וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פ"ת נפלה למכתש

5.1.2008 / 16:20

מהפך בתוספת הזמן קבע 1:2 לרמת גן על הכחולים. הבכורה המחודשת של לנדאו בבאר שבע הסתיימה ב-0:0 מול עכו. רעננה-הכח 1:2

להלן חידה: מה ההפך מחורף משעמם, אפרורי ומדכא? התשובה: מחזור של הליגה הלאומית. כן, הליגה הכי משוגעת בסביבה חוזרת אלינו, והדרמה בהחלט תימשך. המחזור הזה, ולו רק בגלל התזמון שלו, בהחלט עשוי להשליך על שאר העונה של הרבה קבוצות, בעיקר בחלק העליון של הטבלה.

הדברים האלו היו אמורים בהקשר חזק להכח עמידר רמת גן, אך במקום לברוח קדימה, היא הפסידה אמש (שישי) 2:1 להפועל רעננה, שמצידה חזרה לאחרונה למאבקי הצמרת ובגדול. ביחד איתן נמצאת גם עירוני ראשון לציון, שגם לה 23 נקודות. הקבוצה של אבי פיטוסי הצפינה לנצרת עילית וחזרה עם 3 נקודות אחרי 2:3 מלא במהפכים. המאוכזבת של יום שישי היא הפועל באר שבע, שקיוותה ליצור מומנטום חיובי, אבל סיימה ב-0:0 ביתי מול הפועל עכו. הפועל בני לוד ממשיכה להידרדר, והיא ספגה תבוסה ביתית 0:4 מרגלי מכבי אחי נצרת.

המאוכזבת של משחקי השבת היא הפועל פתח תקוה, שהוליכה 0:1, אבל ספגה שני שערים בתוספת הזמן, וראתה את שחקני הפועל רמת גן חוגגים ניצחון 1:2 דרמטי. בתום המשחק התרחש עימות בין אוהדי הפועל פתח תקווה לשוער רמת גן יניב והבה.

הפועל רעננה-הכח עמידר ר"ג 1:2

כמה הליגה הלאומית צפופה ובלתי צפויה? את התשובה העניק היום משחק הצמרת בין רעננה להכח. ניצחון של האורחים היה מעלה אותם לפחות זמנית לפסגה ומבריח אותם מהדולקות אחריהם, אבל רעננה חשבה אחרת והישוותה את מספר הנקודות שלה לזה של הכח. אורי ביטון העלה את רעננה ל-0:1 כבר בדקה ה-7 והיתרון הזה נשאר עד המחצית. 12 דקות מפתיחת המחצית השנייה היה זה משה אבוטבול שהכפיל את היתרון והעניק למקומיים יתרון מבטיח. חמודי כיאל רק צימק בדקה ה-79, אבל הקבוצה של דודו דהאן לא מצאה את השוויון.

הפועל ב"ש-הפועל עכו 0:0

דודו גורש הציל בצד אחד, אסי רחמים בצד השני, כדור של עכו הלך לעמוד ולמרות כדורגל טוב, המשחק בורסמיל הסתיים ללא שערים. עכו מהתחתית הגיעה ללא מורא והייתה לא פחות טובה מהקבוצה מבירת הנגב. הקבוצה של לנדאו סבלה מלא מעט דקות אפרוריות וממחסור ביצירתיות והמאמן החדש לא הצליח להשיג 3 נקודות בבכורה המחודשת שלו על הקווים בהפועל באר שבע וההזדמנות לסגור פערים מהצמרת פוספסה.

הפועל נצרת עילית-עירוני ראשון לציון 3:2

במשך חצי שעה הרגישה נצרת עילית איך זה להיחלץ מהמקום האחרון, אבל אז הגיע שלומי אדרי וכבש שער שוויון בדקה ה-62. אותו אדרי, שמצא את האלמנט שלו בליגה הלאומית, גם כבש את השער הראשון במשחק, כשהעלה את ראשון ליתרון בדקה ה-10. איב ג'ידה הישווה בדקה ה-24 והכפיל כעבור 8 דקות, אבל במחצית השנייה הגיע כאמור השער המשווה של אדרי ו-3 דקות לסיום כבש מתי אברהם את שער הניצחון של ראשון. נצרת עילית של עופר מזרחי תעביר שבוע נוסף במקום האחרון, ראשון עשתה את שלה וניצמדה למוליכות. איזו עונה נהדרת לאבי פיטוסי וחניכיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בני לוד-מכבי אחי נצרת 4:0

למרות שהייתה במקום הראשון תקופה קצרה, ונהנתה מפסטיבל תקשורתי, מישל דיין, מאמן הקבוצה, ידע שהחגיגה הזו היא זמנית. זו גם בדיוק הסיבה שהוא רצה למנוע אותה מלכתחילה, אבל לך תתווכח עם אבו-סובחי כששני העיתונים באים אליו לאימון ביחד. אז עכשיו הקבוצה משכונת הרכבת כבר עם ארבעה הפסדים רצופים, והיא מסתכלת למטה בדאגה.

כבר בדקה ה-6 כבש ארנסט אצ'י שער עצמי, ושחקני אחי נצרת חגגו 0:1. כעבור רבע שעה בלבד, כבש מהראן ללה את השני של אחי נצרת, ובבני לוד ראו את המשחק בורח להם מהידיים. במחצית השנייה ניתסה בני לוד להשיג שער מצמק שיפיח בה תקווה, אך בדקה ה-80 השלים מהראן ללה צמד ושלח את חבריו לאחי נצרת לחגוג. את תוצאת המשחק קבע אדהאם הדיה בדקה ה-90.

הפועל ר"ג-הפועל פ"ת 1:2

הפועל ר"ג של העונה, היא קבוצה שכרגע עושה את כל ההחלטות הנכונות, שלי מי שהחליטה לחזור לליגה השלישית. ההנהלה והאוהדים בכסאח רציני שלא זכור כבר זמן רב, המנכ"ל התפטר בגלל שרב עם העוזר מאמן לשעבר, ובקיצור בלאגן.

כל זה לא ממש עניין את הפועל פ"ת. אורי מלמיליאן, שלא שינה את הסגל שלו במהלך הפגרה, ראה את המגן שוקי נגר כובש בדקה ה-10, ומעלה את מחזיקת גביע הטוטו של הלאומית ליתרון 0:1. דווקא כשהיה נדמה כי הכחולים פותחים פער על הליגה, הגיעה שער של ג'ורג' דאטורו בדקה ה-90 והרים את המכתש. שחקני הפועל פתח תקוה לא הספיקו להתאושש, איבדו את הראש, ועניקו לאורדונים פנדל. קובי חסן, 2 דקות בתוך תוספת הזמן, דייק מהנקודה הלבנה, והשלים מהפך דרמטי לזכות המארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully