וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קאחה ויטוריה נגד ליאור אליהו

נועם אשל

1.11.2009 / 10:42

לפני המשחק נגד מכבי ת"א חולקו כרוזים עם תמונה של אליהו וחייל צה"ל: "יש להחרים את נציגי הממשל הנפשע של ישראל"

ליאור אליהו אמנם נתן משחק מצוין במדי קאחה לבוראל מול מכבי תל אביב ביום חמישי האחרון, אבל לא כולם בויטוריה מאושרים מהישראלי החדש של הקבוצה. בכניסה לאולם ע"ש פרננדו בואסה, ביתה של קבוצת הכדורסל של ויטוריה, חולקו לפני המשחק כרוזים הקוראים להחרים את המשחק ואת הפורוורד החדש של ויטוריה.

בכרוז, שכותרתו: ציונים, החוצה מגאזטאיס! (שמו של מחוז ויטוריה), מפורטות הסיבות שבגינן אסור לקבוצה להמשיך ולהשתמש בשירותיו של אליהו, זאת מפני שהוא מהווה חלק בלתי נפרד מהיישות הציונית שביצעה פשעי מלחמה בעזה.

נוסח הכרוז

"לפני תשעה חודשים בלבד ביצע הצבא הישראלי את אחד ממעשי הטבח האכזריים ביותר בשנים האחרונות, בתוך רצועת עזה", נכתב בכרוז, "הצבא הרג 1,500 אזרחים והפך מיליון וחצי תושבים לפליטים. בדו"ח גולדסטון מופנית אצבע מאשימה כלפי הממשל הישראלי ומדווח שם על פשעים כנגד האנושות.

"מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב היה שותף ישיר לפשעים הללו כשתרם את התדמית הציבורית שלו על מנת לייצר תמיכה ציבורית לצבא הישראלי שהפציץ באותם ימים את רצועת עזה. ליאור אליהו, כמו יתר חבריו לקבוצה, היה חלק מהקמפיין הציבורי הזה.

"האם גם מועדון הכדורסל של ויטוריה יבליג לנוכח הרצח המתועב ויהיה חלק ממתן הלגיטימציה לרצח העם על ידי כך שיקבל בזרועות פתוחות את הנציגים הספורטיביים של הממשל הציוני? אנו קוראים לכם להחרים את הנציגים של הממשל הנפשע של ישראל".

בכרוז, עליו חתומים מספר ארגונים פרו פלשתינאים, מוצגת תמונה של ליאור אליהו יחד עם חיילי שיריון ישראלים שצולמה ככל הנראה בזמן מבצע "עופרת יצוקה".

כזכור, במהלך המשחק בין מכבי לויטוריה פרצו שני פלשתינאים למגרש עם דגלי פלשתין כשכוחות הבטחון עצרו אותם במהירות והרחיקו את המסתננים לקול קריאות בוז ושירי נאצה שחיברו האוהדים המקומיים כנגד המחאה הפוליטית שלא מצאה חן בעיניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully