וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני בת ים מציגה: כך תשמרו על שער נקי

דור בלך

11.8.2009 / 20:28

בעיות בבקרה אילצו את הקבוצה מהלאומית לשחק מול נצרת עילית עם עשרה שחקנים, שלושה מהם שוערים. התוצאה? 0:0

הנה סיפור שלא קורה כל יום, בטח לא בליגה השנייה. עירוני בת ים עלתה הערב (שלישי) למשחק גביע הטוטו נגד נצרת עילית עם עשרה שחקנים בלבד, כששלושה מהם שוערים.

הכל התחיל בבוקר כשמנהל הקבוצה בני ברו הגיע לבקרת התקציבים והפקיד את כל הערבויות הדרושת, כ-30 אלף שקלים במזומן וקיבל אישור שכל שחקני הקבוצה יכולים להשתתף במשחק באיצטדין גרין הערב. בשעה 13:30 יצא אוטבוס הקבוצה עם כל השחקנים הבכירים מהאיצטדיון בבת ים לכיוון נצרת עילית, וכשעה וחצי לאחר מכן כשהם כבר עברו את עפולה - התקשרו מבקרת התקציבים והודיעו להם כי הוגשה נגדם תביעת בוררות וכי עליהם להפקיד עוד 19 אלף שקלים על מנת לאשר את כל השחקנים.

"הבקרה דורשת שהכסף יופקד במזומן או בצ'ק בנקאי ובשעה שהם הודיעו לנו כל הבנקים כבר היו סגורים", משחזר ברו. "כך שלא יכלנו להשיג את הסכום או את הצ'ק מעכשיו לעכשיו ונאלצנו לשחק עם מי שכן אושר - עשרה שחקנים בלבד".

אם לא די בכך שסבלו מחיסרון מספרי, הקבוצה גם נאלצתה לשנות את תפקודו של השוער השני, אהרון למל כקשר ובשוער מחלקת הנוער דין שאשו כמגן ימני. במחצית השנייה השוער הראשון של הקבוצה קובי שאלו ראה אדום והקבוצה נשארה בתשעה שחקנים. "לפחות לא נאלצנו להכניס שחקן שדה לשער", מתנחם מנהל הקבוצה בחיוך.

עד לסיום, הצליחו שחקני בת ים על שלל שועריה לשמור על שער הקבוצה נקי, והמשחק הסתיים בתיקו 0:0. "זה היה יום מלא חוויות. צריך להגיד מילה טובה לחבר'ה שנלחמו כמו גברים. אפילו הגענו למצב אחד".

חזר להם הכח

בנוסף נערכו הערב שלושה משחקים נוספים במחזור השני של גביע הטוטו בליגה הלאומית. על ההופעה המרשימה של הערב הייתה חתומה הכח עמידר רמת גן, שנשרה אשתקד מליגת העל, והביסה 0:3 את בית"ר/שמשון תל אביב אוראל אדרי כבש צמד פרטי (22 ו-43 בפנדל) וישראל בן ישראל חתם את התוצאה בדקה ה-86.

אחווה עראבה, העולה החדשה שהפסידה לנצרת עילית במחזור הפתיחה, התאוששה עם ניצחון נאה 1:3 על הפועל ירושלים. חמודי בריק (32) מחמוד עבאס (45, בפנדל) ורן גוזלן (48) כבשו לעראבה, אדם מזרחי צימק לירושלמים בדקה ה-89.

בני לוד, שניצחה במחזור הקודם את בית"ר שמשון בתוספת הזמן, רשמה עוד שער דרמטי ב-1:1 שלה מול עירוני רמת השרון, כשפנדל של טל מאיר איזן את התוצאה בדקה ה-90 אחרי שגורקה העלה את רמת השרון ליתרון בדקה העשירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully