וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי וטפירו מחכים לבלאט

מכבי ת"א תפנה לדיוויד בלאט, המנהל מו"מ עם דינמו מוסקבה וברצלונה. אם בלאט לא יחתום, אפי בירנבוים יהיה ככל הנראה מאמנה הבא של מכבי, וצפוי להביא עימו לקבוצה את עוזרו רועי חגאי ואת מאיר טפירו

בתום סוף שבוע של דיונים קדחתניים, שני מועמדים סופיים נותרו לאיוש עמדת מאמן מכבי תל אביב בעונה הבאה: דיוויד בלאט ואפי בירנבוים. שרון דרוקר, שלא זוכה לתמיכה משמעון מזרחי ודיוויד פדרמן, נותר כרגע מחוץ לרשימה.

בלאט היה מראש המועמד המועדף על ראשי מכבי והוא זוכה לתמיכה מקיר אל קיר. הבעיה היא, כמובן, השכר הגבוה שדורש: כמיליון דולר נטו לעונה. בלאט היה שמח לשוב ארצה, אך בסביבתו הבהירו כי "דיוויד רוצה, ובצדק, לקבל משכורת שדומה לשווי השוק שלו". השאלה היא עד כמה תסכים מכבי להרחיק לכת בהצעתה הכספית. גם בקיץ שעבר ניהלו בלאט ומכבי מו"מ קצר, אולם מכבי דחתה את בקשתו – קרוב ל-900,000 דולר נטו. בסופו של דבר החתימה מכבי את עודד קטש, בכשליש מהסכום המדובר.

אלא שאם בקיץ שעבר המתין המאמן להצעות, הרי שהקיץ הוא אחד המאמנים המחוזרים ביבשת: דינמו מוסקבה מנהלת עימו מו"מ זה מספר שבועות ומציעה לו חוזה לשנתיים או שלוש, תמורת למעלה ממיליון יורו לעונה. גם ברצלונה, המפגרת כעת 2:0 בסדרת גמר הפלייאוף הספרדי מול טאו ויטוריה של נוון ספאחיה, מעוניינת בבלאט. ארמאני מילאנו האיטלקית נמצאת גם היא ברקע, אך מדובר באפשרות קלושה יותר.

אם לא בלאט, יהיה זה אפי בירנבוים שיאמן את מכבי בעונה הבאה. רענן כץ, דיוויד פדרמן ושמעון מזרחי הסכימו כי מדובר באדם הבשל לתפקיד, שראוי להזדמנות אמיתית. בירנבוים נופש כעת בצפון וימתין להתפתחויות במו"מ בין מכבי לבלאט. "בנוגע לאפי", אמרו במכבי, "כסף לא יהווה מכשול". בירנבוים צפוי להביא עימו למכבי את עוזרו רועי חגאי, ואולי אף את מאיר טפירו.

אגב, בישיבת ההנהלה שנערכה במהלך השבת תמכו מזרחי ומוני פנאן בהמשך העסקתו של צביקה שרף לעונה נוספת, למרות הפסד האליפות. השניים הציעו להאריך את חוזהו עוד לפני משחקי הפיינל פור הישראלי, אך נענו בשלילה מצידם של פדרמן וכץ.

בלאט מסר בתגובה לוואלה! ספורט כי "עד כה לא קיבלתי שום פנייה פורמאלית ממכבי. היו לי שתי שיחות קצרות עם אנשים במכבי שקרובים אלי, אבל לא דובר על היקף החוזה או על סכום מדויק. בסך הכל זו הייתה שיחה חברית בה הם התעניינו במצבי. זה לא סוד שאני מנהל מו"מ מתקדם עם דינמו מוסקבה".

עדכון ראשון: 1.6.08, 17:52
עדכון אחרון: 1.6.08, 23:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully