וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון מגי צפוי לחתום במכבי ת"א

סוכנו של השחקן נפגש עם שמעון מזרחי והוחלפו טיוטות חוזה. גור שלף על פרשת דיאור פישר: "הופתענו מהשעה המאוחרת”

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

דיאור פישר, פורוורד/סנטר מכבי תל אביב, יצא היום (שני) בצהריים מחדר הניתוח בבית החולים איכילוב. הניתוח, שנערך בידי ד"ר אייל גור, מנהל היחידה למיקרו-כירורגיה, ועל ידי ד"ר בני מייליק וד"ר אודי ארד, הסתיים בהצלחה.

ד"ר אייל גור, שערך את הניתוח, סיפר היום בתדרוך שערך לעיתונאים אודות מצבו של השחקן: "פישר הגיע במצב כללי קל, עם חתך ארוך ועמוק לאורך הלחי, והוא לא יכול היה לעצום את העין. מצאנו חלק מענפי עצב הפנים חתוכים. הוא עבר ניתוח בן שלוש שעות, ואנחנו מאמינים שישתחרר בעוד יומיים מבית החולים. בתוך שבועיים עד שלושה הוא יחזור לתפקוד. עצב הפנים צריך לצמוח מחדש, וזה ייקח כשלושה עד שישה חודשים עד שתנועת הפנים תחזור לנורמה. נקווה שהוא עוד ישוב לחייך, לעצום עיניים ולתפקד נורמלי".

בקבוק נופץ על ראשו

כזכור, לפנות בוקר הובהל פישר לבית החולים לאחר שלקח חלק בקטטה מחוץ למועדון בתל אביב. על ראשו נופץ בקבוק זכוכית, שגרם לחתכים עמוקים בפניו.

על פי מקורבים לפישר, השחקן בילה במועדון יחד אביו, שנמצא בביקור בישראל, ועם חברו לקבוצה טריי סימונס. במהלך שהותם במועדון התעורר ויכוח בין מספר אנשים לאביו של השחקן, וזמן קצר לאחר מכן החליטו השלושה לעזוב את המקום. המקורבים לשחקן טוענים כי בעת שעשו השלושה את דרכם אל עבר מכוניתם, בסמוך לשעה 03:30, רדף אחריהם אדם נוסף, כנראה אחד מאותם אלו שלקחו חלק בוויכוח האמור, וניפץ את הבקבוק על ראשו של פישר.

"אני רוצה להודות לד"ר גור ולבית החולים איכילוב. מנהל המחלקה הוזעק בשבע בבוקר ומיד הכניס את פישר לניתוח", סיפר היום מנהל הקבוצה, גור שלף. "אנחנו עדיין בודקים מה בדיוק קרה, אבל מה שאנחנו יודעים זה שכמה חבר'ה יצאו לבלות והתפתח ריב שגרם לפציעה הלא נעימה. אנחנו בודקים את הפרטים. דיאור עצמו לא יודע מי תקף אותו ולא יכול לזהות את התוקפים".

שלף: "כל שחקן חותם על קוד אתי"

ראוי לציין כי בקיץ האחרון חתמו שחקני מכבי על קוד אתי במסגרת החוזה, לפיו הם מתחייבים להתנהג בהתאם לאורח החיים שאמור לקיים ספורטאי מקצוען. "אני מקווה שדיאור יהיה בסדר, זה קודם כל, אבל אני לא מבין מה הוא עשה במקום הזה, בטח שבשעות האלה", אמר גורם במכבי. "זו בהחלט לא התנהגות ספורטיבית. היינו מצפים מאדם שמקבל תנאים וכספים כאלה להתנהג אחרת".

"ברור שיש כאן עניין משמעתי", הוסיף שלף, "אבל כרגע אנחנו לא עוסקים בו. אחרי שנדע את כל הפרטים והעובדות, ננהג כמו שצריך לנהוג. כל שחקן במכבי חותם על קוד אתי, וכל השחקנים, כולל הזרים, קיבלו הסבר נוסף בעל פה. בהחלט הופתענו מהשעה המאוחרת שבה התרחש האירוע. כולנו מכירים את הפיתויים של תל אביב. נקווה שמקרים כאלה לא יחזרו".

מגי צפוי לחתום בשעות הקרובות

בצל הפרשה, מכבי תל אביב צפוייה להחתים הלילה או מחר בבוקר את ארון מגי, ששוחרר לאחרונה מעירוני נהריה. יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, נפגש הערב (שני) עם סוכנו של השחקן, כאשר השניים החליפו את טיוטות החוזה, שיהיה עד לתום העונה הנוכחית. מגי (29, 202), בוגר מכללת אוקלוהומה, נחשב לאחד משחקני הפנים המובילים באסיה בשנים האחרונות. בתחילת העונה ניהל מגעים עם גבעת שמואל, אך חתם בנהריה תמורת סכום המוערך ב-150 אלף דולר לעונה. העונה רשם מגי ב-14 משחקים בנהריה ממוצעים של 17.9 נקודות ו-10.1 ריבאונדים, והוא המוביל בליגה במדד המשולב. מגי מחזיק בהצעה גם מהפועל ירושלים, אך מקורבים לשחקן מודים: "אם תגיע הצעה טובה ממכבי, הוא לא יהסס לחתום בשורות הצהובים".


מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק היורוליג נגד אלבה ברלין, ומוקדם יותר ערכה אימון. קרלוס ארויו התייחס לחסרונו של פישר, שיצטרף ליניב גרין הפצוע ברשימת הנעדרים. "הם שני השחקנים המובילים שלנו בתחום הריבאונד", אמר הפורטו-ריקני, "וכל הקבוצה תהיה צריכה להירתם למשימה הזו".

צ'ארלס גיינס שמע על המקרה מהעיתונאים במקום. "לא ידעתי שדיאור נפצע. קשה לחשוב עכשיו על כדורסל. הוא אחד השחקנים הכי טובים שלנו, ומהשחקנים הכי טובים ביורוליג".

באשר למכה המקצועית שספגה הקבוצה עם פציעתו של פישר, אמר שלף כי "כולנו מכירים את התרומה של פישר למכבי, זה קונצנזוס. ברור שהוא יחסר לנו, ונצטרך לראות כיצד מתנהלים אל מול הפציעה הזאת. העובדה היא שהוא כרגע פצוע, וחסרים לנו שחקנים לעמדות הפנים. אולי בגלל זה נצרף שחקן נוסף".



עדכון ראשון: 13:08
עדכון אחרון: 20:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully