וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אנחנו מודעים למצב שיצרנו"

מאמן הפועל ת"א לא חושש מחיפוש הנקמה של ראפיד (20:00, ערוץ 10). האתר הרשמי של ראפיד: "הגיע הזמן לנקמה"

הכל כבר מוכן ובהפועל תל אביב מחפשים דאבל נגד ראפיד וינה הערב (20:00, שידור ישיר בערוץ 10) אחרי חגיגת השערים שסיפקו רק לפני שבועיים בבלומפילד. בימים האחרונים נשמעו שחקני הפועל תל אביב מדברים על כך שלא צפויים להם חיים קלים, במיוחד לאור העובדה שבראפיד, שהוליכה את הבית לפני המחזור השלישי, תחפש נקמה.

"אנחנו שמחים לבוא לוינה", אמר אלי גוטמן, מאמן האדומים במסיבת העיתונאים. "אנחנו יודעים בדיוק לאן הגענו, מעריכים ומכבדים את המועדון האוסטרי ואת המסורת שלו כקבוצה טובה. ידוע לנו שראפיד קבוצת בית טיפוסית ומעריכים את העובדה שעם כל הכבוד לתוצאה מתל אביב, יחסי הכוחות לא היו שווים לתוצאת הסיום".

"המשחק הזה חשוב מאוד לשתי הקבוצות", המשיך גוטמן. "אנחנו מצידנו נתכונן בהתאם ונעשה את המקסימום לבוא מוכנים למשחק. אנחנו לא מצטערים על תוצאת המשחק מתל אביב, אנחנו מודעים למצב שיצרנו לאחר הניצחון ונתמודד עם זה".

נמניה ווצ'יצ'ביץ', שהיה אחד המצטיינים בניצחון בבלומפילד, הוסיף: "זה משחק חשוב מאוד להפועל, אנחנו רוצים לייצג את המועדון כמו שצריך. נשארנו על הקרקע אחרי הניצחון בתל אביב ונעשה את המקסימום נגדם. הכל יכול לקרות במשחק מחר ואנחנו מאמינים בעצמינו".

הפועל תל אביב ערכה אימון מסכם מיד לאחר מסיבת העיתונאים, כאשר באימון, שנערך תחת גשם שוטף וקור מקפיא, נטלו חלק כל השחקנים. באימון המסכם תורגל ההרכב הרגיל במסגרתו סמואל יבואה המאכזב ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה לצד איתי שכטר. גוטמן, שחשב לעלות עם חמישה קשרים, החליט היום על פי האימון להישאר במערך הרגיל, מה שאומר שזוראב מנטשאשווילי ישוב לספסל ובמקומו יחזור להרכב אביחי ידין, שנעדר מהדרבי.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, סמואל יבואה.

בראפיד מחכים לנקמה

בראפיד וינה נחושים לנקום בהפועל תל אביב על התבוסה מלפני שבועיים. האוסטרים יארחו את האדומים בארנסט האפל שטדיון לעיני כ-49 אלף צופים ומלבד שלוש הנקודות אותן הם מאוד רוצים להשיג, בקבוצה רוצים לרשום גם תוצאה משכנעת שתמחוק את אותה תבוסה.

המגן השמאלי, מרכוס קאצר אמר לקראת המשחק ש"אנחנו כבר בוערים מבפנים לקראת המשחק. הפעם זה יהיה שונה לחלוטין. ה-1:5 מהמשחק הקודם לא ביטא את יחסי הכוחות בין הקבוצות". באתר הרשמי של המועדון אף קראה הכותרת הראשית: "מחר בערב זה יגיע: הזמן לנקמה".

"הפועל תל אביב היא קבוצה טובה, גמישה ומאוד ניידת, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו", אמר המאמן פטר פאקולט, שהתייחס גם לקור השורר בבירה האוסטרית: "במזג אוויר כזה אנחנו מחוייבים לתת הופעה טובה שתחמם את האוהדים".

לטובתה של ראפיד יעמוד מאזן ביתי יוצא מן הכלל בשנים האחרונות: הרוקים-לבנים הפסידו רק פעם אחת בתשעת משחקי הבית האחרונים שלהם באירופה וניצחו בחמשת האחרונים בארנסט האפל שטדיון. בנוסף, מאז התבוסה בבלומפילד ניצחה הקבוצה שלושה משחקים ברציפות והיא מדורגת במקום השני בליגה האוסטרית, נקודה אחת מהמקום הראשון ועם משחק חסר.

מי שייעדר מהמשחק בוודאות הוא שחקן ההגנה הפצוע האנס אדר, בעוד בראפיד עושים מאמצים עליונים להכשיר את מרכוס הייקינן הפיני, שיעבור לפני המשחק מבחן כשירות ואז יוחלט אם יכלל בהרכב.

הרכב משוער, ראפיד וינה: הלגה פאייר, אנדראס דובר, רגנוולד סומה, יורגן פאטוקה, קאצר, מרכוס הייקינן (כריסטופר דראזן), יאסין פהליבאן, ולי קבלאק, סטפן הופמן, ברנקו בוסקוביץ', ניקיצה ילביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully