וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "לא אעזוב את הנבחרת"

שגיא ניר

1.1.2008 / 15:53

מאמן מכבי ת"א הכחיש שיעזוב את נבחרת ישראל. באיגוד אמרו מוקדם יותר: "אם נרגיש שהוא לא יכול לבצע את שני התפקידים, ניפגש שוב"

האם תפקידו החדש כמאמן מכבי תל אביב יגרום לצביקה שרף לעזוב את תפקיד מאמן נבחרת ישראל? התשובה היא לא, אם לשפוט על פי דבריו של שרף הערב (שלישי) במסיבת עיתונאים שערך. "לא אעזוב את הנבחרת ולא אזנח אותה", אמר המאמן הלאומי וביקש לשים קץ לגל ההערכות על פיהן יעזוב את תפקידו באיגוד הכדורסל. עם זאת, באיגוד אמרו היום שבאיגוד ש"אם נרגיש שהוא לא יכול לבצע את שני התפקידים, ניפגש שוב"

עוד לפני שהוצג כמאמנה החדש של מכבי תל אביב, נפגש הבוקר שרף עם יושב ראש הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל יעקב בן שושן, בעקבות חזרתו המוקדמת והמפתיעה ארצה מהטורניר בהולנד עוד לפני משחק הגמר.

על פי הודעת האיגוד, בפגישה יושרו ההדורים בין השניים, ושרף הבהיר לבן שושן כי "חזרתו מהולנד נבעה אך ורק ממניעים אישיים ולא בשל עבודתו במכבי תל אביב, והבהיר שהוא מעוניין להמשיך בתפקידו באיגוד וכי יהיה הראשון לפנות את מקומו אם תפקיד אחר אותו הוא ממלא יפריע לו במילוי התפקיד בנבחרת ישראל".

כעת נמצא המאמן הלאומי במלכוד. מצד אחד, אימון הנבחרת חשוב לו, אך מרגע שהתמנה לאימון מכבי תל אביב הופכת עבודתו באיגוד הכדורסל לסוג של נטל מבחינת מעסיקיו במכבי תל אביב. מצד שני, שרף צפוי לאמן במכבי רק עד תום העונה, אז יחזור לשמש כמנכ"ל ויוכל להמשיך ולאמן בנחת את הסגל הלאומי.

במקביל, ממתין אפי בירנבוים, שנחשב למועמד לאיוש המשרה עוד בראשית הקיץ, להתפתחויות. בירנבוים, ותיק מאמני ליגת העל, נחשב למאמן המעוטר והבכיר ביותר בשוק, ובאיגוד לא ימנעו ממנו להמשיך ולאמן במקביל גם בקבוצה. בירנבוים מסיים הקיץ חוזה בן שנתיים בבני השרון, אך במועדון צפויים להאריך את חוזהו, ולא ימנעו ממנו להגשים את חלומו ולאמן במקביל את הנבחרת הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully