצה עוד לפני האימון ובסיום השיחה דרש לעזוב לקבוצה אחרת. עוד נודע כי השחקן צפוי לחתום כבר מחר באחווה עראבה מהליגה הלאומית. עד כה הפגין הלוי יכולת טובה במשחקים בהם שיחק אך לאחרונה החליט מחפוד, בטענה לשיקולים מקצועיים, לכלול אותו מחוץ לסגל. הלוי סיפר לשחקנים לאחר האימון: "ביקשתי לעזוב כי אני כבר לא ילד ולא יכול לעצור את עצמי, אני מעדיף לשחק ולא לשבת ביציע".

הלוי (24) שותף העונה בששה משחקי ליגה וקיבל קרדיט בעיקר מהמאמן הקודם, דני ניראון. שחקנים בקבוצה אמרו לאחר האימון: "דור 'נתן את התחת' שלו בשביל הקבוצה. חבל שדווקא הוא ישלם את המחיר". אם אכן יעזוב, הלוי עשוי להיות הקשר האחורי השני בקבוצה שיעזוב בחלון ההעברות, אחרי קובי דג'אני.

החלוץ רוואז גוצ'ירידזה המשיך להתאמן גם היום ובסופו של דבר החליט להאריך את ההסכם שלו עם הקבוצה בשבוע. כזכור, הקבוצה הציעה אתמול (שלישי) לסוכנו של החלוץ הגיאורגי להאריך את ההסכם עליו חתם לפני שבועיים בשבוע נוסף, זאת לאחר שכבר שוחרר מהקבוצה. כזכור, השחקן חתם לפני שבועיים על הסכם עד תום העונה, המאפשר לקבוצה לשחררו לאחר שבועיים. גוצ'ירידזה שיחק פחות משני משחקים מאז שחתם אך למרות זאת הוחלט לשחררו אתמול ונדמה היה כי ימריא חזרה לגיאורגיה. בקבוצה אישרו היום כי: "גוצ'ירידזה יקבל הזדמנות אחרונה בשבת ולאחר מכן נחליט לגביו". "הסיפור הזה הזוי ויכול לקרות רק בליגה שלנו", אמר היום שחקן בקבוצה, "עוד לפני שהגיע הוא היה מיועד לעזוב".

שחקנים בקבוצה התעניינו במהלך האימון באפשרות שגיא צרפתי יעזוב להפועל חיפה, אך השחקן הבהיר להם שהוא טרם קיבל שחרור מהמועדון.

הקשר ההתקפי פרננדו גאריזו (25) וחלוץ נבחרת אנגולה לשעבר אלדון מרטינס מקוומבה (25), עשויים להגיע במהלך השבוע הקרוב למבחנים. בנוסף, בקבוצה עדיין לא ויתרו על האפשרות להנחית את אחד משחקני ההתקפה הגנאים, גודווין אטרם או פרנסיס בוסמן. האחרון כבר נמצא בארץ ונבחן בהפועל רמת גן, אך עזב את אימון הקבוצה של יובל נעים בטענה כי הוא חייב להיבחן בקבוצה אחרת. כעת הוא צפוי להיבחן בהפועל פתח תקוה. עמנואל בנאיני הוצע השבוע להפועל באר שבע אך היא מעכבת את ההחלטה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully