וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: כולם מסרבי עלייה

אייל בן יעקב

2.5.2008 / 18:20

הפועל חיפה הושפלה בביתה ע"י לוד 2:0 והפועל פ"ת סיימה בתיקו 1:1 מביש עם נצרת עילית. ב"ש ורעננה ניצחו ונותרו בתמונת העלייה

המחזור ה-30 שוחק היום (שישי) כשכל המשחקים הסתיימו באותה השעה, אך הצמרת נותרה מסובכת מאוד. רק הכח רמת גן נושמת אוויר פסגות ומכינה כבר את השמפניות לקראת חגיגות העלייה, עם ניצחון 0:2 על עכו.

הפועל חיפה במשחק אלים הפסידה לבני לוד 2:0. הלודאים חזק בתמונת העלייה. עירוני ראשון עצרה את מסכת ההפסדים בתיקו 1:1 עם הפועל רמת גן. הפועל באר שבע ניצחה בחוץ את אחי נצרת 0:1 והדיבורים על עליית ליגה מתחילים להישמע בבירת הנגב בעוצמה גבוהה יותר. הפועל רעננה ניצחה 2:4 במשחק מצויין מול רמת השרון. רק במחזורים הבאים נדע בדיוק מי תהיה זו שתצטרף להכח שנראה כי אף אחד לא יעצור אותה בדרך חזרה לליגת העל.

הפועל חיפה - בני לוד 2:0

האדומים מהכרמל הגיעו למצב הטוב ביותר שלהם העונה, בעיתוי מדויק. קשה לומר כי הפועל חיפה התעלתה השנה לרמות גבוהות, אך היא תמיד נתנה את ההרגשה שהיא לא תוותר על חלום העלייה, וכעת הכל תלוי אך ורק ברגליים של האדומים. האווירה בקרית אליעזר היתה מצוינת, אל זה לא עזר לקבוצה הביתית להתעלות ולשפר את מצבם בצמרת.

המחצית ראשונה היתה מלאה בהזדמנויות, בעיקר לאדומים של הפועל חיפה, אך היא הסתיימה נטולת שערים בתום 45 הדקות הראשונות. המחצית השנייה נפתחה גם היא באותו הקצב. המשחק התעלה לרמה גבוהה והתקפה רדפה התקפה.

בדקה ה-59 השתנה המשחק לחלוטין. יוסי ג'אנח הכשיל שחקן לודאי וספג את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק והוא הורחק.
לא עברו 2 דקות ובני לוד ניצלה הרחקה לא טובה של שחקני חיפה, וקאובינה גילגל את הכדור פנימה.

בדקה ה-67 קיבל אבו אמזה כדור מצויין שמצא אותו לבד מול קובי שאלו, השוער החיפני. שאלו הכשיל את הלודאי. השופט הראה לשאלו את הכרטיס האדום והצביע על הנקודה הלבנה. השוער גיל אופק נכנס במקום לירון וילנר. חיפה ב-9 שחקנים. אחמד סבא ניגש לבעוט את הפנדל ובעט מצויין, פנימה.
בדקה ה-90 טביטי לפנייה, תיקל בפראות שהזכירה את העבירה על דה-סילבה מארסנל. השחקן החיפני קיבל את האדום השלישי של קבוצתו במשחק והותיר טעם עגום במיוחד מהמשחק המצויין.

הכח עמידר רמת גן - הפועל עכו 0:2

הסגולים ממשיכים להנות מהכשלונות של יריבותיהן לצמרת, ולא מפסיקים לעשות את העבודה. המשחק מול עכו היה משמעותי עבור הכח. במחזור הבא מחכה להכח עמידר משחק חוץ באורווה מול הפועל פתח תקוה, כך שכל תוצאה פרט לניצחון היום היתה יכולה לסבך מאוד את מצבם של הסגולים.

המחצית הראשונה נפתחה רע מאוד עבור רמת גן והיכולת הלא טובה שלהם מהמחזורים הקודמים נמשכה אבל במחצית השנייה הסיפור נראה אחרת לגמרי. רק 4 דקות מתחילת המחצית שרק השופט לכדור עונשין לטובת הקבוצה הביתית. חמודי כיאל ניגש לבעיטה והבקיע. ברק בדש סגר את הסיפור כשכבש בדקה ה-68 והעלה את הכוח ל0:2.

הפועל פתח תקוה - הפועל נצרת עילית 1:1

לא ברור איך קבוצה שרוצה לעלות ליגה מרשה לעצמה להפסיד פעמיים ברצף, ולא ברור איך זרים שלא פרעו את השטרות עדיין מרשים לעצמם להתפרע ולהפריע, אך דבר אחד כן ברור - הפועל פתח תקוה היתה חייבת לנצח בבית את היורדת מנצרת עילית.

בנצרת עילית ירדו אומנם לליגה השלישית, אך בקבוצה לא מוכנים להיפרד מהליגה ולהשאיר שם גם את כבודם העצמי. המחצית הראשונה היתה שקולה ברמתה הרעה אך למחצית השניה פפי קימוטו נכנס מצויין וכבר בדקה ה-48 הבקיע שער והעלה את המלאבסים ליתרון 0:1. דניאל ברק מנצרת עילית הבקיע בדקה ה-63 את השער שחותם את תוצאת המשחק ומוציא את הפועל פתח תקווה לעוד שבוע מלא בעיות ולחצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מכבי אחי נצרת - הפועל באר שבע 1:0

הניצחון על רמת גן בשבוע שעבר העלה ספקולציות לגבי סיכויי העלייה של הפועל באר שבע, אך מי שצינן את האווירה היה דווקא גילי לנדאו שהגדיר את האפשרות של עלייה כ"נס משמיים". אבל לאחר הניצחון החשוב היום, גם גילי יודע כי בכדורגל כבר קרו ניסים הרבה יותר גדולים ממה שצריך לקרות על מנת שבאר שבע תעלה ליגה.


המשחק עצמו היה סוער מאוד. לאונרדו סמיוני הבקיע בפנדל כבר בדקה ה-20 לטובת הפועל באר שבע. בדקה ה-25 עוד בעיטת עונשין מ-11 מטר. נדב קידר הכשיל שחקן נצרת עילית ברחבה וחיים סילבס ניגש לבעוט את הבעיטה אך לא הצליח להבקיע ולא הצליח לאזן את התוצאה עד המחצית. המחצית השנייה היתה רגועה יותר ובאר שבע הצליחה לשמור על התוצאה עד לסיום

הפועל רעננה - עירוני רמה"ש 2:4

המשחק נפתח בקצב מהיר. איתן טיבי הבקיע לטובת רעננה כבר בדקה ה-7 אולם שרון גורמזנו איזן את התוצאה תוך 5 דקות בלבד.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הבקיע סרג' אילי לטובת רעננה ושלח את קבוצתו מאושרת להפסקת החצי. אך ברמת השרון לא התייאשו וכבר בדקה ה-47 איזנו שוב את התוצאה משער של תמיר פור. מסכת השערים לא הסתיימה. בדקה ה-65 משה אבוטבול העלה את רעננה ל-2:3 וקבע את תוצאת המשחק אשר משאיר את רעננה בתמונת העלייה לליגת העל.

הפועל רמת גן- עירוני ראשון לציון 1:1

לאורדונים של רמת אומנם נותר סיכוי להעפיל לליגת העל, אך התיקו המאכזב עם עירוני ראשון יכול להוציא להם את הרוח מהמפרשים. בעיר היין חיפשו לצאת לדרך חדשה לאחר תקופה ארוכה של כישלונות, והצליחו.

המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו אפס נטול אירועים או הזדמנויות. המחצית השנייה השתפרה מעט ובדקה ה-59 העלה קובי שריקי את האורדונים ליתרון 0:1. אולם לא חלפה דקה ומור גולן איזן את התוצאה ושימח את הנהלת ראשון שבעת האכזבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully