וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל גברה על רומניה 0:1 במשחק ידידות

6.2.2008 / 22:45

נבחרת ישראל חזרה לככב במשחקי הידידות אחרי ניצחון 0:1 על רומניה. גולן כבש את שער הניצחון (24), שתי דקות אחרי שפטרה הרומני הורחק

עבר עוד קמפיין, ושום דבר לא השתנה. לא שזה רע, אבל אולי בקמפיין הבא, נבחרת ישראל סוף סוף תוכל להשיג את התוצאות שהיא משיגה במשחקי הידידות, לעיתים תכופות יותר. הפעם זה נגמר בניצחון 0:1 על הנבחרת הרומנית, שמתכוננת ליורו 2008.

יחסית למשחק האימון הראשון של הנבחרת לקראת הקמפיין החדש, שייצא לדרך בעוד שבעה חודשים - אי אפשר להתלונן. עומר גולן עמד בציפיות וכבש את שער הניצחון בדקה ה-24. טל בן חיים, אבי סטרול וגם שמעון גרשון, יואב זיו ובן דיין עשו את העבודה בהגנה, יוסי בניון היה אחראי לכמה פעולות מבריקות, אבל את המנהיגות על המגרש לקח על עצמו תמיר כהן, והוא עשה את זה יפה.

למען ההגינות, צריך לזכור שאת כל זה עשתה נבחרת ישראל כשהיא ביתרון מספרי החל מהדקה ה-22, אז הורחק אובידו פטרה בגלל בעיטה מכוערת לרגליו של תמיר כהן. הרומנים אולי לא ממש הגיעו למשחק הזה, אבל ניצחון על נבחרת עם עבר כל כך יוקרתי ועם עתיד באליפות אירופה ביוני הקרוב - תמיד נראה טוב.

הדבר הכי מאכזב במשחק היה דווקא ביציעים. רק 7,000 צופים באו לראות את משחק הנבחרת, וברמת גן זה נראה ממש רע. אולי הגיע הזמן להעביר משחקים כאלה לאצטדיונים קטנים יותר?

מהלך המשחק

דקה 10 - עומר גולן פרץ לרחבה כדי להשתלט על כדור עומק ממרכז המגרש, ובעט מהאוויר החוצה.

דקה 22 - הנבחרת הרומנית נותרה בעשרה שחקנים בעקבות בעיטה של אובידו פטרה בתמיר כהן.

דקה 24 - שער! כדור קרן מצד ימין מצא את הראש של תמיר כהן, שהמשיך לכיוונו של עומר גולן. לשחקנה של לוקרן נותר רק לדחוק פנימה מקו השער. 0:1 לישראל.

דקה 30 - כדור קרן של הרומנים מצד ימין מצא בסופו של דבר את ראשו של קושיץ', שנגח מקרוב למשקוף.

דקה 36 - ברק יצחקי הכניס כדור מצוין לאליניב ברדה שהיה במרכז הרחבה, אבל לא הצליח להשתלט עליו מול השוער הרומני.

דקה 37 - יוסי בניון ניסה להפתיע את לובונץ בבעיטה מ-18 מטר, השוער הרומני הדף טוב.

דקה 40 - כדור חופשי לרומניה מצד שמאל אלכסונית. אדריאן מוטו סובב לשער ואבי סטרול כמעט והמשיך בשער עצמי. אוואט הדף את הכדור לקרן.

דקה 45 - קונטרה פרץ מימין והגביה כדור רוחב למוטו, שנגח מקרוב לידיים של אוואט.

דקה 52 - אדריאן מוטו פרץ מימין והגביה לדיקה, שנגח מקרוב החוצה.

דקה 58 - יוסי בניון קיבל כדור במרכז הרחבה, והמשיך במסירה קטנה ימינה לאליניב ברדה, שהחמיץ ברשלנות מקרוב.

דקה 66 - עמית בן שושן דהר לכיוון השער ובעט מ-16 מטר, השוער הרומני הדף לקרן.

דקה 82 - כדור חופשי לרומנים מ-18 מטר ימנית לשער. אדריאן מוטו בעט מעל לשער.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט (ניר דוידוביץ', 46), יואב זיו, טל בן חיים (שמעון גרשון, 46), אבי סטרול (קלמי סבן, 68), דדי בן דיין, תמיר כהן, משה אוחיון (רביד גזל, 67), יוסי בניון, ברק יצחקי (עמית בן שושן, 46), אליניב ברדה, עומר גולן (אבירם ברוכיאן, 60).

הרכב נבחרת רומניה: בוגדן לובונץ, קוסמין קונטרה, גבריאל טאמאס, סטפן ראדו, כריסטיאן קיבו, רזבאן קושיץ', אובידו פטרה (הורחק, 22) גויאן, באנל ניקוליצה, קיפריאן מאריצה, אדריאן מוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully